|
|
coenjo
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Remedie is een doelpuntje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Weer niet scherp genoeg Zoals de hele wedstrijd |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
De sterkhouders van eerder (Hartman, Hancko, Geert, Santi) vallen vandaag het meest tegen. Van Ali kan je überhaupt niets verwachten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ali koning van de no look voorzet;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is toch ook gewoon dom |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Doet gewoon alleen het minimale de afgelopen wedstrijden. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wieffer is ook gewoon een sukkel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Santi heeft ook gewoon aldoor dubbele dekking hoor |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twee keer een ouderwetse Wieffer bal |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Idd tussen 5 man continue |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Totaal geen offensief, jammer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Hancko zo ontzettend zwak in de opbouw vandaag. Echt geen intelligente bal gegeven. En Ali, tja… |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Paixao was de beste man ,had verwacht dat zerrouki aruit zou gaan. Timber naar achteren Stengs naar 10 en ivanosec links pai rechts |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dood en dood zonde. Van dit baggerelftal hoef je niet te verliezen. Je verliest hier gewoon van jezelf hier. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 november 2023 - 22:56 schreef tomson het volgende:Dood en dood zonde. Van dit baggerelftal hoef je niet te verliezen. Je verliest hier gewoon van jezelf hier. Eens onnodig |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 november 2023 - 22:56 schreef tomson het volgende:Dood en dood zonde. Van dit baggerelftal hoef je niet te verliezen. Je verliest hier gewoon van jezelf hier. Onderaan de streep is het een gebrek aan kwaliteit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nu scoren op zijn Italiaans |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t lang niet zo slecht. Tweede helft tegen anti voetbal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wtf? Dan was t toch een corner?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
O ja de scheids was ook een flapdrol |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Bijlow heeft de bal meer gehad dan 70% van onze middenvelders en aanvallers, laat dat even bezinken.
Dat zegt genoeg over deze wedstrijd.
Ik vind het zelf echt een schandalige prestatie. Na de 1-0 heb ik geen moment het idee gehad dat er een tandje bij werd geschakeld, het is 90 minuten lang walking football geweest.
Het forum zou op dit tempo ook nog wel mee kunnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Frustrerend. Weer de betere in een uitwedstrijd in de CL maar weer 0 punten. Ongelooflijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 november 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
zoals verwacht. wederom afgebluft door italianen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het was niet goed genoeg. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Geen potten kunnen breken en wat geef je dit toch weer onnodig makkelijk weg. Zeer teleurstellend. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is wat t is. Gewoon beter en weer niet winnen Helaas |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dat komt voor bij elke top club in Europa :) Op naar Zondag! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik ga de hond maar eens naar buiten schoppen. Kan ik zelf ook even uitwaaien daar ben ik wel aan toe |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Best onzeker in de aanval ,te bang om aan te sluiten voor een afvallede bal. Telkens te laat en dan kan je beter blijven staan en positioneren |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
trek maar 15 miljoen uit voor een rechtsbuiten deze winter en laat die bagger nu maar eens gaan jahanbaksh aub opsodemieteren |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Wanvertoning. Weer in de italiaanse val getrapt. 1x niet scherp en je bent de lul. Timber zat met zijn kop al bij de rust. Een Lazio dat bezig is met as roma in een half gevuld stadion en 1 kans krijgt.. Deze wedstrijd mag je nooit verliezen. Kost je overwintering vrees ik.. |
|
|
|