|
|
MMM
|
|
|
Geen geweldige wedstrijd maar wat maakt het uit? 0-2, 3 punten mee en geen enkele kans weggegeven.
Prima middag! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We zijn zo stabiel en sterk. Wie stopt ons? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zakelijke overwinning. PEC wilde of kon niet veel. Feyenoord deed genoeg. En het is dan wel fijn dat je een spits hebt die ze binnen schiet.
Voldoende gecreerd, PEC kwam een aantal keer in een overtal situatie terecht maar heeft uiteindelijk geen kansen gehad. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Geen klagen, onze plicht gedaan,, nu Sparta toejuichen en gelijkspelletje ajakkes-az zou ook mooi zijn maar normaal gesproken wint az wel van club uit rechterrijtješ
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 oktober 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar drie onvoldoendes vond ik |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
hopen dat ze een jahanbaksh in de winterstop ergens kunnen slijten en een nieuwe rechtsbuiten kunnen halen met wat meer kwaliteit. dan kun je in europa ook nog ver komen minteh mooi naar de bank
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 oktober 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: paixao,minteh,wieffer en stengs |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Klopt wel ja,en Bart weinig van gezien, betwijfel of hij van dat hogere niveau en in Europese wedstrijden van waarde kan zijn maar geef m nog voordeel van de twijfel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 oktober 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Timber vond ik onzichtbaar en altijd balverlies omdat hij besluitloos was. Het nadeel dat hij heeft tenaanzien van bv Wieffer of Stengs is dat hij verstoppertje speelde |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 08 oktober 2023 - 14:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Timber vond ik onzichtbaar en altijd balverlies omdat hij besluitloos was. Het nadeel dat hij heeft tenaanzien van bv Wieffer of Stengs is dat hij verstoppertje speelde Hij komt minder in zijn kracht inderdaad, als de ruimtes klein zijn. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 08 oktober 2023 - 14:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Timber vond ik onzichtbaar en altijd balverlies omdat hij besluitloos was. Het nadeel dat hij heeft tenaanzien van bv Wieffer of Stengs is dat hij verstoppertje speelde ja timber was ook niet top idd, het waren ook wel 5 of 6 spelers die matig waren vandaag nieuwkoop vond ik ook niet veel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Minteh volgende keer weer in de basis. Speelt bij herhaling mannetjes uit. Mis ik bv. Bij Paixao. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja jammer voor hem ,maar zal steeds beter worden in de grote wedstrijden. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Blij met de overwinning, maar veel buitenspel en slordig in de afwerking van heel veel kansen. Daar moet Feyenoord zich echt in gaan verbeteren. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 08 oktober 2023 - 14:27 schreef FR-Henk het volgende:Minteh volgende keer weer in de basis. Speelt bij herhaling mannetjes uit. Mis ik bv. Bij Paixao. Blind paard Minteh, soms een 8 vaak een 4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 oktober 2023 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prima overwinning, met superspits Santi die uit 2 keer niks er weer 2 inknalt
Vind er meer weer zo Ć©Ć©n... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nog veel te verbeteren, maar interessant genoeg om meer kans te geven. Zeker met Jahanbahksh als concurrent. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 08 oktober 2023 - 15:35 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nog veel te verbeteren, maar interessant genoeg om meer kans te geven. Zeker met Jahanbahksh als concurrent. Alireza terecht banker achter Minteh uiteraard |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 08 oktober 2023 - 15:31 schreef Cruzcontrol het volgende:Prima overwinning, met superspits Santi die uit 2 keer niks er weer 2 inknalt Vind er meer weer zo Ć©Ć©n... Wie weet Ueda ? Santi had ook wat aanpassings moeilijkheden in het begin om vol te houden. En hoe hij het deed , deed hij het maar had tegen Madrid ook niet heel veel tijd nodig om zijn eerste er op het allerhoogste niveau in te schieten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 oktober 2023 - 22:01 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wie weet Ueda ? Santi had ook wat aanpassings moeilijkheden in het begin om vol te houden. En hoe hij het deed , deed hij het maar had tegen Madrid ook niet heel veel tijd nodig om zijn eerste er op het allerhoogste niveau in te schieten. Dat was een eigen doelpunt van Hermoso.. |
|
|
|