|
|
VVout
|
|
|
Oppassen TimberT, ze zijn aan het zuigen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ali coacht de grensrechter |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zul je net zien 2 keer een schijt kaart om niks en daar ga je |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volledige dominantie, AZ speelt weer poep in de broek voetbal.
Wieffer, Ali en Paixao vind ik wel erg matig |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Teveel gebrei. Het mag allemaal wel iets directer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De organisatie staat, maar geen kansen. Op 2 goede pogingen van afstand van Timber na. Hoop ruimte voor verbetering. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vind het wel meevallen. Vond alleen die tackle op Stengs totaal niet clean, doordat het tweede been erbij kwam. Voor de rest wel ok. Geel voor Timber was terecht. Voor de rest laat hij aan beide kanten veel doorgaan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mooie goal Timber! AZ vrij machteloos.. het is ook geen bijzonder team. Gewoon weer netjes plek 4/5 eind van het seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind eigenlijk Gimenez de minste |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, die mist wat body power |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 november 2023 - 17:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vond alleen die tackle op Stengs totaal niet clean, doordat het tweede been erbij kwam. Ik heb ze weleens geel zien krijgen bij ons voor dit soort tackels. Kan mij zelfs nog een rode kaart herinneren van Leerdam die met gestrekt been in kwam maar de speler eigenlijk niet raakte |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die heeft al 6x op de grond gelegen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Al wekenlang ondertussen.
Lijkt geen zin te hebben om ook nog maar iets van KMs te maken in het teambelang. Het is allemaal erg minimaal en plichtmatig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja die vergat ik. Ook erg matig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zo matig is t dus, je vergeet zelfs dat ie speelt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 november 2023 - 17:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb ze weleens geel zien krijgen bij ons voor dit soort tackels. Kan mij zelfs nog een rode kaart herinneren van Leerdam die met gestrekt been in kwam maar de speler eigenlijk niet raakte Zo is het. En terecht ook, want dit zijn gevaarlijke tackles. Dat je de bal raakt is geen vrijbrief voor de rest. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Misschien Ueda brengen. Die zal gebrand zijn en hopelijk prikkelt dat de onomstreden spits. Nog steeds een fenomeen, maar lijkt laks te worden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wellicht Ueda zo een kans geven? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 november 2023 - 17:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zo is het. En terecht ook, want dit zijn gevaarlijke tackles. Dat je de bal raakt is geen vrijbrief voor de rest. En knietjes plus tikkies in de eerste tien minuten moeten ook strenger aangepakt Zo slopen ze Igor vaak |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
AZ heeft een omzetting gedaan |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 november 2023 - 17:49 schreef Stylzz het volgende:[..] En knietjes plus tikkies in de eerste tien minuten moeten ook strenger aangepakt Zo slopen ze Igor vaak Dat zie je vaak inderdaad, niet alleen bij Igor. Dat is wel lastiger voor een scheids denk ik, omdat het vaak relatief kleine dingetjes zijn. Vaak ook net niet overtredingen. Soms ook duidelijk wel trouwens. Maar vaak een optelsom ook. Neymar is ook een goed voorbeeld van iemand die daar in zijn carriere veel last van heeft (gehad). |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nog maar even niet te hard over AZ roepen. Ik hoor een hoop jinxen hier 😎 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lever die bal nu gewoon in Santi |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ongelooflijk hoe matig in de aannames |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Timber is echt de man van 't moment |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Verder heel slordig allemaal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
AZ gaat lange ballen en diepte spelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Driedubbele wissel bij AZ dus die gaan proberen de beuk erin gooien |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan Ali niet gewoon weg? 2e keer dat ie verkeerd passt in 2e helft. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind bij nader inzien onze hele voorhoede matig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En Timber is wederom belangrijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Tot nu toe met overmacht MOTM |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ali en Paixao zijn rijp voor wissel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ivanusec (of Sauer) op links en Stengs naar rechts ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 november 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk