|
|
Leon FR1908
|
|
|
Verliezen elk simpel duel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe simpel Twente er tussen speelt soms, gaat nergens over. Zo weinig druk op de bal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Overal een stap te laat, zo kan je nog 90 minuten voetballen. Wieffer en staartmans kan je wisselen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hahaha waar fluit ie nu voor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2e helft meer power. Het oogt nu allemaal wat vrijblijvend. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die moet er wel in natuurlijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nieuwkoop totaal gestoord. Sukkel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dik verdiend achter Tyfus tukkers |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zo haak je dus ruim voor de winterstop alweer af voor de ranglijst. Seizoen wordt wel heel lastig zo. Ik moet er niet aan denken als we die CL plek aan fokking AZ zouden laten.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
In de rust wisselen, andere optie is er niet
Wieffer of Zerrouki. Moet meer voetbal in. Stengs naar 10 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 13:09 schreef tomson het volgende:Zo haak je dus ruim voor de winterstop alweer af voor de ranglijst. Seizoen wordt wel heel lastig zo. Ik moet er niet aan denken als we die CL plek aan fokking AZ zouden laten.. Hier verliezen is einde titel. 7 punten maak je nooit goed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Punt is bijna hoogst haalbare |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Twente niet indrukwekkend. Feyenoord nu even niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
nieuwkoop en paixao er af halen aub en dit middenveld klopt weer niet, zet stengs maar terug naar 10 en wieffer of zerrouki er ook af voor een buitenspeler |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Vreselijk. Al maanden overal bewierrookt om je dwingende spel, en dan de competitie zo simpel uit handen geven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 13:10 schreef coenjo het volgende:nieuwkoop en paixao er af halen aub en dit middenveld klopt weer niet, zet stengs maar terug naar 10 en wieffer of zerrouki er ook af voor een buitenspeler Rechtsback is een groot probleem als Trauner niet fit is.
Paixão al weken ondermaats |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 13:10 schreef coenjo het volgende:nieuwkoop en paixao er af halen aub en dit middenveld klopt weer niet, zet stengs maar terug naar 10 en wieffer of zerrouki er ook af voor een buitenspeler Hoezo nieuwkoop? Al het gevaar van Twente komt van de kant van Hartman en Paixao.
Paixao heb ik niet gezien en vind ik nog steeds een kopie van Azarkan.
Je mist vooral trauner in de opbouw. Die speelt namelijk alles continue strak in de voeten van het middenveld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog geen drama Feyenoorderts, we hebben pas één beroerde helft achter de rug. Er komt nog een helft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een videobericht van Pusic in de rust ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 13:13 schreef DMD het volgende:[..] Hoezo nieuwkoop? Al het gevaar van Twente komt van de kant van Hartman en Paixao. Paixao heb ik niet gezien en vind ik nog steeds een kopie van Azarkan. Je mist vooral trauner in de opbouw. Die speelt namelijk alles continue strak in de voeten van het middenveld. Exact en we verliezen alle kop duels en de tweede bal is voor Twente |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 13:14 schreef VVout het volgende:Nog geen drama Feyenoorderts, we hebben pas één beroerde helft achter de rug. Er komt nog een helft. Maar iedereen laat het afweten.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Slechte helft. Heel slordig, geen kansen. Middenveld direct weer aan banden gelegd met deze 3. Europees en nationaal is toch anders. In de eredivisie stellen ze zich tactisch toch meer er op in lijk het. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Let op: Paixao en Wieffer gaan eraf. Zerrouki zou ik onterecht vinden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ali en Ivanusec.
Geen fan van Ali maar Paixão is het ook al weken niet.
Paixão en een middenvelder eraf. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Dat is vooral laksheid.
Er mist urgentie in het spel van ons de eerste helft. Er wordt maar half druk gezet en het lijkt alsof de voorste linie geen zin heeft om de verdedigende taken uit te voeren.
Ik had het wel verwacht. Je kan deze ook gewoon verliezen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Zerrouki geeft gewoon bijna de 2-0 weg door die pass aan de zijkant. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 13:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Slechte helft. Heel slordig, geen kansen. Middenveld direct weer aan banden gelegd met deze 3. Europees en nationaal is toch anders. In de eredivisie stellen ze zich tactisch toch meer er op in lijk het. Ja. Er staan er gewoon vijf bij hun die druk zetten op vooral Wieffer en Zerrouki Die kunnen niemand inspelen want vol.
Daar verliezen we t aldoor. Als je er een paar keer doorkomt gaan ze twijfelen maar t lukt gewoon totaal niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja Wieffer twee keer in t midden en doet echt alles fout |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: nieuwkoop vind ik de zwakste schakel in dit team tot nu toe paixao maar eens ff banken een tijdje idd |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Mats wordt volgens mij nooit gewisseld dus denk ik niet. Ali zal dr wel in komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2023 door MightyAce -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 13:20 schreef coenjo het volgende:[..] nieuwkoop vind ik de zwakste schakel in dit team tot nu toe paixao maar eens ff banken een tijdje idd Nieuwkoop moet verdedigen en de bal aan Stengs geven. Dat doet hij beide. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
1 schot, niet op doel. Zegt genoeg. |
|
|
|