|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij? Waar is de kamikaze dan? |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Wordt Geertruida nog een keer wakker vandaag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ah lekker eigen doelpunt twee |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het domste van het domste |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
De 2 slechste op het veld maken een eigen goal, typisch xD |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De Sven van Beek bokaal is binnen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Dat je zo verdedigt tegen iemand die NIET kan kopen als Depay. Treurig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Krijg de klere joh met je eigen doelpunten.. Pak ze in en doe er een leuke strik omheen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon de tyfus dat die scheids dit soort momenten soms wegwuift en dan er hier wel voor fluit |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wij zijn zo ongeschikt voor dit niveau |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Deze uitslag is overigens volledig terecht |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Hij fluit voor vasthouden. Niet voor een tikje tegen een teen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Atletico maat te groot. Maar het is de schuld van Slot en Feyenoord natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ook dat liet ie vaak gaan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Comedy capers. We doen onszelf vanavond vrijwillig de das om. Voer voor vele venijnige grappen van de concurrentie de komende dagen . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk ons lekker achter de bal aan rennen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Het is heel treurig, maar op basis van het spel verdient de ploeg geen kolkende kuip vanavond.
Het is echt zo... Tja als ik het moet omschrijven is het een soort natte wind die 90 minuten stand houdt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 november 2023 - 22:45 schreef DMD het volgende:Het is heel treurig, maar op basis van het spel verdient de ploeg geen kolkende kuip vanavond. Het is echt zo... Tja als ik het moet omschrijven is het een soort natte wind die 90 minuten stand houdt Na de 0-1 was de Kuip dood. Misschien te verwend inmiddels |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De uitwedstrijd deed vermoeden dat er iets mogelijk was |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hele andere opstelling bij Atletico toen. Is echt appels met peren vergelijken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tegen een half Atletico B. Veel geblesseerden toen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ik vind het niet verwend.
De kuip reageert vooral op wat er op het veld gebeurd, dat onderscheid het ook van de "ingestudeerde" supportersschare van andere clubs.
Het beste woord om het spel de afgelopen weken te noemen is wellicht; Plichtmatig.
Ik vind het futloos, te afgemeten en zonder opportunisme en "fantasie".
Maar dat is puur mijn eigen kijk op de ploeg na Lazio thuis. Er lijken er een aantal iets teveel in zichzelf te geloven na die wedstrijd.
Maar nogmaals, het doel moet een 2de plek zijn dit jaar en europese overwintering is sowieso binnen gelukkig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 november 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan nog ,1 doelpunt per minuut |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 november 2023 - 22:50 schreef DMD het volgende:[..] Ik vind het niet verwend. De kuip reageert vooral op wat er op het veld gebeurd, dat onderscheid het ook van de "ingestudeerde" supportersschare van andere clubs. Het beste woord om het spel de afgelopen weken te noemen is wellicht; Plichtmatig. Ik vind het futloos, te afgemeten en zonder opportunisme en "fantasie". Maar dat is puur mijn eigen kijk op de ploeg na Lazio thuis. Er lijken er een aantal iets teveel in zichzelf te geloven na die wedstrijd. Niet alleen de ploeg. De voorspellingen voor de wedstrijd 4-1 4-2 3-1 2-0
Bizar |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Santi heeft vandaag precies 0 ballen goed geraakt. Spijtig maar waar. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ik snap ook niet op basis van wat dat gebaseerd is als je de afgelopen wedstrijden bekijkt. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Hij heeft 1 bal goed geraakt. Voor atletico. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
532 heeft Slot bijna nooit een antwoord op |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Maar goed. Ondanks dat zij ook niet veel kansen kregen vind ik ons compleet kansloos. Van het kastje naar de muur in het begin. Alleen op de keeper af. Domme eigen goals. En vooral 0 druk op de tegenstander gekregen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Wakker worden Slot. Zo kan het niet langer voordat alles door onze vingers slipt. Terug naar de basis met de juiste man op de juiste plek. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zo is het ook. Dat is nu al ruim 2 jaar wel een speelwijze waar Feyenoord het telkens moeilijk mee heeft. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mijn voorspelling was ook meer hoop die ik uitsprak. Het was ook gekoppeld aan de vermelding van ernstige twijfels hahaha |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: 3 centrale moet altijd betekenen dat je als tegenstander zoveel mogelijk de zijkanten opzoekt en met voorzetten moet werken.
Je zag ze deze wedstrijd ook continue naar binnen knijpen bij atletico, waardoor er zoveel ruimte lag aan de zijkanten.
Dat is een soort A,B,Ctje wanneer je tegen een 5-3-2 voetbalt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 november 2023 - 22:57 schreef tomson het volgende:Mijn voorspelling was ook meer hoop die ik uitsprak. Het was ook gekoppeld aan de vermelding van ernstige twijfels hahaha Doelde ook op de zogenaamde echte kenners op tv en podcasts |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 november 2023 - 22:58 schreef DMD het volgende:[..] 3 centrale moet altijd betekenen dat je als tegenstander zoveel mogelijk de zijkanten opzoekt en met voorzetten moet werken. Je zag ze deze wedstrijd ook continue naar binnen knijpen bij atletico, waardoor er zoveel ruimte lag aan de zijkanten. Dat is een soort A,B,Ctje wanneer je tegen een 5-3-2 voetbalt. Maar t lukt Feyenoord niet om hier druk op te krijgen. En dan is Slotbal gecastreerd |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zelf dacht ik oké, Atlético.. PSV.. 1 van de 2 verlies je. Duss |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Anyway, verliezen van Atletico kan natuurlijk. Je moet tegen dergelijke teams de kansen pakken wanneer je ze krijgt. Dan hebben we vooral in de 2 uitwedstrijden wat laten liggen. Vandaag had je meer kunnen scoren, maar je had er ook meer tegen kunnen krijgen. Vond ons vandaag niet voldoende aanspraak maken op een resultaat. Ben er ook niet kapot van hoe we begonnen trouwens. Zeker Griezmann kreeg veel te veel ruimte. Dat is natuurlijk wel net de ruimte die iemand als Zerrouki beter kan afdekken.
En dat met name Geert en Gimenez niet goed speelden helpt niet mee. Dat zijn wel de spelers waarvan je het moet hebben. Zeker als er zo weinig van je vleugels komen. Hartman is eigenlijk de enige. Minteh in het begin even.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 november 2023 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ah... tja de bewierroking in de media van spelers nog voor er een bal getrapt is heeft sws belachelijke vormen aangenomen.. Is natuurlijk om content te maken maar gezond is dat niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het enige dat ik mis is een bepaalde passie en bluf die met Pusić meegenomen zijn naar Shaktar |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dit is dus echt top top Europese niveau, 1 geluk psv is echt bij far niet van dit niveau, nog niet gezien in ieder geval
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 november 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Drukzetten begint voorin.
Ik vind Paixao daarin echt de zwakste schakel al 2 jaar, die lijkt het moment van drukzetten nog steeds niet te begrijpen.
Je moet maar eens opletten hoe vaak de tegenstander onder de potentiele druk uit voetbalt aan de kant waar paixao staat.
Het probleem is dat wanneer 1 iemand verzaakt het er niet meer uit ziet. Het is deels systeem en deels onkunde van een aantal spelers.
Feit blijft wel dat er teveel via de as gevoetbald wordt. Hoe vaak is Geertruida over Minteh heen gegaan om een voorzet te geven of een gat trekken? 0x.
Dan wordt hier alles op Nieuwkoop gegooid, maar die is continue in beweging, maakt vieze meters als het moet en komt veelal buitenom om een voorzet te geven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 november 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 november 2023 - 23:08 schreef bijft007 het volgende:Dit is dus echt top top Europese niveau, 1 geluk psv is echt bij far niet van dit niveau, nog niet gezien in ieder geval Ja de klasse en rust straalt van Atletico af .. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens, dat gif is wat afgeroomd, sinds Pusic weg is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Al met al een deprimerend einde van wat toch wel een leuke CL campagne was. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Atletico speelt al tig jaren op dit niveau wat duidelijk niet ons niveau nog is. Eerst maar bewijzen op Europa League niveau dus.
Maar eerst zondag eerherstel tegen de lampies... |
|
|
|