|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Go Ahead Eagles (zaterdag 30 september 2023, 16.30 uur)
Datum & tijdstip: Zaterdag 30 september 2023, 16.30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Jochem Kamphuis |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
9-0 de groeten voor die kudt vogels. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is wel een topploeg dit he. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
4-0 want wij hebben Luuk de Jong niet. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Go Ahead, vraag mij af hoeveel energie hun hebben Zaterdag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van mij part hebben ze een nachtje door gedaan de vrijdag, hoeven we daar niet teveel energie in te steken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Deze pot is qua resultaat belangrijke dan Atletico |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tegen de Eagles moet je winnen natuurlijk, maar tegen Atléti zou je een leuke stap kunnen maken en dan ook niet onbelangrijk natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind tegen Atletico vooral belangrijk niet weggeblazen te worden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Stel dat het je lukt om gelijk te spelen,gewoon vallen als een dood vogeltje als ze er hard in gaan en luren op die ene kans misschien. Ze zijn nog niet onfeilbaar dit seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En een wachtlijst aan blessures |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als je inderdaad niet weggeblazen wordt als Lazio uit vorig seizoen, wat toen nog net met geheel nieuw team net n maand te vroeg kwam en mede wel een reden was,, dan zet je echt goeie grote stappen in het Europese topvoetbal, echt wel benieuwd en ook of Ueda zich staande houd in zn gelijk eerste basisplek waarschijnlijk |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
morgen winnen we met 4-1(Santi2e Ueda2) saaie pot en atletico met hangen en wurgen 1-1 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: getekend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 september 2023 door R()b -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik blijf me eigenlijk de laatste weken verbazen over het niveau van het elftal. De ontwikkeling is verbazingwekkend. Ook woensdag weer in dat ruime halve uur. De rust, de stabiliteit, de plotse versnellingen, de drie-hoekjes, de techniek. Ben nu 59 jaar Feyenoorder, niet altijd écht trots geweest, 'n keer met 3000 man op een dinsdagavond weggetikt worden door VVV mn Remy Reynierse.
Maar sinds Slot is het werkelijk genieten. De club is weer topclub, en voor langere tijd gezien de bestuurlijke visie én 1908, mn van Persie.
Zaterdag een vrij simpele 5-0, al snel beslist, dus energie sparen voor Madrid. Want dáár gaat duidelijk worden dat we écht weer meetellen ,op alle niveau's, 1-2, door 2 keer Ouade, die dan ook gelijk onsterfelijk is |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 september 2023 - 20:15 schreef Bowie het volgende:Ik blijf me eigenlijk de laatste weken verbazen over het niveau van het elftal. De ontwikkeling is verbazingwekkend. Ook woensdag weer in dat ruime halve uur. De rust, de stabiliteit, de plotse versnellingen, de drie-hoekjes, de techniek. Ben nu 59 jaar Feyenoorder, niet altijd écht trots geweest, 'n keer met 3000 man op een dinsdagavond weggetikt worden door VVV mn Remy Reynierse. Maar sinds Slot is het werkelijk genieten. De club is weer topclub, en voor langere tijd gezien de bestuurlijke visie én 1908, mn van Persie. Zaterdag een vrij simpele 5-0, al snel beslist, dus energie sparen voor Madrid. Want dáár gaat duidelijk worden dat we écht weer meetellen ,op alle niveau's, 1-2, door 2 keer Ouade, die dan ook gelijk onsterfelijk is Ik hoop toch zo dat ik jou gelijk mag geven van de week, dan timmeren we Europees echt keihard aan de weg... De goalscorer in Madrid heet Ueda btw, Ayase Ueda ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 september 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Matchday, ff wakker worden allemaal we spelen weer eens op een zaterdag en niet op zondag. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
ar