|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Atletico Madrid (dinsdag 28 november 2023, 21:00 uur)
Datum & tijdstip: dinsdag 28 november 2023, 21:00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Anthony Taylor (ENG) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Helaas een onterechte 1-2 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat gevoel heb ik ook. Maar, dacht dat het zaterdag ook mis zou gaan. Dus altijd stiekeme hoop ;) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Sluit ik mij bij aan, een saaie lelijke 1-0 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
3-1 Maar wel eentje die me een gratis pedicure oplevert. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zware zware dobber, hopelijk hebben we echt n topdag en anders hopen op stunt van Celtic (zie ik niet gebeuren in rome) ik zeg 2-1 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eigenlijk ga ik al stiekum uit van voortgang in EL. Meer kans om verder te komen en meer geld te scoren….
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 november 2023 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik hoop op een mooie pot waar we kunnen laten zien hoe goed we zijn. Of we dan verliezen of winnen maakt mij niet heel veel uit. Bij verlies gaan we door in de EL. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 27 november 2023 - 15:14 schreef bijft007 het volgende:Zware zware dobber, hopelijk hebben we echt n topdag en anders hopen op stunt van Celtic (zie ik niet gebeuren in rome) ik zeg 2-1 Celtic uit is ook een zware dobber , die hebben niks te verliezen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 27 november 2023 - 15:27 schreef FR-Henk het volgende:Eigenlijk ga ik al stiekum uit van voortgang in EL. Meer kans om verder te komen en meer geld te scoren…. zo denk ik er ook over , liefst goede wedstrijden van onze kant , het zet je weer op de Europese kaart , zou daarom ook top zijn om door te gaan in de CL maar de EL kunnen ook meer mooie wedstrijden op kunnen leveren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Speciaal voor morgen een JBL 800 set gekocht. Beleving zal prima zijn :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die schrikt zich kapot als ze scoren😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Met zoonlief ga ik de wedstrijd kijken in de Hideaway. Vlak bij de Kuip dus als ik bij een doelpunt naar buiten ren hoor ik de Kuip. En ik denk dat ik 2 keer naar buiten ga rennen, zeer zwaarbevochten 2-1 overwinning in een weer legendarische Europese avondwedstrijd waarin de Kuip iedere tegenstander pakt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hopen op een mooie pot met een positieve uitslag. Denk dat het belangrijk is dat we niet op achterstand komen. Vind ons daarin (terugkomen na een achterstand) minder sterk dan vorig jaar, zeker tegen de betere tegenstanders.
Lazio - Celtic is al gespeeld als de wedstrijd begint, dan weet je zeker waar je voor speelt. Als Celtic niet wint is Europese overwintering een zekerheid. Dus dan kan je indien nodig wellicht eerder bepaalde risico's nemen als de wedstrijd daarom vraagt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Er van uit gaande dat Lazio wint, moeten wij ook winnen. Een gelijkspel morgen en je hebt doorgaan in de CL niet meer helemaal in eigen hand geloof ik.
Als wij morgen winnen, is een gelijkspel in Glasgow voldoende voor CL overwintering.
En mocht Lazio Celtic thuis niet verslaan, zijn er nog wat meer mogelijkheden natuurlijk. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als eerste uitgangspunt gewoon hopen ze echt weer zon club partij kunnen bieden en laten zien dat we in de kuip we echt ijzersterk voor de dag kunnen komen wat tot nog toe erg goed lukt, of dat dan genoeg blijkt te zijn zien we dan wel weer, gewoon knallen en huid zo duur mogelijk verkopen💪
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 november 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Doe maar een 3-1 maar ik heb wel m'n twijfels. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Moeten voetballend zeker niet onderdoen, maar zal afhangen van effectiviteit voorin, kans moet goal zijn, en wakker blijven achterin tegen die sluipmoordenaars bij hunnie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 november 2023 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hebben jullie al gezonde wedstrijd spanning Zit lekker aan de koffie in Rotterdam zuid......en de klok tikt langzaam bah |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 november 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Sow dan ! Waar kan ik tekenen ? 😆 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha das wel n heel absurde uitslag😅 mss tegen Atletico 2 is het mogelijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben binnen maar de vakken zijn nog dicht |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Minteh start, verder de normale opstelling. Geen Zerrouki dus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Prettig. Meer dreiging voor de omschakeling Voor de volledigheid Bijlow; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Timber, Stengs; Minteh, Gimenez, Paixao
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 november 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Apart. Had Zerrouki verwacht en Minteh als invaller |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ook. Maar vind dit wel fijner |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Heel apart. Maar hopen dat ze de kansen deze keer wel maken. Griezman speelt mij te vrij om op deze manier te spelen maar we gaan het zien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dat het maar een legendarische avond mag worden! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben dan altijd bang voor een ongelukkige domme rode kaart Maar vandaag gaan we t gewoon doen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Bart is geblesseerd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Haha ja maar vaak is t iemand waar je t dan niet van verwacht omdat ie uitglijdt ofzo |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hmm dat klinkt nog steeds als Bart ;) |
|
|
|