|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Die hebben ze niet. :) Dat wordt dan -5, ik weet niet of Teletekst dat aan kan. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Die hebben ze niet. :) Dat wordt dan -5, ik weet niet of Teletekst dat aan kan. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het is hoe dan ook oneerlijk en onsportief. De enige die hier garen spint is de staf van Ajax. Het feit dat je als uitspelende club hier genaaid bent vereist strafmaatregelen. Dit mag geen stok worden die je ten alle tijden in de wielen kan gooien als het eens tegenzit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Na de 0-2 lag het duel al stil omdat er een plastic bierbeker op het veld was gegooid. Nadat de onverlaat weggevoerd was,werd de wedstrijd hervat.
Op Teletext. Lijkt wel een wedstrijdverslag uit 1920 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je kunt alles verzinnen om de aandacht te krijgen. Deze tweet is een voorbeeld ervan. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Dit zou gewoon duidelijk een 0-5 reglementaire overwinning moeten zijn. En dan komen ze nog goed weg! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En nu gaat de knvb even lang wachten met defintief besluit aangaande staken wedstrijd en vervolg. Is de eerste emotie bij iedereen eraf om dan makkelijker te besluiten om over vele weken uit te laten spelen.
Stoer als het een eerlijker besluit wordt: of dinsdag uit laten spelen, of op 0-3 einduitslag zetten. Nadelig mogelijk voor ons, maar dat is om het even elke andere optie. Als het maar snel achter de rug is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 18:42 schreef Cruzcontrol het volgende:Dit zou gewoon duidelijk een 0-5 reglementaire overwinning moeten zijn. En dan komen ze nog goed weg! 0-10 doen 😇 |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Iscr toch achterlijk dat ze het nu niet uitspelen? Publiek is nu wel vertrokken. Klaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit te kijken naar de samenvatting bij NOS te kijken De beelden waren zo geknipt dat het leek of 020 heel goed was.... Ook het commentaar over hun zgn crisis, wordt opgestookt door NOS. Tioen wij een terugval hadden, werd er niet zo zielig gelult... Maar ja ik kijk door een gekleurde bril of zien jullie dit ook zo |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
1 november geestelijk gestoorden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja ik weet niet of daar bezwaar tegen gemaakt kan worden |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Bezwaar kan altijd of iig onder protest. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zo snel mogelijk deze week, was dat dan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zou ik dan maar doen. Aan de andere kant staan we nu op de ranglijst gelijk met het aantal wedstrijden met de andere clubs ,wetende dat we de klassieker wel in de tas hebben. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 19:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat zou ik dan maar doen. Aan de andere kant staan we nu op de ranglijst gelijk met het aantal wedstrijden met de andere clubs ,wetende dat we de klassieker wel in de tas hebben. Dat is wel een fijne gedachte ja. Ivanusec kan de 0-4 dan maken ;-) Of is het dezelfde bank moet present zijn? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 20:02 schreef R()b het volgende:[..] Dat is wel een fijne gedachte ja. Ivanusec kan de 0-4 dan maken ;-) Of is het dezelfde bank moet present zijn? Geen idee ,maar het lijkt mij niet want je kan tussentijds ook nog met blessures te maken krijgen. En ja laat Ivanosec er ook nog maar een paar maken dan |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een beetje gerechtigheid in deze lijkt me 0-3 einduitslag. Bij hullie punten in mindering, en netten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 20:09 schreef ar het volgende:Een beetje gerechtigheid in deze lijkt me 0-3 einduitslag. Bij hullie punten in mindering, en netten. Als je er 0 - 6 van maak ga ik met je mee 🤌😅 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
AD:
Over de scenario’s voor hoe verder met deze Ajax-F’noord:
0-3 als eindstand serieuze optie, zo horen wij. Ander scenario kan zijn uitspelen op later datum, sowieso zonder publiek.
Ajax-Volendam verplaatsten wordt ‘m niet. Driehoek A’dam geen toestemming voor ma of di spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Morgen neemt knvb beslissing |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
01-11 uitspelen zou een grove, grove schande zijn. Gewoon 0-3 en klaar. Optyfen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 0-3 vind ik nog te weinig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ook. We worden sowieso benadeeld.Maar 01-11 uitspelen kan alleen maar negatief uitpakken.. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ik zou dan als middelvinger de netten uit de kuip weghalen en dan maar op de koop toenemen dat een wedstrijd regelmatig op een ander moment wordt uitgespeeld.
Je wordt gewoon dan echt keihard genaaid waar je bijstaat.
Als dit waar is hoop ik ook echt dat Feyenoord hier niet mee akkoord gaat. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Paar dagen na ajaks - psv |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vooral te maken dat de lokale driehoek spelen op dinsdag of woensdag niet toestaat.
En dan kom je in t schema op 1 nov. Doe gewoon 0-3 en klaar. Veel meer zal t niet geworden zijn want Feyenoord leek t ook wel best te vinden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Exact. Niets anders accepteren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens. Zo matig spelen en gewoon 0-3 Echt ongekend |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De top van #Feyenoord dringt aan op 0-3 als uitslag van de Klassieker, boeken snel sluiten. Ajax zou daar volgens ingewijden heel anders over denken. De regel binnen 72 uur uitspelen, is een probleem. Ajax kan dat niet organiseren en inhaalduel met Volendam opschuiven ook lastig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou als Ajax nu gewoon even stil zijn en slikken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Er zijn toch regels, als dat binnen 72 uur moet dan is dat zo. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat lijkt me ook heel verstandig, mja ajaks en verstandig……… |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
quote: Haha ik zie ze alle 11 al op hun knietjes zitten. Nog een schandaal erbij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dit vinden echt onzin van je. Ik had ze echt nog wel een paar keer (willen) zien scoren..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2023 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 20:33 schreef Stylzz het volgende:Vooral te maken dat de lokale driehoek spelen op dinsdag of woensdag niet toestaat. En dan kom je in t schema op 1 nov. Doe gewoon 0-3 en klaar. Veel meer zal t niet geworden zijn want Feyenoord leek t ook wel best te vinden Eens, daarenboven onzinnig om opnieuw te moeten richten op een deelwedstrijd die buiten je schuld is gefrustreerd door derden. Vraagt weer organisatie, concentratie en focus spelers, in een bijzonder druk programma.
Bovendien: signaal, beeindigen op bestaande stand is dan onherroepelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 21:24 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dit vinden echt onzin van je. Ik had ze echt nog wel een paar keer (willen) zien scoren.. Willen wel. Zien misschien een |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Daders opsporen en netten ophangen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ja maar Lau.... ajaks speelt in de eerste divisie, en daar blijven ze voorlopig lekker in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mislintat ontslagen. Onbegrijpelijk. Was prima bezig |
|
|
|