|
|
bijft007
|
|
|
Toch altijd wel redelijke speler met specifieke kwaliteiten in de 16 volgens mij, maar voetballend gezien zal het lastig voor hem blijven overgens,, en zal hij voor laatste minuten er nog wat omgebogen moet worden 1 van de spelers blijven verwacht ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juli 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vorig seizoen werd er hier vaak geroepen van gooi Lingr er nu eens in. Waarom niet wisselen? En als hij er dan in kwam was zijn doelpunt niet ver weg. Maar vanaf de eerste minuut in een wedstrijd liet hij weinig zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ok, stond hij wel eens in de basis ? in de competitie? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
dit is toch geen speler voor ons ?? schei toch uit voetballend zo armoedig , schandalig dat hij hier nog rond loopt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een keer in de beker ofzo ,maar in de eredivisie volgens mij niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 - 19:58 schreef kenny het volgende:dit is toch geen speler voor ons ?? schei toch uit voetballend zo armoedig , schandalig dat hij hier nog rond loopt Nee van wat hij tot nu toe heeft laten zien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En dat was toen collectief kudt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Misschien oneerlijk maar er zijn gasten die mij met weinig hebben. Ik ben gewoon fan van dat ventje |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Aan zn instelling en werklust ligt het volgens mij nooit,, dat zal nooit een issue zijn voor coaches, n prima gozer voor als stormram te fungeren als tegenstanders vermoeid zijn of wedstrijd pot dicht met zn energie,, maar het is toch kun je wel concluderen dat zoal bij slavia als bij nat. Selectie en nu bij ons hij als waardevolle invaller wordt gezien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 - 21:31 schreef bijft007 het volgende:Aan zn instelling en werklust ligt het volgens mij nooit,, dat zal nooit een issue zijn voor coaches, n prima gozer voor als stormram te fungeren als tegenstanders vermoeid zijn of wedstrijd pot dicht met zn energie,, maar het is toch kun je wel concluderen dat zoal bij slavia als bij nat. Selectie en nu bij ons hij als waardevolle invaller wordt gezien Ja daar had hij ook zelde een basisplaats en dat zal niet voor niks geweest zijn. Als Pinchhitter meer dan gemiddeld |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Stormram? Hij is 1 meter 20? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Stormcocktailprikker |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Je hoeft niet altijd groot te zijn om stormram te zijn als je het wel voetballend wil blijven proberen uiteraard😏 en hij heeft zich goed bewezen op dat gebied,, wel meer bij slavia dan bij ons overgens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Een stormram heeft iig iets van brute kracht in zich. Dat is met deze vlieggewicht niet aan de orde.
Hij veroorzaakt chaos bij de tegenstander omdat hij als door een wesp gestoken over het veld raast. En hij heeft wel een neusje voor de goal. Hij komt er in ieder geval. Maar verder is hij op niets dat op voetbal lijkt te betrappen, vooralsnog. Dat geeft an sich niet, denk aan Til. Denk aan mr aansteker. Maar de chaos werkt maar een paar minuten. Daarna wordt het vooral gevaarlijk voor zijn eigen team, heb ik t idee. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
lozen en wel zo vlug mogelijk , wil je spelers als Buonnanotte en bae halen moet je zo vlug mogelijk af van Lingr , Bullaude , Lopez , Walemark , Ivanusec , kasanwerjo , pedersen en misschien Ueda , dit is pure middelmaat en ongeschikt voor het niveau wat je nastreeft daarbij zitten ze in de weg voor aankomende talenten als Sauer , Milambo , zechiel en read |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind hem wel bruikbaar als er geforceerd moet worden in het laatste kwart van een wedstrijd . Heeft bewezen daar zeer geschikt voor te zijn en zit dan verders ook niemand in de weg. De rest wel mee eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kunnen niet alles maar lozen. Op een gegeven moment is de zak leeg |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: het zal toch moeten , de B keus zit aardig nieuwe aankopen in de weg + je eigen jeugd
misschien moet DtK zorgvuldiger aankopen , van alle aankopen vorig jaar zijn er bar weinig een versterking gebleken , zonde van het geld en nu weet je niet van ze af te komen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wissel aub die lingr pfff wat een drama is dat zeg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die hoeft vanavond niks meer te eten lijkt me, genoeg natuur gras gegeten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha hij was tijdens de warmingup al een liter vocht kwijt met zijn natte nek |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
genoeg gezien heel vlug lozen , kan er echt geen klote van |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heeft het prima gedaan ,gelukkig is hij vandaag overgenomen voor 4 miljoen. Wat een held! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2024 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:Heeft het prima gedaan ,gelukkig is hij vandaag overgenomen voor 4 miljoen. Wat een held! heb jij met je ogen dicht zitten kijken ?? heeft geen knikker geraakt , drama |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou de 1 - 1 kwam voort uit zijn pass en de bal die Invanosec ff later overschoot ook. Weet niet waar jij naar heb zitten kijken hahaha |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hou vol , je bent de enige die hem goed vind , ook heel knap |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha 😂😂😂 Lingr///held!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vooral dat laatste ook, 'de topaankopen of zogezegd dure komen pas heel laat, dat is ook de laatste jaren in heel Europa zo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2024 - 11:06 schreef bijft007 het volgende:Vooral dat laatste ook, 'de topaankopen of zogezegd dure komen pas heel laat, dat is ook de laatste jaren in heel Europa zo Nee het laatste gaat over dat Lingr een aantal prima passes had. En dat Luca en Ayase niet veel deden in de wedstrijd. Daarom qoute ik Kenny ;-) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Liet meer zien dan Ivanusec en Ueda samen.
Blijft een bruikbare speler die er wat vuur in kan gooien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nog geen minuut gespeeld
4 miljoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zelfs aan Lingr heb je in de spits meer dan Ueda |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En die en die o ja die ook Hier moeten we het mee doen....... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ondrej Lingr keert definitief terug naar Slavia Praag, meldt fanmedium 1908.nl. De middenvelder vertrekt Feyenoord op permanente basis en verlaat Rotterdam al na één seizoen. Feyenoord had met een verplichte koopoptie te maken voor de speler, maar via deze omweg ontwijken de Rotterdammers dat. Lingr was in 28 wedstrijden goed voor vier assists en een goal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Slimme jongen ,heb wel respect voor zijn keuze.
Succes bij je oude club! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Bracht vaak iets bij als hij inviel..
Succes gozert |
|