|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - AZ (zondag 12 november 2023, 16.45 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 12 november 2023, 16.45 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Danny Makkelie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Denk dat AZ het zwaar krijgt vanavond |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is sowieso al zwaar AZ te zijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vorig seizoen moest deze uit de tenen komen. Deze keer gewoon vlammen in die Kuip. 4-1 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We hebben ook een paar dagen extra voorbereiding. En zij komen terug na een lastige uitwedstrijd.
Dus geen excuses voor deze pot. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 09 november 2023 - 21:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:We hebben ook een paar dagen extra voorbereiding. En zij komen terug na een lastige uitwedstrijd. Dus geen excuses voor deze pot. Ze zullen ook niet bepaald barsten van het zelfvertrouwen. Hun laatste potjes tegen NEC en Excelsior waren ook al zeer matig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 09 november 2023 - 21:19 schreef tomson het volgende:[..] Ze zullen ook niet bepaald barsten van het zelfvertrouwen. Hun laatste potjes tegen NEC en Excelsior waren ook al zeer matig. Vind bovendien dat ze geen bijzonder elftal hebben. Het is knap hoeveel punten ze pakken in de eredivisie, maar Feyenoord heeft meer kwaliteit. En speelt thuis. En zoals gezegd meer ruimte tot een behoorlijke voorbereiding op deze pot. Moet genoeg zijn. Zeker als je nog een beetje de druk wil houden richting PSV. En je strijdt momenteel met AZ om de belangrijke 2de plek. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tja dat scheelt een paar miljoen idd. Cruciaal om die plek te bezetten na wedstrijd 34. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord moet weer overtuigender gaan worden . Selectie oogd vermoeid en spelen minder overtuigend de laatste 3 wedstrijden.
Hoop zondag weer het oude Feyenoord te zien.
3 - 0 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind ik niet. T spel is anders. Minder rennen en vliegen en meer de tegenstander lokken. Drie keer achter gekomen. Drie keer een tegenstander die dan een muur optrekt. Lijkt t op breien maar als je kijkt hoeveel je dan toch creëert
Als AZ dit ook gaat doen en vroeg voorkomt wordt t weer zo’n wedstrijd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een snel doelpunt van onze zijde vind ik veel wenselijker. Daarna ligt vaak het hele speelveld open waarin ze kunnen doordrukken.
Ik mijn opinie zoeken zij daar ook naar maar scoren alleen niet zo snel meer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen persconferentie vandaag? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoop dat het veld wat droger wordt |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Hopeijk stengs op 10. Wie er dan rechts staat boeit me niet zo. Dan 2-0 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er op en erover, bloed aan de paal, de dood of de gladiolen Hup Santiago Zo en nu diertjes voeren en op naar Rotterdam |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
4-0. AZ is kwetsbaar. Zeker laatste weken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
3 punten het belangrijkst deze fase, ik denk een 2-1 het is ook voor az nu aanhaken of afhaken en ook wij zitten in n fase er puntverlies geleden wordt dus nu weer tijd voor n 3 punter en zeker in eige kuipie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ivanusec nog niet fit genoeg? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Fit of niet, het spel van Ivanusec lijkt nog nergens op na zijn blessure. Bovendien concurreren hij en Paixao wat meer voor dezelfde positie. Al kan Igor evt ook op rechts natuurlijk. Dus ik snap het wel dat Ali speelt. Puur qua posities. Qua prestaties niet, maar het lijkt erop dat we weer tegen het probleem van vorig jaar aanlopen, dat het hele elftal redelijk tot goed bezet is, behalve op de vleugels voorin. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 12 november 2023 - 16:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Fit of niet, het spel van Ivanusec lijkt nog nergens op na zijn blessure. Bovendien concurreren hij en Paixao wat meer voor dezelfde positie. Al kan Igor evt ook op rechts natuurlijk. Dus ik snap het wel dat Ali speelt. Puur qua posities. Qua prestaties niet, maar het lijkt erop dat we weer tegen het probleem van vorig jaar aanlopen, dat het hele elftal redelijk tot goed bezet is, behalve op de vleugels voorin. Zei ik voor het seizoen al. Te weinig door geselecteerd daar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen een fijne wedstrijd gewenst..COME ON FEYENOORD..!!!! |
|
|
|