|
|
MMM
|
|
|
RKC Waalwijk - Feyenoord (zaterdag 4 november 2023, 18.45 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 4 november 2023, 18:45 uur Locatie: Mandemakers Stadion, Waalwijk Scheidsrechter: Pol van Boekel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
1-7 Slot zal hopelijk op doelsaldo hameren, dat kan nog wel eens de doorslag gaan geven eind van het seizoen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
RKC wordt op een hoop gevoetbald door Utrecht. En Kramer heeft weer eens kortsluiting. Die heeft mazzel dat er pas na de 8e finales VAR gebruikt wordt in de beker, anders had hij rood gehad. Ik hoop op een 0-6 in Waalwijk. Al heb ik twijfel ik of we de nul wel kunnen houden. Edit : RKC ,terug in de wedstrijd, 3-1 . Edit 2 RKC doet weer serieus mee : 3-2 met nog een half uur
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 oktober 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop Stengs weer op 10 en Ivanusec erbij op de flank.
Zerrouki eruit. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tegen de op papier iets mindere tegenstanders kiest slot tot nog toe voor 1 controleur dus zal er 1 uitgaan lijkt me en paix op rechtsbuiten en iva links en stengs op 10,, overgens was het dus tegen twente ook niet goed genoeg met 2 controleurs,, maar goed we zijn ook geen city ofso die alles winnen, 7x winst 2gelijk en 1 verlies is niet heel slecht natuurlijk,, alleen winnen az psv en twente ook van het rechterrijtje alle potjes,, dus tegen rkc moet je gewoon winnen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 november 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Alles minder dan winst met 3 goals verschil is slecht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Kan wel eens vervelend voor Wieffer gaan uitpakken. Nu hoeft Slot de keuze niet zelf te maken. Middenveld tegen Twente kwam er niet uit omdat ze de creativiteit ontbeerden. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Wieffer > Zerrouki en dat gaat vanavond nog even een keer bevestigd worden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nieuwkoop nog steeds een probleem, vanavond valt het waarschijnlijk wel mee maar dinsdag... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En dat gaat nog wel een tijdje zo blijven als je Slot over Trauner hoorde. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja, ben er bang voor. In de winterstop moet er een verdediger bij. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Pfffff ik dacht dat ze zondag moesten 😆 Krijg ik de opstelling opeens door haha Kom op Feyenoord! 😄👍 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
0-4 natuurlijk Zer basis? mmm.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 november 2023 - 17:39 schreef Stylzz het volgende:Ja. Kan wel eens vervelend voor Wieffer gaan uitpakken. Nu hoeft Slot de keuze niet zelf te maken. Middenveld tegen Twente kwam er niet uit omdat ze de creativiteit ontbeerden. Denk ik eigenlijk niet. Wieffer is eerste optie daar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: We betalen ook niet meer met guldens ar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft, terecht, veel krediet. Maar heeft ook zeer wisselend gespeeld dit seizoen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Eergisteren een oud bankstel opgeruimd die ik nog op de zolder had staan, raad eens, jep daar kwam een gulden uit rollen toen ik hem stuk sloeg :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 november 2023 - 18:30 schreef VVout het volgende:[..] Eergisteren een oud bankstel opgeruimd die ik nog op de zolder had staan, raad eens, jep daar kwam een gulden uit rollen toen ik hem stuk sloeg :) Hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Winnen en met een flinke marge gezien doelsaldo is wenselijk. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 november 2023 - 18:30 schreef VVout het volgende:[..] Eergisteren een oud bankstel opgeruimd die ik nog op de zolder had staan, raad eens, jep daar kwam een gulden uit rollen toen ik hem stuk sloeg :) Wij hadden vroeger een supermarkt, toen ben ik geld gaan verzamelen. Elke avond de kassa's uit pluizen naar zeldzame exemplaren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit klote weer gaat niet helpen |
|
|
|