|
|
MMM
|
|
|
Lazio Roma - Feyenoord (dinsdag 7 november 2023, 21:00 uur)
Datum & tijdstip: Dinsdag 7 november 2023, 21:00 uur Locatie: Stadio Olimpico, Rome Scheidsrechter: nnb |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Precies, verder en het wordt 1-2 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zware dobber, ik hoop 1-1, maar vrees voor een 2-1, wat nog niet fataal hoeft te zijn natuurlijk, onderling resultaat dan zoiezo beter |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoop op 0-1 met een doelpunt van Santiago Zijn we het gelul ook weer een tijdje kwijt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Welk gelul?
Fenomeen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 november 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Oh dat gezaag van die paar narcisten op de televisie. Het zal dan vast over onze media randdebiel Hans Downey jr gaan, of over poedersnatzert Geenee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moeten het weekende tegen AS Roma, Sarri hinkt al op 2 wedstrijden. Hield hij ook serieus rekening mee, competitie was ook erg belangrijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van 3 - 1 thuis naar 1 - 3 uit 💚🤍💚-------‐------------❤️🤍🖤 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Belangrijk potje, al zijn dat ze allemaal. Lastige wedstrijden ook. Maar als we ten minste een gelijkspel pakken zijn we goed op weg naar CL overwintering. Verlies je (ruim) dan moet je de laatste 2 potjes waarschijnlijk allebei winnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord Bijlow; Nieuwkoop, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Timber, Zerrouki; Stengs, Gimenez, Ivanušec.
Vermoed ik ook. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 november 2023 - 07:25 schreef MMM het volgende:Vermoedelijke opstelling Feyenoord Bijlow; Nieuwkoop, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Timber, Zerrouki; Stengs, Gimenez, Ivanušec. Vermoed ik ook. Klinkt logisch, benieuwd hoe lang Wieffer mee kan doen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hopelijkbij een voorsprong , Trauner de laatste 15 min er in |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ha ja dan word het gelijk dus |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zoals Willem zij, je moet het met zijn alle doen. Hoop een gemotiveerde basis te zien en het geluk aan onze zijde. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Weer een echte kaartentrekker als scheids. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als je nadenkt en in acht neemt dat die Romeinen vies spelen, moet je dat net ff beter doen dan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als ik een beetje gas geef kan het nog hoor. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Mooie actie van een mooie groep, die ook nog eens mooi kunnen spelen. Daarom 0-2, maar het zal er echt 1 zijn van bloed, zweet en (Romeinse) tranen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zal vanavond hard werken worden En je niet uit de tent laten lokken vooral Geertruida, Nieuwkoop, Wiefer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 november 2023 - 14:54 schreef piet de paler het volgende:Zal vanavond hard werken worden En je niet uit de tent laten lokken vooral Geertruida, Nieuwkoop, Wiefer. En Piet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ook dat. Men weet spelen we goed en winnen zijn we blij Spelen we gelijk zijn we gematigd blij Verliezen we is Leuv blij en zuur
Voor over reacties dit is leuk bedoeld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 november 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lazio zal int begin alles aan gelegen zijn te stormen ala vorig seizoen, en vroeg voor te komen, dus denk dat slot daar de spelers wel op voorbereid |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 november 2023 - 17:54 schreef bijft007 het volgende:Lazio zal int begin alles aan gelegen zijn te stormen ala vorig seizoen, en vroeg voor te komen, dus denk dat slot daar de spelers wel op voorbereid En als Sarri heeft opgelet de afgelopen weken, gebeurt dat via onze rechterkant. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, ook Slot zal dat gezien hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Of via links, vond Hartman en Hancko ook niet in vorm de afgelopen 2 potjes.
Maar goed, hele andere wedstrijd, misschien dat Feyenoord weer het niveau kan aantikken van twee weken terug. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 november 2023 - 18:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Of via links, vond Hartman en Hancko ook niet in vorm de afgelopen 2 potjes. Maar goed, hele andere wedstrijd, misschien dat Feyenoord weer het niveau kan aantikken van twee weken terug. In het seizoen van de UEFA-cup liep de competitie ook niet echt lekker. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tis ook lastig om elke 3-4 dagen top te zijn. Dat lukt geen club ter wereld. De ene pot win je in De Kuip met goed spel van Lazio en een week later sta je in de regen in Waalwijk de voetballen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 november 2023 - 19:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tis ook lastig om elke 3-4 dagen top te zijn. Dat lukt geen club ter wereld. De ene pot win je in De Kuip met goed spel van Lazio en een week later sta je in de regen in Waalwijk de voetballen. Zeker waar. En we zijn ook wel echt verwend met de CL tot nu toe. Dan valt het niet mee hoe groot het verschil is.
Hoewel kritisch zijn mag, heb ik mezelf ook betrapt op teveel gemopper. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 november 2023 - 07:25 schreef MMM het volgende:Vermoedelijke opstelling Feyenoord Bijlow; Nieuwkoop, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Timber, Zerrouki; Stengs, Gimenez, Ivanušec. Vermoed ik ook. Geen Ivanusec wel Paixao |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ivanusec kun je geen hele wedstrijd laten spelen , en je hebt zondag ook nog. Dus ik denk beide een helft....of Paixao moet weer de oude zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Niet fit voor twee potjes in de week al denk ik. |
|
|
|