|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Geeft te veel ruimte |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 21 september 2023 - 21:43 schreef pth het volgende:Ga godverdomme achter de ploeg staan … nu hebben ze meer dan ooit een 12e man nodig … wat een schijtpubliek is dit geworden. Inderdaad |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit kun je gewoon je supporters niet aan doen. Die zich overigens ook gewoon amper roeren.
Die Sutalo maakt fout op fout, Taylor en Tahirovic leveren alles in en zijn gewoon niet bereikbaar. Taylor mist de meest simpele kansen. Dan laat Gorter zich weer onverklaarbaar verassen.
De rest is zo onzeker als de pest. De enige die iets van uitstraling heeft, is godverdomme je 17 jarige Jorrel Hato.
Ajax wordt weggespeeld en speelt gewoon zonder verdediging |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Keepertje is gewoon nog niet goed genoeg. Die 2-2 mag er nooit in. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Die maakt ook geen goede beurt nee. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Zo'n lekker begin, dan komen plots de individuele fouten weer. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Tot nog toe vind ik die Gaaij wel beter als Rensch op Rb. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 21 september 2023 - 21:44 schreef Loetje het volgende:Dit kun je gewoon je supporters niet aan doen. Die zich overigens ook gewoon amper roeren. Die Sutalo maakt fout op fout, Taylor en Tahirovic leveren alles in en zijn gewoon niet bereikbaar. Taylor mist de meest simpele kansen. Dan laat Gorter zich weer onverklaarbaar verassen. De rest is zo onzeker als de pest. De enige die iets van uitstraling heeft, is godverdomme je 17 jarige Jorrel Hato. Ajax wordt weggespeeld en speelt gewoon zonder verdediging Begin me vooral kapot te ergeren aan die Tahirovic, wat een grijze muis. En aan dat I Love Myself zangclubje dat juist nu vol er achter moet gaan staan … |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Godverdomme wat loopt je nou weer kut Brobbey. Waarom trekt hij geen ruimte voor Bergwijn en loopt hij gewoon in de weg zelfs. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
20 goede minuten met een hele goede Taylor en Forbs.
Daarna valt alles in elkaar en moet je gewoon 5-2 achter staan met de rust. Pfffffff |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Hoe moeilijk is een strakke zuivere pass over 10 meter voor een profvoetballer? Drie keer een belachelijke kut pass en 3x staan ze in no time alleen voor de keeper. Gênant gewoon terwijl ze goed begonnen. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Forbs. Akpom. Taylor
Bergwijn. Berghuis
Vos
Salah edine/sosa. Hato. Sutalo. Gaaij |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 21 september 2023 - 21:50 schreef remco k het volgende:20 goede minuten met een hele goede Taylor en Forbs. Daarna valt alles in elkaar en moet je gewoon 5-2 achter staan met de rust. Pfffffff Taylor had minimaal 1x moeten scoren, eerste half uur goed daarna minder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 september 2023 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 21 september 2023 - 21:44 schreef Loetje het volgende:Dit kun je gewoon je supporters niet aan doen. Die zich overigens ook gewoon amper roeren. Die Sutalo maakt fout op fout, Taylor en Tahirovic leveren alles in en zijn gewoon niet bereikbaar. Taylor mist de meest simpele kansen. Dan laat Gorter zich weer onverklaarbaar verassen. De rest is zo onzeker als de pest. De enige die iets van uitstraling heeft, is godverdomme je 17 jarige Jorrel Hato. Ajax wordt weggespeeld en speelt gewoon zonder verdediging Forbs laat wel meer zien nu |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Alleen zijn voorzetten zijn tot nu toe belabberd |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Brobbey staat een keer wat scherper man |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vind je? Dat is gewoon een blind paard met een overzicht van lik me reet. Ren je rot en dat was het wel |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Haalt die Brobbey er af man |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kan Forbs überhaupt ook een keer een pass geven die op maat is? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hahahaha, haal ze er op Hato na allemaal maar af. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dan staat die mongool te juichen alsof hij het uitgevonden heeft. Wat een kutspeler. Heb er echt niks mee. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En weer de aanname compleet verkeerd.
Het is leuk voor hem, maar technisch deugt er helemaal niks van. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 21 september 2023 - 22:14 schreef Loetje het volgende:En dan staat die mongool te juichen alsof hij het uitgevonden heeft. Wat een kutspeler. Heb er echt niks mee. Bedoel je Taylor? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hij valt misschien nog bij te schaven naar ik hoop |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vos speelt gewoon de bal, haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij speelt gewoon de bal. Niet eens een overtreding. Ik hoop niet dat die jongen nu nog een kaart pakt want hij valt prima in en verdient niet zo’n fout van de scheids. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Technisch begaafd ben je of ben je niet.
Goal en assist is fijn voor hem. Maar vergelijk het eens met wat we gewend zijn, Neres, Antony... Gewoon spelers die ook een actie hebben in de een tegen een. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 21 september 2023 - 22:18 schreef remco k het volgende:Hij speelt gewoon de bal. Niet eens een overtreding. Ik hoop niet dat die jongen nu nog een kaart pakt want hij valt prima in en verdient niet zo’n fout van de scheids. Vind die scheids de hele wedstrijd al matig. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op donderdag 21 september 2023 - 22:18 schreef remco k het volgende:Hij speelt gewoon de bal. Niet eens een overtreding. Ik hoop niet dat die jongen nu nog een kaart pakt want hij valt prima in en verdient niet zo’n fout van de scheids. Scheids wisselen aub Tjonge jonge wat een blunder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Die Franse stokbrood vreters worden waarschijnlijk niet gesponsord door SpecSavers. Wat een blinde treklul. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Steijn je moet berghuis wisselen voordat hij rood pakt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het is allemaal net te wild bij Brobbey. Dit is wel de fase voor een 4e goal, anders gaat dit duur worden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Brobbey man man....we hebben toch nog 2 spitsen ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Heeft het totaal niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 september 2023 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit doet Brobbey echt heel goed. Slecht ingeschoten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wij hebben echt 2 totale idioten lopen voorin. Zowel Brobbey als Bergwijn kunnen gewoon niet scoren. Doet Brobbey een keer iets goed, gaat die andere weer raar doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 september 2023 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe het ook afloopt. Ajax creëert echt veel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die kans van Bergwijn gaat denk ik echt fataal zijn. Wij zijn zo kwetsbaar bij de eerste de beste bal op onze helft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gewoon 2 ploegen die blind aanvallen en niet verdedigen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Voortaan graag gewoon Vos i.p.v. die Bosnische grijze muis die nergens echt goed in is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 21 september 2023 - 22:29 schreef Loetje het volgende:Wij hebben echt 2 totale idioten lopen voorin. Zowel Brobbey als Bergwijn kunnen gewoon niet scoren. Doet Brobbey een keer iets goed, gaat die andere weer raar doen. Hahahaha 2 idioten maar waar!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad zonder overleg of rust in het spel |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Sosa krijg ik ook een naar gevoel van, komt veel gevaar van zijn kant. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Berghuis gaat echt helemaal tot het gaatje … heerlijk die mentaliteit. Nu nog een man of 5 die er zo in gaan staan en het kan zo maar echt een stuk beter worden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Voor me gevoel staat Ajax wel iets compacter na rust. Maar het blijft ongelooflijk kwetsbaar. |
|
|
|