|
|
Pietje
|
|
|
quote: En jij niet alleen hoor. Ik doe met je mee!! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2023 - 13:32 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Pth deze keeper houdt geen enkele bal tegen voor ons. En als hij er eens een tegen houdt gaat hij de fans bashen op sociale media. Je hoort mij nergens zeggen dat Gorter een lekkere keeper is, maar hem alle schuld geven van het gepruts van die vierderangs troep die er gehaald is gaat er bij mij niet in. Dat gezegd hebbende., prima om een keer een andere keeper de kans te gaan geven. Die Ramaj schijnt het redelijk te doen bij Jong Ajax (overigens ook zo’n tering elftal dat ergens onderaan rond bungelt). |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De spelers kunnen best wel voetballen, de trainer is kut |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Haha. 2-2. Wat een toppers die Ajacieden |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hlynsson: koning, keizer, admiraal |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Sosa heerlijke voetballer, geeft over links betere voorzetten dan Bergwijn |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2023 - 13:36 schreef pth het volgende:[..] Je hoort mij nergens zeggen dat Gorter een lekkere keeper is, maar hem alle schuld geven van het gepruts van die vierderangs troep die er gehaald is gaat er bij mij niet in. Dat gezegd hebbende., prima om een keer een andere keeper de kans te gaan geven. Die Ramaj schijnt het redelijk te doen bij Jong Ajax (overigens ook zo’n tering elftal dat ergens onderaan rond bungelt). Ben ik zeker met je eens. Maar ik denk dat je vanaf plek 1 moet beginnen. En deze keeper heeft 0% rust in zijn hele houding. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Gelukkig die Forbs eruit. Wat speelde die slecht!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Als een malloot liep hij rond |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2023 - 13:40 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ben ik zeker met je eens. Maar ik denk dat je vanaf plek 1 moet beginnen. En deze keeper heeft 0% rust in zijn hele houding. Eens, die gast geeft alleen onrust achter in, straalt geen rust uit |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een veerkracht …. sorry ben een beetje cynisch aan het worden 😉😉😉 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahaha hoor die commentator eens lullen. Die praat alsof die gasten er keihard voor knokken. Het was en is gewoon een verschrikkelijke wedstrijd! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Afgezien dat het een heel matig team is, hebben we ook niet zo heel veel geluk gehad tot nu toe. Maar we staan voor in een uitwedstrijd tegen het altijd lastige Utrecht....kijken of we dit vast kunnen houden of uitbreiden.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: En dan de spelersbus straks opwachten en ............ |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Brobbey weer balverlies voor in |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2023 - 13:47 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahaha hoor die commentator eens lullen. Die praat alsof die gasten er keihard voor knokken. Het was en is gewoon een verschrikkelijke wedstrijd! Of je naar de lamme tegen de blinde zit te kijken … maar waarschijnlijk is het lek nu plotseling boven … oh nee we hebben gewoon een verschrikkelijk tyfus elftal … knap verdedigd weer, dat dan weer wel 🤣🤣🤣
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 oktober 2023 door pth -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Gatenkaas achter in |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Het is natuurlijk nog niet afgelopen... Maar toegegeven: het ontbreekt ons vanmiddag niet aan veerkracht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hahahahs. Wat een tegengoal zeg. Er staan er 6 van Utrecht en allemaal vrij. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gelukkig. Oprotten met Gorter |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat viel mij dus ook op. Amateurs |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ongelooflijk hoe amateuristisch |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
keeperswissel.....Nou Ramaj, laat het maar zien nu.... Want vann je verdediging moet je het voorlopig niet hebben...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 oktober 2023 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Niet de schuld van Gorter? 😉 |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Het zal toch niet hé |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Knap gekopt van die Bosnische trek nicht. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Heb het gemist want was oliebollen halen.. waarom gorter eruit ? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Moet het vliegtuig halen. Mag deze week mee met Steijnemansje naar Ibiza 😉 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Eén ding is nu wel duidelijk: Jay Gorter kan het vanaf nu vergeten. Gewogen en te licht bevonden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Men neemt gewoon genoegen met een gelijkspel bij Utrecht. Hoe dan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Dat is positief gezien. Ze zijn dol blij met een gelijkspelletje bij FC Kutrecht. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wordt nog een seizoen zo … Ajax moet in juni zo nog 17 wedstrijden van een minuut of tien uitspelen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Godverdomme wat ben ik blij dat Ramaj daar stond en niet Gorter. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En die Brobbey moet niet zeiken met we hoeven nog maar 2 minuten. Hij heeft godverdomme 88 minuten geen kloot gedaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ramaj iig prima gestart tot nu toe. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Één ding is zeker, goed gekeept van Ramaj |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat bedoel ik en dat is toch gewoon schofterig. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En denk dat er zeker nog 10 minuten gespeeld gaat worden. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: gewoon goed gekeept. Hij bleef kijken naar de bal en gaat pas op het laatste momnent met zijn hand naar de bal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2023 - 14:11 schreef Ajax Warrior het volgende:En die Brobbey moet niet zeiken met we hoeven nog maar 2 minuten. Hij heeft godverdomme 88 minuten geen kloot gedaan. Is geen Ajax spits joh, ballen springen van zijn voet, totaal geen techniek alles puur op kracht |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2023 - 14:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Is geen Ajax spits joh, ballen springen van zijn voet, totaal geen techniek alles puur op kracht Heb heel zijn terugkomst niet begrepen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Nu onze Georgische vriend nog een keer voor Brobbey...
En dan blijken de aankopen toch minder slecht dan verwacht/gezegd |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Achterlijke beslissing, gaf ik toen al aan 15 miljoen weg gegooid |
|
|