|
|
Loetje
|
|
|
Maar even aan jullie, hoe matig moet doen Ramaj dan zijn? Gorter mag weg en die is vervolgens je eerste keeper. Ik vind dat vrij apart hoor.
Want wat was Gorter weer heerlijk bezig in Kralingen he. Die ene goal is ook deels zijn fout en hij houdt ook echt niets tegen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat wordt behandeld met het medicijn Prednison. De gruwelijke pijn is zo goed als weg nu, waardoor mijn huisarts een afbouwschema heeft voorgeschreven. Mocht de pijn weer terugkeren, dan moet ik qua dosering ook weer terug. Het is een kwestie van afwachten. Bovendien is het een vorm van reuma dat spontaan kan uitdoven. Ik ben gematigd positief. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 21 augustus 2023 - 21:44 schreef Loetje het volgende:[..] Daarom zou je ik Spertsyan ook oprecht toejuichen. Dat is wel het type zoals een Sneijder was, de klassieke 10 zegmaar. Dat hebben wij wel nodig. Tsja, Kudus... Ik vind er eigenlijk vanaf dag 1 hetzelfde van. Hij kan echt wel goed vallen, maar alles is met de kop omlaag. En dat niet alleen, hij speelt wel extreem voor zichzelf en haalt het niveau van de ploeg daardoor omlaag. Ook ik hoop op Spertsyan om dezelfde reden als jij. (Klassieke 10). Maar Ajax zal met het dienstdoende ministerie tot een akkoord zien te komen in verband met de sancties op Rusland. (Sparta Moskou). |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 21 augustus 2023 - 21:45 schreef Loetje het volgende:Maar even aan jullie, hoe matig moet doen Ramaj dan zijn? Gorter mag weg en die is vervolgens je eerste keeper. Ik vind dat vrij apart hoor. Want wat was Gorter weer heerlijk bezig in Kralingen he. Die ene goal is ook deels zijn fout en hij houdt ook echt niets tegen. We zijn het eens dat Jay Gorter geen puntenpakker is. Ik snap van die hele situatie geen sikkepit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 21 augustus 2023 - 21:58 schreef Pietje het volgende:[..] Ook ik hoop op Spertsyan om dezelfde reden als jij. (Klassieke 10). Maar Ajax zal met het dienstdoende ministerie tot een akkoord zien te komen in verband met de sancties op Rusland. (Sparta Moskou). Ik vind het belachelijk dat er altijd mensen de dupe zijn die niks misdaan hebben. Al heeft Krasnodar ook maar iets gedaan zegmaar, dan nog is hij maar gewoon een speler.
Het gaat wat mij betreft allemaal net even wat ver. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 21 augustus 2023 - 21:52 schreef Pietje het volgende:[..] Dat wordt behandeld met het medicijn Prednison. De gruwelijke pijn is zo goed als weg nu, waardoor mijn huisarts een afbouwschema heeft voorgeschreven. Mocht de pijn weer terugkeren, dan moet ik qua dosering ook weer terug. Het is een kwestie van afwachten. Bovendien is het een vorm van reuma dat spontaan kan uitdoven. Ik ben gematigd positief. Ik hoop dat het zich voort gaat zetten in volledig optimisme kerel. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 21 augustus 2023 - 21:52 schreef Pietje het volgende:[..] Dat wordt behandeld met het medicijn Prednison. De gruwelijke pijn is zo goed als weg nu, waardoor mijn huisarts een afbouwschema heeft voorgeschreven. Mocht de pijn weer terugkeren, dan moet ik qua dosering ook weer terug. Het is een kwestie van afwachten. Bovendien is het een vorm van reuma dat spontaan kan uitdoven. Ik ben gematigd positief. Ik mag hopen dat het dooft Pietje, pijn is niet fijn. Mijn vriendin heeft poly artrose in rug, voeten en handen. Ze heeft continue pijn, wordt snachts vaak wakker. Er is in principe geen medicijn wat helpt, ze slikt veel paracetamol wat een beetje helpt.
Voor jou hoop ik dat de pijn weg ebt Pietje, beterschap |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Thanks! Ik zal mijn best doen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 21 augustus 2023 - 22:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik mag hopen dat het dooft Pietje, pijn is niet fijn. Mijn vriendin heeft poly artrose in rug, voeten en handen. Ze heeft continue pijn, wordt snachts vaak wakker. Er is in principe geen medicijn wat helpt, ze slikt veel paracetamol wat een beetje helpt. Voor jou hoop ik dat de pijn weg ebt Pietje, beterschap Dankjewel vriend. En jij alle sterkte voor je vriendin. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 21 augustus 2023 - 22:07 schreef Loetje het volgende:[..] Ik vind het belachelijk dat er altijd mensen de dupe zijn die niks misdaan hebben. Al heeft Krasnodar ook maar iets gedaan zegmaar, dan nog is hij maar gewoon een speler. Het gaat wat mij betreft allemaal net even wat ver. Ik ben het zeker met je eens hoor. Ik vind dat sport en politiek gescheiden moeten blijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 augustus 2023 door Pietje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 augustus 2023 - 17:27 schreef pth het volgende:[..] Het begint vooral bij die natte tosti Rensch, die geen idee heeft waar hij op het veld staat en verdedigd als een c-pupil. Die bij de tegengoal gewoon z’n man voor zich houdt. Oké. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jij ook bedankt Pietje, ik geef het door😉 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is je maar geraden ook. 😄 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Medicinale wiet olie of een jointje zoals van de plant painkiller.. die zijn er niet om stoned te worden maar puur voor pijn bestrijding... Met name voor wat ik hier boven lees..
Moet je willen, maar al die medicatie is ook niet alles..
Terugkomend op politiek en voetbal.. indd gescheiden houden, zelfde als met die band.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 - 18:40 schreef nummer10 het volgende:Medicinale wiet olie of een jointje zoals van de plant painkiller.. die zijn er niet om stoned te worden maar puur voor pijn bestrijding... Met name voor wat ik hier boven lees.. Moet je willen, maar al die medicatie is ook niet alles.. Terugkomend op politiek en voetbal.. indd gescheiden houden, zelfde als met die band.. Ik rook niet, ook nooit gedaan, dus een jointje zit er sowieso niet in. En medicinale wiet, daar ga ik me ook niet aan wagen. Toch zeer bedankt voor de tip nummer10 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 - 19:41 schreef Pietje het volgende:[..] Ik rook niet, ook nooit gedaan, dus een jointje zit er sowieso niet in. En medicinale wiet, daar ga ik me ook niet aan wagen. Toch zeer bedankt voor de tip nummer10 Snap ik ! Maar ik las jullie klachten en ik weet dat mijn buurvrouw met dezelfde dingen loopt en nu aan de olie zit en er veel baat bij heeft :) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 - 19:52 schreef nummer10 het volgende:[..] Snap ik ! Maar ik las jullie klachten en ik weet dat mijn buurvrouw met dezelfde dingen loopt en nu aan de olie zit en er veel baat bij heeft :) De medicijnen die ik slik werken goed. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Dat is natuurlijk het belangrijkste pietje ! :) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Absoluut! Onder begeleiding van mijn huisarts ben ik aan het afbouwen. Kijken of dat gaat. |
|
|
|