|
|
MMM
|
|
|
Atletico Madrid - Feyenoord (woensdag 4 oktober 2023, 18:45 uur)
Datum & tijdstip: Woensdag 4 oktober 2023, 18:45 uur Locatie: Wanda Metropolitano, Madrid Scheidsrechter: nnb |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je bent wel iets te enthausiast
1 - 5 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als we maar 1 doelpunt meer scoren als Atléti gaat de groene Haas in de mast. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Echt benieuwd, niet vanaf het begin overlopen worden als n wervelwind het belangrijkste in onze stappen op goed Europees niveau,, je moet ze proberen niet teveel aan de bal en door het centrum te laten combineren,, en lekker druk zetten op hun achterste linie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 oktober 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik hoorde de statistieken van hun wedstrijd tegen Ossasuna. Die gaven me toch wel een beetje moed. Laten we zeggen 1-3.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gister hun wedstrijd gezien maar das toch echt heel goed niveau daar, totaal andere koek dan eredivisie, ik hoop 1-2 maar denk een 1-1 of 2-1 |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Omzet atletico madrid is 330M, Feyenoord 100M = 3:1, dus ok 3-1 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En wat hoop je dat de uitslag word? |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Woensdagavond weet voetbalminnend Europa wat wij al een tijdje weten, namelijk dat Feyenoord een echte topclub is. Uitslag wordt 1-2, niet gelukkig maar gewoon omdat we de beter spelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Een gelijkspel met geluk |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Waarom hoop je "met geluk"? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha wellicht heeft Ace een punt Gerard. |
|
|
|
|
har
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ayase start tegen Atletico, zo bevestigt Slot. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel n flinke gelijk om te debuteren in basis, en zeker tegen Atletico waar je spits normaliter nauwelijks ruimte heeft, wel de buitenspelers in omschakeling daarintegen verwacht ik,, erg benieuwd of hij de verwachtingen al een beetje kan inlossen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 oktober 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 oktober 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Thanks👍 had de persconf nog niet gezien |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hatsikiedee it‘s MATCHDAY !!!
En dierendag natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 oktober 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik ben bang dat we voorin geen vuist kunnen maken met onze lichtgewicht voorhoede. Dit zou voor mij een wedstrijd zijn om eens 532 te gaan spelen en later druk te zetten. Ik ben benieuwd hoe Slot dit gaat oplossen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 oktober 2023 door Leuv -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 04 oktober 2023 - 10:25 schreef Leuv het volgende:Ik ben bang dat we voorin geen vuist kunnen maken met onze lichtgewicht voorhoede. Dit zou voor mij een wedstrijd zijn om eens 532 te gaan spelen en later druk te zetten. Ik ben benieuwd hoe Slot dit gaat oplossen. Later druk zetten maak je de problemen alleen meer groter toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En later druk zetten betekent niet dat je de opstelling hoeft aan te passen. Ik ben niet helemaal op de hoogte van de actieve speelstijl van Atletico. Begreep wel dat het niet meer het beton afwacht en counter voetbal is wat het eerst was. Las dat je juist in de problemen kan komen wanneer je ze veel aan de bal laat.
Ben benieuwd. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Denk dat juist de snelheid van onze voorhoede de kracht is. Gedurende de wedstrijd (het verdedigen van een voorsprong bv) kan er gewijzigd worden naar het systeem zoals het 2e deel tegen Ajax, dus Zerrouki voor een aanvaller. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 04 oktober 2023 - 10:42 schreef Bowie het volgende:Denk dat juist de snelheid van onze voorhoede de kracht is. Gedurende de wedstrijd (het verdedigen van een voorsprong bv) kan er gewijzigd worden naar het systeem zoals het 2e deel tegen Ajax, dus Zerrouki voor een aanvaller. Optimist haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik hoor uit betrouwbare bron dat Simeone nu al boos is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Middenveld defensief versterkt dus |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen een fijne wedstrijd gewenst, COME ON FEYENOORD |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan maar een helft kijken 🥲 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik eigenlijk ook. Maar als het spannend wordt kan ik zo maar vergeten te gaan sporten :P |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Kom op ninja samurai pizza cat!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb veertien meiden die trainen willen 🤣 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hopen op een mooie wedstrijd. Als je hier 1 of 3 punten kan pakken heb je het goed gedaan. Een kleine nederlaag is normaal. |
|
|
|