|
|
MMM
|
|
|
Duurt weken om in te halen. Dan ligt Steijn eruit en ziet de wereld er misschien anders uit |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 16:09 schreef ar het volgende:Jaren hebben wij dit soort dingen moeten doorstaan... Laffe tyfus lui Niet leuk voor de dagjesmensen daar. Maar ja En al die lui, waaronder ik zelf, die een dagpas van espn hebben betaald.
Gewoon stadion leeg maken en dan uitspelen. Vandaag nog. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Dit dus.
Dit is alleen maar in het voordeel van Ajax.
Ik zou als Feyenoord zijnde ook totaal niet akkoord gaan met het restant uitspelen op een latere datum. |
|
|
|
|
darwin
|
|
|
Bij bewust wedstrijd laten reglementair 5-0 verlies |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Restant later spelen is zo oneerlijk naar Feyenoord . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaat niet inhalen worden maar op een ander moment uitspelen. 35 minuten ofzo. Dat mag je nooit meer weggeven toch |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit wordt over x weken resterende tijd zonder publiek uitspelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 16:14 schreef Stylzz het volgende:Gaat niet inhalen worden maar op een ander moment uitspelen. 35 minuten ofzo. Dat mag je nooit meer weggeven toch Dan nog. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ook geen zgn clubicoon zoals shekle Swartsch die de menigte toespreekt Of de aanvoerder, of die lul met megafoon |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Doorspelen of een 0-6 verlies |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee kan niet.....wordt andere datum Of burgemeester moet bepalen dat wedstrijd doorgaat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Knvb kan toch ook een signaal afgeven . Spelen door maar zodra er nog 1 ding op het veld komt word de wedstrijd afgesloten met een ruime winst voor Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 16:17 schreef piet de paler het volgende:Ook geen zgn clubicoon zoals shekle Swartsch die de menigte toespreekt Of de aanvoerder, of die lul met megafoon Nee joh ze zijn allemaal zo netjes daar.
Het is dat Gimenez vorig jaar nog een bierdouche ontweek in de arena anders had de wereld er heel anders uitgezien. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Slechte verliezers , iedereen heeft het gedaan. Bagger club |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zit er een kind te janken omdat je de wedstrijd verziekt dan ben je toch echt wel een held. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Kost een hoop geld, bovenop de transfers |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kutzooi, wij ook enorm genaaid zo, inhaal door belangrijke ch league pot in goed mogelijk, plus je bent het ritme kwijt nu |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Is zwaar in hun voordeel dus dit gedrag wordt gewoon beloond. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach joh. De schade die dit bij hen doet is zo veel groter
Heeerlijk |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord moet weigeren om deze wedstrijd later dan dinsdag of woensdag uit te spelen.
Dan verplaatsen ze 020 - Volendam maar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou. Ik denk dat dit wel mee gaat vallen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 16:22 schreef MMM het volgende:Feyenoord moet weigeren om deze wedstrijd later dan dinsdag of woensdag uit te spelen. Dan verplaatsen ze 020 - Volendam maar. Meestal is dit zo toch ook? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nederland is bang Gewoon ME op het vak en leeg meppen Ook bij ons als het fout gaat...... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus iedereen het stadion uit is veiliger dan alleen dat vak ontruimen? |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 16:22 schreef MMM het volgende:Feyenoord moet weigeren om deze wedstrijd later dan dinsdag of woensdag uit te spelen. Dan verplaatsen ze 020 - Volendam maar. helemaal weigeren om uit te spelen iedereen kan nu elke wedstrijd stil leggen op deze manier 1 oplossing, clubs reglementair laten verliezen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan toch gelijk uitgespeeld worden ,publiek is al weg . Snap dit niet want zo simpel kan het zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja, want dan gaan die zich verzetten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen goed woord over voor dit tyfus volk. Slechte verliezers om te kotsen 🤢 Ik was een stuk milder geworden qua benadering ajax, maar is snel de kop ingedrukt. Gewoon 3 punten voor ons, en het alle andere niet accepteren als Feyenoord zijnde. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: We zullen het tzt wel zien Stylzz maar leegruimen en uitspelen of een reglementaire nederlaag voor hun zijn imo de enige opties die recht doen aan onze voorsprong. Al het andere lijkt mij nadelig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die ME is er helemaal nog niet. En dan verplaats je de ellende.
Zo werkt t niet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 16:22 schreef MMM het volgende:Feyenoord moet weigeren om deze wedstrijd later dan dinsdag of woensdag uit te spelen. Dan verplaatsen ze 020 - Volendam maar. Gewoon niet spelen! 3 punten voor ons |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Net als die snelwegzitters afvoeren ergens in de RAI zetten tot je de gooiers hebt en gelijk doorlichten. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Kaartjes inkomsten kunnen terug, boete knvb, extra oog Uefa |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mag je zo vaak iets op t veld gooien. Raak je niemand. Prutsers |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: En wat als je op doelsaldo net geen kampioen wordt? Als het nou in je voordeel zou zijn of in je nadeel, het zou gewoon competitievervalsing zijn. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 16:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Kan toch gelijk uitgespeeld worden ,publiek is al weg . Snap dit niet want zo simpel kan het zijn. Dacht ik ook, rustig leeg laten lopen en weer door. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lijkt me wel logischer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben benieuwd hoeveel Amsterdamse huilverhalen we gaan krijgen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nu verder spelen, stadion is zowat leeg |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Competitie vervalsing dit ook, zometeen Ajax beter ingespeeld wat kan word het straks 3-1 nog, alles maakt dat het kut is |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Veeeeeeel, Mislintat als eerst. Gewoon slikken deze zooi en bouw een team ipv janken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Organisatorisch red je dat niet. Stadion leegmaken. Alle mensen moeten veilig weg kunnen komen. Openbaar vervoer enz is daar niet op ingericht. Plus kost je heel veel politiemacht om dat buiten in goede banen te leiden en zorgen dat ze niet terug t stadion in willen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Buiten dat ook nog is keer ergens uitspelen in al druk programma |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik niet. Alles behalve 3 punten en wedstrijd afgelopen is in het nadeel van Feijenoord. Restant afspelen is een beloning voor het gedrag. Daarnaast kost het de maatschappij ook weer extra. Gewoon keihard handelen, 3 punten..klaar. |
|
|
|