|
|
RenatoBos
|
|
|
De wedstrijd tussen Ajaks en Feyenoord is woensdagmiddag live te volgen via het open kanaal van ESPN1. De betaalzender geeft hierdoor iedereen de kans om de resterende 34 minuten gratis te volgen.
Voor degenen die woensdagmiddag geen verplichtingen hebben, kunnen vanaf 13:30 uur inschakelen op de voetbalzender. De voorbeschouwing begint om 13.30 uur op ESPN 1 met analyse van Mario Been en Marciano Vink. Jan Joost van Gangelen presenteert de uitzending.
Feyenoord gaat proberen een 0-3 voorsprong uit te bouwen. Daarnaast kan Santiago Gimenez nog altijd zijn hattrick maken in de Johan Cruijff aRENa. De Mexicaan wist afgelopen zondag twee keer te scoren. Ook Igor Paixão wist het net te vinden in Amsterdom. Het duel wordt hervat met een wedstrijdbal voor Feyenoord.
Opstellingen * Ajaks: Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Salah-Eddine; Van den Boomen, Taylor, Vos; Berghuis, Brobbey, Forbs. Feyenoord: Wellenreuther; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Stengs, Timber; Minteh, Gimenez, Paixão.
* Feyenoord en Ajaks beginnen met bovenstaande namen aan de wedstrijd. Echter kunnen trainer Arne Slot en Maurice Steijn nog besluiten om wissels toe te passen. De Rotterdammers beschikken nog over vijf wissels, de Amsterdommers kunnen nog drie aanpassingen doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 september 2023 - 11:07 schreef RenatoBos het volgende:Knvb maakt er gewoon een zootje van, ze moetende regel met het iets op het veld gooien gauw schrappen/aanpassen.. Heeft allemaal te maken met deze baanhoppende mevrouw en de aansteker op het hoofd van haar geliefde speler. upload picture |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 september 2023 - 11:07 schreef RenatoBos het volgende:Knvb maakt er gewoon een zootje van, ze moetende regel met het iets op het veld gooien gauw schrappen/aanpassen.. Eigenlijk maken de supporters er een zooitje van en laat de club na gepaste maatregelen te treffen. Ben benieuwd of buiten dit er nog een forse sanctie gaat komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
OM verloor dit weekend met 4-0 van de kampioen. Dus de huidige tussenstand is heel logisch |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ontbreekt dus minimaal nog één doelpunt voor Feyenoord dus :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Feyenoord moet woensdagmiddag wel scherp blijven tegen Ajax en Feyenoord moet nog een aantal doelpunten maken om de score op te voeren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik kan het helaas niet kijken ,kudt neuzen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Morgen thuis werken, dus zet t sowieso aan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hopen dat de scheidsrechter de show niet wil stelen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is lekker ,wil ik ook 😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Denk het niet ,die heeft inmiddels wel gezien dat Berghuis een kaart had verdient. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wordt geen wedstrijd. Gewoon 35 minuten wandelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Neuh dat denk ik niet, die smauzen gaan het echt nog wel proberen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Denk ik ook. Die gaan voor vroege goal(s) om er nog een wedstrijd van te maken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sjoerd Mossou bij Rijnmond verwoorde de situatie perfect : De KNVB heeft een zooitje militante gekken (hij zei geloof ik militante groepering) in de gelegenheid gesteld om het betaalde voetbal te kapen. En dat is het wel zo'n beetje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ik denk dat de KNVB opgedoekt kan worden wanneer het nog 3-3 of 4-3 wordt.
Dan gaat het hier fout en je staat enorm voor lul in het buitenland. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 september 2023 - 22:32 schreef DMD het volgende:[..] Ik denk dat de KNVB opgedoekt kan worden wanneer het nog 3-3 of 4-3 wordt. Dan gaat het hier fout en je staat enorm voor lul in het buitenland. Wij zijn de kaasjeauden niet he |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als de wedstrijd al door gaat... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eigenlijk ist altijd en overal elke club het zelfde, het rommelt in n club als alleen de resultaten of voetbal tegenvalt naar het/hun verwachtingspatroon, nauwelijks wat met andere zaken te maken, dus het kan zomaar goed zijn dat het komende jaren blijft rommelen daar,, of het verwachtingspatroon moet veel lager ingeschaald gaan worden daar😏 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Teloorgang daar. Club, hoodies, eencelligen. Het levert niks op. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Onee wacht, laat het maar komende jaren lekker rommelen daar,, opzich vermakelijk zat😀
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Alleen Jan Smit even taggen in dat bericht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Onwillekeurig. Dus wel op volgorde. Te dom om te poepen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Het ergste is dat dit soort figuren wel hun zin krijgen. Als ze degene die komen vandaag nou gelijk oppakken en doorlichten, maar dat zal wel weer niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vind het vooral erg pijnlijk voor Gözübüyük..die heeft aan deze hele soap uiteindelijk het meeste te lijden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen alvast een fijne restwedstrijd gewenst, COME ON FEYENOORD..!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zerrouki in plaats van Minteh.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Is dat handig? Je moet niet te verdedigend gaan spelen.
Er gaat gegarandeerd ruimte komen, dan is Minteh wel fijn met zijn snelheid. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Tja, Ajax gaat gewoon Akpom erbij zetten. Dan wil Slot de passlijn dicht zetten. Alternatief was Paixao of Stengs. Dan zou ik ook Minteh kiezen. Kan ook maar zo zijn dat ie Wieffer tussen Hancko en Trauner laat zakken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 27 september 2023 - 13:44 schreef MMM het volgende:[..] Is dat handig? Je moet niet te verdedigend gaan spelen. Er gaat gegarandeerd ruimte komen, dan is Minteh wel fijn met zijn snelheid. Ja eens ik had minteh ook laten staan,.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 27 september 2023 - 13:44 schreef MMM het volgende:[..] Is dat handig? Je moet niet te verdedigend gaan spelen. Er gaat gegarandeerd ruimte komen, dan is Minteh wel fijn met zijn snelheid. Ja eens ik had minteh ook laten staan,.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat Stengs dan op de plek van Minteh komt |
|
|
|