|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 november 2023 - 21:51 schreef FR-Henk het volgende:Die ballen naar voren naar Gimenez en die dan een opkomende medespeler moet bedienen... Het is teveel op toeval rekenen tegen zo’n tegenstander. Yep, dan kan je voetballen totdat je een ons weegt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 november 2023 - 21:51 schreef Leuv het volgende:Het kan niet tegen dit soort tegenstanders met die hardlopende draaitollen voorin. Je hebt echte voetballers nodig. Zolang Slot dit niet snapt en vasthoudt aan zijn vriendjes gaan we geen stappen zetten. Griezman geen vaste man opzetten in zo’n beetje zijn grootste blunder. Griezman en dePaul komen vrij in t middens Echt aldoor. We hebben al vaker tegen een 532 gespeeld waar t druk zetten totaal niet werkte. Nu weer. Een paar snappen niet hoe t werkt. Je ziet er een aantal continu wijzen maar t helpt geen reet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 november 2023 - 21:51 schreef tomson het volgende:[..] Heerlijk bijgeloof. Ik heb het ook vaak als ik loop te zeiken op bepaalde spelers dat ze dan juist weer scoren.. Of die van als ik ga pissen wordt er gescoord, ook zo'n classic :) Maar die laatste is echt waar hé! Hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind Wieffer de beste, speelt prima |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou Zerrouki brengen. Eerst de controle en rust maar eens krijgen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, dit loopt voor geen meter. Geert levert elke bal in, de ruimtes zijn te groot voor Atletico en we zetten er zelf niet voldoende tegenover om dat te rechtvaardigen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Atletico is nou eenmaal hogere top. Feyenoord is niet slechter, er staat gewoon een betere, doorgewinterde tegenstander.
Realistisch blijven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De beste van t soepzooitje. Das waar |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Timber is ook prima |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 november 2023 - 21:54 schreef FR-Henk het volgende:Atletico is nou eenmaal hogere top. Feyenoord is niet slechter, er staat gewoon een betere, doorgewinterde tegenstander. Realistisch blijven. Is waar. Maar een aantal zakken enorm door t ijs |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gouwe regel. Is me in de Kuip echt gebeurd, op vakkie Z. Gewoon veel te veel bier gezopenop varkenoord hahah |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Slechtste CL wedstrijd van allemaal tot nu toe |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Je kan iedereen wisselen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Kan ook mijn auto ruilen voor een fiets |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Het is te slap en er worden voorin geen potten gebroken. Het baltempo moet veel hoger om tot kansen te kunnen komen. Er is veel te veel balverlies. Mandekking moet veel beter. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ook niet waar. Wieffer en Trauner doen het prima |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 november 2023 - 21:56 schreef tomson het volgende:[..] Gouwe regel. Is me in de Kuip echt gebeurd, op vakkie Z. Gewoon veel te veel bier gezopenop varkenoord hahah Hier net zo. Of zal het aan Z liggen.. 😆
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 november 2023 door ar -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wie gaat er dan af? |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou Ueda erin gooien ,Gimenez blijft tussen die 2 bomen van verdedigers staan als de zijkanten de bal hebben. Of hem gaan vertellen dat hij uit de dekking moet proberen te lopen. Verders zou ik alles laten voor wat het is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee nu. Trainingspak al uit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Minteh of Paixão?
Stengs naar rechts en Santi/Ueda 9/10? Wel veel risico |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Voor Paixao of Minteh zou je zeggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 november 2023 - 21:54 schreef FR-Henk het volgende:Atletico is nou eenmaal hogere top. Feyenoord is niet slechter, er staat gewoon een betere, doorgewinterde tegenstander. Realistisch blijven. Yep is een reality check. Je kan niet spelen vanuit het idee dat je de wedstrijd domineert en helemaal hoog gaan staan. Dit soort tegenstanders zijn van een dusdanige orde dat je anders moet opereren. Vroeger zeiden ze volgens mij "vanuit de organisatie voetballen " dan bleef er een speler bij z'n mannetje zeg maar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou voor Gimenez zou ik zeggen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Minteh laten staan.. serieus |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Voor Paixao dus haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Arne neemt al vroeg risico. Ben benieuwd |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Dat mag je niet zeggen hier hea ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Op kwaliteit leggen we het af, ookdaardoor bal demasqué van aantal spelers. Paixao en Minteh leveren dan nog minder, effect ook naar Gimenez, Timber cs. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Begrijpelijk eigenlijk want Gimenez staat vast |
|
|
|