|
|
Pietje
|
|
|
Waar blijft onze veel-scorende spits Georges Mikautadze? Volgens "kenners" schiet hij de ballen vanuit elke stand in het doel... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De ene ster voor de andere... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2023 - 15:56 schreef Pietje het volgende:Waar blijft onze veel-scorende spits Georges Mikautadze? Volgens "kenners" schiet hij de ballen vanuit elke stand in het doel... Met zijn pik waarschijnlijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een idioot in het veld Brobbey. Echt bizar. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Maakt me niet uit, ik vind alles goed, als de ballen maar in het doel gaan van onze tegenstander. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2023 - 15:56 schreef Pietje het volgende:Waar blijft onze veel-scorende spits Georges Mikautadze? Volgens "kenners" schiet hij de ballen vanuit elke stand in het doel... Achter de PlayStation op level amateur zeker? Nu maar hopen dat ie net zo geweldig is als die andere MisselijkeRat aankoop Akpom.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2023 door pth -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Steijn heeft naar mij geluisterd wat betreft Mikautadze |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik laat me verrassen door onze Georgische spits |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wat een wereld van verschil met Feyenoord en PSV gisteren. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
WZAWZOTJ … Wij zijn Ajax, wij zijn om te janken … |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha Ja ik lach wel, maar het is inderdaad om te janken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2023 door Pietje -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Vanuit het positieve: we zijn niet afgeslacht. Had ook zo maar 5/6 - 1 kunnen staan … |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Je zou als speler toch ook wanhopig worden van een Brobbey in de spits. Flikker die Akpom daar eens neer. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Het is nog niet afgelopen, dus die afslachting kan nog komen 3-1 (mijn eerste voorspelling) of 4-1 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2023 - 16:08 schreef Scout2 het volgende:Je zou als speler toch ook wanhopig worden van een Brobbey in de spits. Flikker die Akpom daar eens neer. Eens! Helemaal eens!! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Nou het hele vuilnisvat met aankopen van MisselijkeRat staat bijna binnen de lijnen … |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Tja dat is te merken... De "klasse" druipt ervan af... Pfff |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2023 - 16:08 schreef Scout2 het volgende:Je zou als speler toch ook wanhopig worden van een Brobbey in de spits. Flikker die Akpom daar eens neer. Huh? Dat zusje van Bassie kan er al helemaal geen ene malle moer van … |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er wordt in de tweede helft in ieder geval gestreden en beter gespeeld dan de eerste helft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Regeer de beste man bij Twente moest weg. Unuvar beslist de wedstrijd en moest weg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sutaolo echt verschrikkelijk slecht vandaag. Echt bizar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wel lekker, dat uitgerekend Unuvar dit doet |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Van de Boomen nog zo’n wereld topper uit de koker van stront in zijn ogen MisselijkeRat …
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2023 door pth -- |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Heb ik toch nog gelijk gekregen 3-1 alleen niet voor ons XD |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Wie was er wel goed?? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Ik heb weer alle hoop voor de wedstrijden tegen Marseille en Feyenoord 😉 Lachwekkend tering elftal … |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En wat dacht je van mij? Je vond het negatief geneuzel, maar de 3-1 voorspelling was dus niet echt slecht ;-) |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Tweede helft toch maar mooi gelijk gespeeld tegen de ponyneukers! Oh nee stom, ook gewoon verloren …
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2023 - 16:15 schreef Pietje het volgende:[..] En wat dacht je van mij? Je vond het negatief geneuzel, maar de 3-1 voorspelling was dus niet echt slecht ;-) XD |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Heb je een agressieprobleem of? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Hoe lang nog voor dat MisselijkeRat de koffers kan pakken? Al gauw gevolgd door Steijnemansje. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik hoop vandaag nog! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Hoe zo? Zit wederom te genieten van dat wereld elftal dat door onze Duitse geweldenaar bij elkaar is gekocht. Dat we die Duitser niet eerder ontdekt hebben, dan stonden er al minstens 2 extra Champions Leagues in de prijzenkast. Al zou de invloed van die geweldenaar uit het hockey en oud wereldster van Halst hierbij natuurlijk niet vergeten mogen worden. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Wat spelen ze weergaloos. Echt des Ajax. Een lust voor het oog |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ajax 12e in de stand... En dat is precies ook waar ze horen. Zo slecht heb ik een Ajax nog nooit gezien. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Dit heeft dus echt niks met enkel de aankopen te maken..
We verwachte ook van de aankopen van Overmars niet dat ze er gelijk stonden..
Wat ik veel erger vind is dat je nog steeds geen echte manier of idee ziet wat Steijn voor ogen heeft..
Zegt genoeg dat een Ron Jans dat binnen een week wel voor elkaar krijgt bij Utrecht bijvoorbeeld
En dat er bij Twente en andere clubs een paar spelers lopen die volgens Steijn niet goed genoeg bevonden waren... Idem met een vos die eigenlijk geen kans krijgt.. zonde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2023 door nummer10 -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Zeker, alleen jammer dat ze vandaag tegen grootmacht Twente moesten. Speel je een keer de pannen va het dak, heb je de pech een nog betere ploeg te treffen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Mikautadze en Akpom zijn spitsen maar waar staan ze Steyn???? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Geen idee hoe die de poppetjes neerzette |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2023 - 16:25 schreef Pietje het volgende:Ajax 12e in de stand... En dat is precies ook waar ze horen. Zo slecht heb ik een Ajax nog nooit gezien. Inderdaad bedankt Kut duitser |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax is zo echt een karikatuur van dat wat op voetbal lijkt. Het leek even een leuke opwelling maar echt meer ook niet. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Zijn gewoon totale miskopen. Maakt geen reet uit waar je ze neer zet. Lijkt wel of die Pipo’s voor het eerst een bal zien. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ze hebben het niet slechter gedaan als vorig seizoen, hahaha 3-1 blijft
Als ik eerlijk moet zijn wint geen enkel eredivisie team hier, dit is dan een excuus meer niet |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2023 - 16:26 schreef pth het volgende:[..] Zeker, alleen jammer dat ze vandaag tegen grootmacht Twente moesten. Speel je een keer de pannen va het dak, heb je de pech een nog betere ploeg te treffen. Gelukkig komt volgende week Feyenoord. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2023 - 16:29 schreef remco k het volgende:Ajax is zo echt een karikatuur van dat wat op voetbal lijkt. Het leek even een leuke opwelling maar echt meer ook niet. Klopt, Remco. Ik weet niet hoe jij je voelt, maar ik ben er ziek van. Ik zie ook geen enkele indicatie dat het binnenkort beter zal gaan. Ik vrees dat dit het niveau van onze club is. Volgende week Feyenoord thuis, maar ik voorzie een monsterscore voor Feyenoord. Die zag ik gisteren met hun enorm scorend vermogen en al helemaal omdat Ajax zoveel ruimte weggeeft. Wat je schreef "een karikatuur van wat op voetbal lijkt" is helemaal juist. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Mijn eerste voorspelling: 0-8 |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Wat een negatief geneuzel 2-0 voor ons. :) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Na volgende week kan Steyn met de late flut aankopen van Mislintat zijn koffers pakken.
Ongelooflijk hoe krijg je Ajax naar de kloten kutduitser |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Als we spelen zoals afgelopen weken, doet Feyenoord met ons wat PSV ooit met Feyenoord heeft gedaan |
|
|
|