|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - PSV (zondag 3 december 2023, 12.15 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 3 december 2023, 12.15 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Danny Makkelie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. We hebben goede spelers wanneer de motor soepel draait. Wanneer t stokt komen hun beperkingen keihard naar boven |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
2-1 en een excuus van Stylzz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 december 2023 - 11:33 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja. We hebben goede spelers wanneer de motor soepel draait. Wanneer t stokt komen hun beperkingen keihard naar boven Probleem ligt voornamelijk op de vleugels. Daar zitten we met hetzelfde probleem als vorig seizoen.
Ivanusec nog wel even de tijd geven. Begin was hoopgevend. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waarom zo negatief...zo slecht voetbalden ze toch niet? Vond PSV ook niet bepaald goed, en ze hebben 2 maal tegen 10 man gevoetbalt ( mazzel die wij ook hadden in kampioensjaar) Gewoon je best doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat als je op je tenen loopt je fouten gaat maken of geblesseerd raakt. En ik heb t idee dat een aantal dat doet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Degene die het eerste scoort… 0-2 of 2-0. Ik verwacht 1-1. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik verwacht toch een overwinning al zullen we de slag op het middenveld moeten winnen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bakayoko en Lang niet inzetbaar is wel een aderlating |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Bakkie choco is wel een goeie ja |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Lozano doet ook niet mee toch |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 december 2023 - 12:04 schreef piet de paler het volgende:Waarom zo negatief...zo slecht voetbalden ze toch niet? Vond PSV ook niet bepaald goed, en ze hebben 2 maal tegen 10 man gevoetbalt ( mazzel die wij ook hadden in kampioensjaar) Gewoon je best doen Ik ben niet negatief maar zie wel weer problemen op onze vleugels. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bakayoko wel inzetbaar.
Lozano en Lang niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 december 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bijlow Geertruida-Trauner-Hancko-Hartman Wiefer-Zerouki-Timber Stengs-Gimenez-Sauer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 december 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
har
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als Boussaboun zegt dat we gaan winnen,dan gaan we gewoon winnen punt.
4 - 1 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe laat gaan poorten open ? En dan bedoel ik de deuren naar de vakken..... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 december 2023 - 12:04 schreef MMM het volgende:[..] Probleem ligt voornamelijk op de vleugels. Daar zitten we met hetzelfde probleem als vorig seizoen. Ivanusec nog wel even de tijd geven. Begin was hoopgevend. mee eens , onze vleugels zijn niet van het niveau wat je wil en nodig hebt , minteh heeft veel dreiging maar doet dan weer zoveel fout , laten we hopen dat Ivanusec zijn vorm vlug gaat vinden , dilrosen en jahanbaks MOET je lozen deze winterstop en een goede rechtsbuiten halen , ook een rechtsback is hard nodig overigens |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wordt een vrij simpele overwinning... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2023 - 15:24 schreef kenny het volgende:[..] mee eens , onze vleugels zijn niet van het niveau wat je wil en nodig hebt , minteh heeft veel dreiging maar doet dan weer zoveel fout , laten we hopen dat Ivanusec zijn vorm vlug gaat vinden , dilrosen en jahanbaks MOET je lozen deze winterstop en een goede rechtsbuiten halen , ook een rechtsback is hard nodig overigens Misschien een andere mening, maar mocht je verliezen zondag. Waarom zou je jezelf niet richten op de 2e plaats, en Sauer en Beelen, inpassen Om zo volgend seizoen weer een aanval te doen. LK. Als je wint zou ik nog geen aankopen doen,omdat je dan laat zien dat je in ieder geval met deze spelers de NL top aankan.
En o ja 10:15 uur poort open maar er staat niet hoelaat de vak deuern opengaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 december 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We moeten ons al richten op de tweede plek. Kampioenschap geeft voor de rest alleen maar een schaal extra. Beloning is hetzelfde. Gat naar drie zo groot mogelijk maken en zie maar waar voor de rest het schip strandt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2023 - 16:42 schreef Stylzz het volgende:We moeten ons al richten op de tweede plek. Kampioenschap geeft voor de rest alleen maar een schaal extra. Beloning is hetzelfde. Gat naar drie zo groot mogelijk maken en zie maar waar voor de rest het schip strandt Dit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha. Al presteert Lozano natuurlijk beter dan Ivanusec. En Paixao is z'n krediet de laatste weken ook rap aan het verspelen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2023 - 21:07 schreef tomson het volgende:[..] Hahaha. Al presteert Lozano natuurlijk beter dan Ivanusec. En Paixao is z'n krediet de laatste weken ook rap aan het verspelen.. Hè, wat zeg ie
ghèhè
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 december 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zat geen woord Chinees bij toch 🤣 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
2-1 overwinning morge, voor mij vanuit Curaçao kwart over 7, ietswat vroeg eigenlijk,, ik verwacht mooie pot met veel kansen aan beide kanten met ons als terechte winnaar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alle ingrediënten voor een deceptie zijn daar 👍 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belangrijkste wedstrijd van het seizoen tot dusver. Alleen winst is genoeg. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Een punt helpt ook voor plek 2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Puntverlies vandaag van AZ en Twente is helemaal niet uitgesloten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In ieder geval wedstrijd die bepaalt of we terecht 2e staan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Sjezus wat een opstelling. Hiermee geeft Slot toch wel zijn fout afgelopen week toe. Ik ben nog meer verbaasd over de opstelling van Pisvee. Wat zijn die van plan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 december 2023 door Leuv -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 december 2023 - 11:14 schreef Leuv het volgende:Sjezus wat een opstelling. Hiermee geeft Slot toch wel zijn fout afgelopen week toe. Ik ben nog meer verbaasd over de opstelling van Pisvee. Wat zijn die van plan? Die gaan laten zien dat Schouten eigenlijk geen centrale verdediger is. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Die gaan 352 spelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beide teams passen zich aan. Dat is wel bijzonder want daarmee wordt de aanpassing eigenlijk ongedaan gemaakt? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Wij meer defensief en dat terwijl we thuis spelen. Vrij dubieus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet alleen dat. Ik denk ook voetballend sterker. Omdat psv voorin druk zet zul je meer goede passers nodig hebben. Denk dat daarom Stengs en Ivanusec ook spelen. Meer voetbal minder dribbel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 december 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik durf niet te zeggen wie wint, maar degene die wint zal ruim winnen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2023 - 16:42 schreef Stylzz het volgende:We moeten ons al richten op de tweede plek. Kampioenschap geeft voor de rest alleen maar een schaal extra. Beloning is hetzelfde. Gat naar drie zo groot mogelijk maken en zie maar waar voor de rest het schip strandt mee eens , zorgen dat je bij de eerste 2 kom is het belangrijkst , volgend jaar weer de CL miljoenen binnen harken is cruciaal voor de verdere opbouw van onze club |
|
|
|