|
|
bijft007
|
|
|
Absoluut, zeker omdat je 4 van de 5 wedstrijden beter was dan je tegenstander, athans dat gevoel leeft wel bij mij, en dan verlies je hem nu tegen een erg sterk atletico vanavond en lig je er gelijk uit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 november 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
is ook kwestie van ervaring vooral om op dit niveau of in Europa League tegen de betere teams spelen, helaas lukt dat bijna niet als teams zijnde in Nederland omdat er nogal vaak de betere spelers weer zo verkocht zijn als opleidings land zijnde |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Slot had zich dit seizoen een fanatiek toneelstukje aangemeten langs de lijn. Zelfs dat heeft Pusić meegenomen. Hij mist hem! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hoho we hebben nog een potje he |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gevoel had ik al heel snel. Twente uit bijvoorbeeld |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Is ook een goede test voor Slot dit |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Iets met n baard en n keizer, al kun je er wel 2'8 miljoen mee verdienen als je m wint |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Na een gewonnen potje rinkelt de kassa stevig en het geeft de selectie een goed gevoel |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Een maatje te klein. Toch is het zo dat Feyenoord ontzettend slordig is in de afwerking van kansen. Ballen op de keeper, hoog over schieten dan weer naast. Daar moet echt goed op getraind gaan worden. Er worden veel te veel kansen gemist. Schiet de bal veel meer laag in de hoek van de goal. Robin van Persie weet als geen ander hoe Feyenoord dit goed moet trainen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 november 2023 - 23:30 schreef ras het volgende:Een maatje te klein. Toch is het zo dat Feyenoord ontzettend slordig is in de afwerking van kansen. Ballen op de keeper, hoog over schieten dan weer naast. Daar moet echt goed op getraind gaan worden. Er worden veel te veel kansen gemist. Schiet de bal veel meer laag in de hoek van de goal. Robin van Persie weet als geen ander hoe Feyenoord dit goed moet trainen. Die gedachte heb ik meerdere malen gehad vanavond ,waarom zo moeilijk. Laag is echt lastiger voor een keeper maarja |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 november 2023 - 23:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Slot had zich dit seizoen een fanatiek toneelstukje aangemeten langs de lijn. Zelfs dat heeft Pusić meegenomen. Hij mist hem! Pusic wint weer met Shaktar. Mag het met Porto gaan uitvechten wie er met Barca meegaat |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als Atletico een behoorlijk niveau haalt dan verlies je 9 van de 10 keer. Dan moet het meezitten. En dat zat het niet. Zij hebben meer kwaliteit en vooral ook ervaring. Zo iemand als Griezmann is ook gewoon erg bepalend natuurlijk. Dat maakt wel een behoorlijk verschil.
Dan moet Feyenoord echt een topniveau halen om mee te kunnen. Dat niveau haalde Feyenoord nooit deze wedstrijd. Of zoals gezegd, dan moet het meezitten. Dat Minteh direct scoort oid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die verlies je op vecht voetbal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Na Atletico uit en Lazio uit had ik er echt flink de pest in, gisteren eigenlijk totaal niet. Verdiend verloren, kansloze avond. Alleen Hartman en Wieffer een acceptabel niveau. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben ze toch ook in de kaart gespeeld. We deden de eerste tien minuten prima mee. Daarna geef je clownesk de 0-1 weg en kan Atletico hun spel spelen wat ze tot op de puntjes beheersen. Tel daarbij op dat je vleugels heb die niet in het spel komen en continu de bal verliezen wanneer wij in voorwaartse beweging zijn. We totaal geen grip op de 5-3-2 hadden en DePaul of Griezman telkens vrij kwamen op het middenveld. Dan wordt t een kansloze missie.
Terwijl er echt een aantal momenten waren dat je helemaal terug had kunnen zijn zelfs nog. Zonde. Maar vandaag heb je t niet laten liggen. Die andere twee wedstrijden wel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was het verschil niet gewoon Griezmann en Morata ? En spelen vanuit een verdediging,wat ons niet ligt. Jammer .......op naar de EL |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
0-1 achter is ook 9 vd 10 keer funest tegen zon ploeg, dat hebben ze laatste jaren wel bewezen, 1 van beste clubs ter wereld compact verdedigen en van daaruit omschakelen. En ja griezmann en morata zijn bij hun echt de kers op de taart,geen schande van zon club verliezen in hun vorm zoals gister |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
2 maanden geleden ook nog real Madrid zoek gespeeld op zon manier |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Uiteindelijk blijf ik vinden dat we met een relatief kleine begroting ons uitstekend op de kaart hebben gezet. Wie had dat 2 jaar terug nog kunnen denken?
Chapeau voor Slot, staf en spelers. En die begroting maakt weer sprongen vooruit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 29 november 2023 - 13:24 schreef FR-Henk het volgende:Uiteindelijk blijf ik vinden dat we met een relatief kleine begroting ons uitstekend op de kaart hebben gezet. Wie had dat 2 jaar terug nog kunnen denken? Chapeau voor Slot, staf en spelers. En die begroting maakt weer sprongen vooruit. Daar ben ik het mee eens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja ook eens ,neem niet weg dat wat erin zat aan vuur het aardig geblust is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet geblust, maar de extreme druk op de tegenstander van voorheen gaat richting waakvlam op deze manier. Maar dat vooral gebaseerd op wedstrijden tegen kwalitatief zwakkere tegenstanders. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zo slecht vond ik het allemaal niet. Hoeveel uitgespeelde kansen had Atletico nu eigenlijk het eerste uur? Feijenoord moest winnen. Dat maakt je kwetsbaarder. Ik heb zeker 3-4 situaties gezien waaruit Feijenoord had kunnen/moeten scoren. Daarnaast 0 geluk. Ik vond Atletico wel comfortabeler aan de bal. En dan de 3 tegengoals, tsja dat verzin je niet. Ik snapte ook niet waarom Zerrouki niet startte in deze wedstrijden. Had meer balans gegeven op het middenveld. Timber stond te ver naar voren. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 29 november 2023 - 15:07 schreef CobusIII het volgende:Zo slecht vond ik het allemaal niet. Hoeveel uitgespeelde kansen had Atletico nu eigenlijk het eerste uur? Feijenoord moest winnen. Dat maakt je kwetsbaarder. Ik heb zeker 3-4 situaties gezien waaruit Feijenoord had kunnen/moeten scoren. Daarnaast 0 geluk. Ik vond Atletico wel comfortabeler aan de bal. En dan de 3 tegengoals, tsja dat verzin je niet. Ik snapte ook niet waarom Zerrouki niet startte in deze wedstrijden. Had meer balans gegeven op het middenveld. Timber stond te ver naar voren. Huh. Wat heb jij gebruikt tijdens de wedstrijd. Het leek wel kat en muis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 november 2023 door Leuv -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja Leuv, wat gebruik jij? Jij vindt Slot ongeschikt. Leg dat eens uit? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het is toch geen schande om door de no 2...3 uit de spaanse competitie er uit te gaan. Bovendien weet je nu waarvoor je versterkingen moet halen toch ? Maar kijk eens wie zich staande konden houden in de CL Wiefer was toch gewoon weer goed , Hartman stond zijn mannetje, Bijlow keepte goed, En zo kan ik er meer noemen die mee konden in de CL. En nu naar de EL het had slechter gekund. Ook Milambo en Sauer zijn groeibrillianten..... Uithuilen lessons learned er uit halen en gewoon door |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
In deze poule was plek 3 een garantie. Plek 2 had eigenlijk gehaald moeten worden met zo’n zwak Lazio. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja Lazio had eronder gehouwen moeten worden, ook omdat we nu intussen wel n slechte generale hebben opgebouwd in uitduels tegen Italianen,, rome en Lazio,, maar als je psv nu bijvoorbeeld ziet tegen Sevilla,, is Atletico echt flink stuk beter hoor, dus wat dat aan gaat is het echt geen schande verre van,,dus dat moet je echt wel in gedachten houden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 november 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ach misschien kom je in de Europa League nog wel ver, dat hat je in de CL eigenlijk zeker wel kunnen schrappen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ongeschikt? Waar heb je gelezen dat ik dat heb geschreven. Nee ik ben heel blij met Slot maar ik zie hem wel hele rare fouten maken en zijn spelersmateriaal slecht managen. Dit is slechts een constatering en dat mag ik hier best schrijven. Ook dat nu die Reijnen ter vanging van Pusic komt vind ik vrij opmerkelijk. Ik zou meer een straatvechter zoals Pusic willen zien dan een ja-knikker uit de koker van Slot. Ik was voor Kruzen gegaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 november 2023 door Leuv -- |
|
|
|