|
|
coenjo
|
|
|
dat ajax lijkt as roma wel. wat een klote spel zo beetje rondtikken achterin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alleen maar gevaarlijk in de omschakeling |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ook geel deze overtreding |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
lingr er in zo snel mogelijk aub, lopers hebben we nodig het hele veld staat stil |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb dit nog nooit gezien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Terwijl we echt niet super spelen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Steijn is gewoon nog beter dan Schreuder 🤣 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Berghuis ging voor de prijzen Berghuis ging voor de poen Nu heeft hij pijn in zijn poepertje en word nooit meer kampioen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha haga ALLEMAAL NEPSUPPORTERS |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Sommigen gaan nu bewust proberen definitief te laten staken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zonder geweldig te spelen een heerlijke tussenstand.
Dat het gestaakt ging worden zat er wel in |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Gewoon een 0-5 forfait hup. Is gewoon gedaan om stilletjes naar huis te gaan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Slechte verliezers, wat een lullo's ook. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
bij de volgende keer dat ze iets met opzet op veld gooien het hele stadion weg sturen en dan pas verder ballen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Deze wedstrijd wordt never uitgespeeld. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 15:13 schreef Leon FR1908 het volgende:Berghuis ging voor de prijzen Berghuis ging voor de poen Nu heeft hij pijn in zijn poepertje en word nooit meer kampioen. Berghuis is ook een overschatte voetballer, zo goed is ie niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tent ontruimen en uitspelen. Klaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Juist, ff aan de tee en ideréén die blijft plakken met een knuppel de snelkookpan uit jagen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ajax krijgt gewoon les hier. Van een matig Feyenoord
Wat dus ook betekent dat Feyenoord niet nog meer mag verslappen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heb je helemaal gelijk in ,met z'n hitlerjugend koppie |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Ik krijg het idee dat we Ajax laten komen.
Ik vind het alleen wel erg laconiek aan de bal vooral. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 15:22 schreef Stylzz het volgende:Ajax krijgt gewoon les hier. Van een matig Feyenoord Wat dus ook betekent dat Feyenoord niet nog meer mag verslappen Ondergrens gebeurt niet meer makker, dus hooguit 0-6 😛 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Triest eigenlijk dat als je helemaal klaar mee ben je wedstrijd kan laten staken als supporters |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: De Berghuis test; wanneer berghuis je beste speler is of de gene die de kar moet trekken dan heb je een probleem.
Die heeft altijd iemand nodig die zijn eigen niveau ontstijgt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lijkt me sterk eigenlijk met nog 65 minuten ofso uitgespeeld gaat worden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ah we gaan weer verder bij die nepperts |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dat vak kan je toch leeg maken, kunnen we normaal voetballen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Denk dat Berghuis er dadelijk met rood afgaat. Santiago daagt hem constant uit .. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Steijn rustig blijven tis bijna kerst. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 15:24 schreef DMD het volgende:[..] De Berghuis test; wanneer berghuis je beste speler is of de gene die de kar moet trekken dan heb je een probleem. Die heeft altijd iemand nodig die zijn eigen niveau ontstijgt. Klopt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 15:24 schreef bijft007 het volgende:Triest eigenlijk dat als je helemaal klaar mee ben je wedstrijd kan laten staken als supporters Daarom zie ik deze wedstrijd niet uitgespeeld worden. Is de achilleshiel van deze regel. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Jullie hebben wel echt goud in handen met die spits. Die zie ik dadelijk voor minimaal 75m vertrekken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 15:28 schreef Scout2 het volgende:Jullie hebben wel echt goud in handen met die spits. Die zie ik dadelijk voor minimaal 75m vertrekken. Heerlijke spits idd |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Weer dat geklooi achterin |
|
|
|