|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 20:49 schreef MMM het volgende:De top van #Feyenoord dringt aan op 0-3 als uitslag van de Klassieker, boeken snel sluiten. Ajax zou daar volgens ingewijden heel anders over denken. De regel binnen 72 uur uitspelen, is een probleem. Ajax kan dat niet organiseren en inhaalduel met Volendam opschuiven ook lastig. Hahaha is dat het inhaalduel omdat ze anders te moe waren voor Europees voetbal? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Man man man. Prutsers. Simpel zat |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
0-5 als uitslag en 3 punten in mindering lijkt mij helemaal niet zo gek.
Alle andere beslissingen zijn veelal in het voordeel van 020. Het zou toch wel heel raar zijn om 020 hier beter van te laten worden, ze hebben immers zelf dit volledig onderschat. Spelen zonder publiek gaat altijd ten kosten van andere supporters, daar ben ik geen voorstander van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord eist dat de 0-3 tegen Ajax de eindstand is van de gestaakte Klassieker. Vandaag voert de KNVB topoverleg over de afhandeling van de kraker, waarbij directeur Dennis te Kloese opnieuw stevig zal aandringen dat Feyenoord tegen het uitspelen van het restant in november is.
Gisteravond hebben de Rotterdammers dat orgaan al luid en duidelijk laten weten dat het wat Feyenoord betreft gewoon 0-3 wordt. Feyenoord vindt een Rotterdamse terugkeer naar de Arena deze week onwenselijk en wil het duel ook niet later dit seizoen hervatten. Als het competitiebestuur dat wel een prima oplossing zou vinden, komt Feyenoord hoe dan ook in het verweer. Desnoods via de rechter, fluisteren ze in Rotterdam. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zo is dat,die club moet even heel goed op hun plaats gezet worden. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2023 - 10:31 schreef MMM het volgende:Feyenoord eist dat de 0-3 tegen Ajax de eindstand is van de gestaakte Klassieker. Vandaag voert de KNVB topoverleg over de afhandeling van de kraker, waarbij directeur Dennis te Kloese opnieuw stevig zal aandringen dat Feyenoord tegen het uitspelen van het restant in november is. Gisteravond hebben de Rotterdammers dat orgaan al luid en duidelijk laten weten dat het wat Feyenoord betreft gewoon 0-3 wordt. Feyenoord vindt een Rotterdamse terugkeer naar de Arena deze week onwenselijk en wil het duel ook niet later dit seizoen hervatten. Als het competitiebestuur dat wel een prima oplossing zou vinden, komt Feyenoord hoe dan ook in het verweer. Desnoods via de rechter, fluisteren ze in Rotterdam. Het zou echt van de zotte zijn om dit nog uit te laten spelen en helemaal in November.
Als dat de beslissing wordt, inderdaad aanvechten bij de rechter en anders gewoon de netten weghalen uit de kuip.
Lekker op de koop toe nemen dat een wedstrijd uitgespeeld moet worden op een andere datum.
Waarom zou je nog maatregelen nemen als er geen straf op staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
0-3 eindstand, dit hebben ze geheel te wijten aan zich zelf. Er was op social media al spraken van dat dit te gebeuren stond en nog onderneem je geen tegenmaatregelen, geen poot om op te staan om ergens nog aanspraak op te maken.
In principe een aantal wedstrijden zonder AFCA kern, de rest kan hier ook weinig voor maar die moet je aanpakken. En wat puntenaftrek, mag gewoon niet lonend zijn zulke acties. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als de knvb nu niks doet en eist dat het uitgespeeld word, dan kun je eigenlijk als supporter bij een off-day van je club wat op het veld gooien. Dan kan t een ander moment ingehaald worden en zou lonend kunnen zijn.
Dan haalt de knvb heel veel toekomstige problemen op hun hals.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Als je voor puntenaftrek gaat: advocaat van de duivel: Ik ga in het vak van PSV zitten en gooi wat op het veld. PSV puntenaftrek Feyenoord nog maar op 1 punt afstand.
Ver gezocht, maar je hebt met een hoop wanhopige malloten te maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb je zeker een punt scheetje, dat word dan een vrijkaart voor die idioten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja en sociale controle werkt nu al niet, dan ook niet. Zeker op de 'petten en sjaals' vakken. Daar zitten normaal veel dagjesmensen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
3-0 in 60 minuten is 1 doelpunt per 20 minuten. Volgens die statistieken had Feyenoord nog 1,5 doelpunten kunnen maken in de resterende 30 minuten. Afgerond in voordeel gedupeerde club is dat +2 doelpunten.
Resterende minuten niet inhalen en een overwinning van 0-5 in de boeken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2023 - 11:57 schreef Fart het volgende:Als je voor puntenaftrek gaat: advocaat van de duivel: Ik ga in het vak van PSV zitten en gooi wat op het veld. PSV puntenaftrek Feyenoord nog maar op 1 punt afstand. Ver gezocht, maar je hebt met een hoop wanhopige malloten te maken. T's nu onverbloembaar duidelijk waar het weg komt, met aankondiging op socials daar zelfs. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Zo duidelijk als het is, dit is niet te doen. Alles wat op socials staat is te manipuleren. En als je nu voor puntenaftrek gaat moet je die lijn doortrekken in toekomstige stakingen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je zag Whatsapp gesprekken, die zijn wel vrij eenvoudig te vervalsen. Dus daar hou ik een slag om de arm. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2023 - 11:57 schreef Fart het volgende:Als je voor puntenaftrek gaat: advocaat van de duivel: Ik ga in het vak van PSV zitten en gooi wat op het veld. PSV puntenaftrek Feyenoord nog maar op 1 punt afstand. Ver gezocht, maar je hebt met een hoop wanhopige malloten te maken. Inderdaad best vergezocht ,ga er maar eens over nadenken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nu ga je wat ik zelfs noemt als hoofdpunt aanvoeren, de aanwezigheid van Feyenoorders in dat vak mag je toch wel uitgesloten noemen. Zekers als je dan ook nog ongestraft zoiets kan doen in een hardcorevak, zonder dat je tikken krijgt. Mag hier echt wel duidelijk zijn hoe de vork in de steel zit.
Om te beginnen iedereen die moeite neemt zijn identiteit te verbergen met wat voor bedekking dan ook gelijk er uit pakken, opschrijven en wieberen. Van de gekken dat het kan, ook bij ons.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
ff over de wedstrijd...ik vond Feijenoord erg tam spelen. Daar waar ik voor de wedstrijd van zondag me echt geen enkele zorg maakte, maak ik me voor de restantwedstrijd meer zorgen. 020 verkwiste in de eerste helft enorm veel energie, die rekening hadden ze op zeker in de tweede helft moeten betalen. Zeker ook omdat ze er mentaal doorheen zaten. In een restant wedstrijd kunnen ze weer volle bak gaan. Heb het al gezegd, deze hele affaire is in het nadeel van Feijenoord en niet van 020. Voor 020 pakt het eigenlijk alleen maar goed uit. Ze kunnen nu schoon schip maken (anders had het nog een aantal maanden doorgemodderd) en als ze twee wedstrijden winnen loopt iedereen weer de polonaise en is alles vergeten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voetballend ook helemaal waar Cobus, ze kunnen nu gewoon de resterende 35 fris er vol voor gaan. Alles wat tegen hun sprak kan alleen nog maar uitpakken in hun voordeel. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2023 - 13:35 schreef VVout het volgende:Nu ga je wat ik zelfs noemt als hoofdpunt aanvoeren, de aanwezigheid van Feyenoorders in dat vak mag je toch wel uitgesloten noemen. Zekers als je dan ook nog ongestraft zoiets kan doen in een hardcorevak, zonder dat je tikken krijgt. Mag hier echt wel duidelijk zijn hoe de vork in de steel zit. Om te beginnen iedereen die moeite neemt zijn identiteit te verbergen met wat voor bedekking dan ook gelijk er uit pakken, opschrijven en wieberen. Van de gekken dat het kan, ook bij ons. Ik heb het er niet over wat in A’dam gebeurt is, maar wat er in de toekomst kan gebeuren wanneer je kiest voor puntenaftrek. |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Wedstrijd inhalen na de wedstrijd ajax-volendam. Die wedstrijd eerder starten direct erna in halen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Waarom kan er bij concerten wel veel beter gecontroleerd en gefouilleerd worden en bij wedstrijden niet? Waarom geen vingerprint toegang, zodat gebande 'supporters' er niet in kunnen. Nauwelijks vertraging bij de poortjes. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2023 - 13:52 schreef Ikke nie het volgende:Wedstrijd inhalen na de wedstrijd ajax-volendam. Die wedstrijd eerder starten direct erna in halen Of tegelijkertijd met 020-Volendam het restant spelen..... |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2023 - 11:57 schreef Fart het volgende:Als je voor puntenaftrek gaat: advocaat van de duivel: Ik ga in het vak van PSV zitten en gooi wat op het veld. PSV puntenaftrek Feyenoord nog maar op 1 punt afstand. Ver gezocht, maar je hebt met een hoop wanhopige malloten te maken. Ik snap het punt, maar je ziet nu hetzelfde met het moedwillig stilleggen van de wedstrijd.
Feyenoord heeft aangeboden om de wedstrijd nog gister uit te spelen.
- Ajax gaat hier niet akkoord mee. - Het lijkt niet mogelijk te zijn om deze binnen 72 uur te spelen ivm een andere wedstrijd die Ajax speelt. - Ajax speelt het spelletje nu zo dat ze een datum willen waar het hen uitkomt.
Eigenlijk had Ajax gister voor het blok gezet moeten worden met de opties; - Stadion leeg & uitspelen of tussenstand = eindstand.
Het feit dat ze hun beveiliging niet op orde hebben of onderschat hebben is niet het probleem van Feyenoord.
Daarbij moet er meegewogen worden wat er aan gedaan is om dit te voorkomen.
- Hingen er netten? Nee - Werd het vak ontruimt na de eerste poging? Nee
De wedstrijd zou dan gewoon uitgespeeld moeten worden met het vak ontruimd of het moet maar "genegeerd" worden.
Ik vind in dit geval dat de omstandigheden ook zwaarder mee moeten wegen dan het belang van het uitspelen van de wedstrijd.
- Feyenoord speelt alweer op zaterdag om 16:30. - Feyenoord zit ook nog in de voorbereiding voor volgende week woensdag tegen Atletico om de eer van de ED hoog te houden.
De omstandigheden moet je meenemen in de overweging van de strafmaat.
Het feit dat je dan dit kan doen want de uitkomst is dat, is te kort door de bocht en als de KNVB slim is/was dan geven ze aan dat ze incidenten als deze zaaksgewijs bekijken i.p.v het proces hanteren als elke situatie is hetzelfde dus de uitkomst ook.
Dat zou je moeten doen als je een capabele organisatie bent.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Bij poortjes IQ testjes afnemen scheelt ook al veel denk ik |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit ik alleen in het stadion ....dat is ook niet leuk
( inkoppertje) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: 9 Jaar later, landelijke stadionverboden weer passée en buiten het IQ van deze supporters twijfel ik ook wel aan de ordehandhaving daar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2023 - 14:24 schreef VVout het volgende:[..] 9 Jaar later, landelijke stadionverboden weer passée en buiten het IQ van deze supporters twijfel ik ook wel aan de ordehandhaving daar. Pure overschatting ,altijd gewezen naar Zuid en nooit gedacht dat het hunnie ook zou kunnen overkomen. Het mooiste zou zijn dat ze het ook met een nieuwe trainer niet voor elkaar gaan krijgen en nacompetitie moeten gaan spelen. Hoe geweldig zou dat zijn 😂 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Besluiteloosheid in Zeist over gestaakte Klassieker: Feyenoord en Ajax lijnrecht tegenover elkaar Feyenoord en Ajax meldden zich maandagochtend in Zeist om van het competitiebestuur te horen hoe de gestaakte Klassieker wordt afgehandeld. Maar tot een besluit kwam het nog niet en dat wekt ergernis bij clubs. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De voortdurend driftig bellende Van Spanje ziet samen met Ajax veel meer in inhaaldatum later in het seizoen, op zijn vroegst begin november.
Ontzettend smerig. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2023 - 15:20 schreef MMM het volgende:De voortdurend driftig bellende Van Spanje ziet samen met Ajax veel meer in inhaaldatum later in het seizoen, op zijn vroegst begin november. Ontzettend smerig. Zaakje stinkt weer aan alle kanten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik las net grens dat als ze in Zeist beslissen dat de uitslag 0-5 word, de twee doelpunten op naam van Santi komen te vervallen. Geen idee of dat eigenlijk zo is.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2023 - 15:28 schreef RenatoBos het volgende:Ik las net grens dat als ze in Zeist beslissen dat de uitslag 0-5 word, de twee doelpunten op naam van Santi komen te vervallen. Geen idee of dat eigenlijk zo is.. Dat gebeurt sowieso toch niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Woensdag 14.00 uitspelen!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sorry maatje, woensdag. Post net aangepast |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blijft belachelijk. Dit was het moment voor een statement van de KNVB. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maken we er nog 3 bij, prima. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Stel je verliest hem nog of speelt gelijk.
Dan zeg ik mijn abonnement op. Even serieus, wat een enorm zwak besluit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Reglementair moet je m uitspelen. Maar er is nog niets gezegd over consequenties voor Ajax |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jep gewoon netje binnen 72 uur, mooi trainingspotje om er nog 5 in te schieten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lach me kapot als dit eindigt in 0-8 |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Reglementair hadden ze ook kunnen kiezen voor de tussenstand = eindstand |
|
|
|