|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat tikkie was net genoeg |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Echt jammer. Was t off side? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Begin niet goed, daarna de wedstrijd wel in handen.
Timber met afstand de beste van het veld. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Of was t een nieuw moment na dat tikkie? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Meest positieve is de laatse fase. En de tussenstand. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Topspits die Gimenez.
Is al rijp voor de bank sinds die panenka tegen RKC. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou toch overwegen Minteh of Paixao te brengen Maar ja |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Laatste niet. Wij maken meer aanspraak op de goal. Nu nog maken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Laatste niet. Wij maken meer aanspraak op de goal. Nu nog maken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Uiteindelijk moet je risico nemen. Je moet winnen en het kan ook |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ik zou toch eens Sauer in laten vallen.
Zerrouki dan eraf voor Milambo. Gaat allemaal te traag bij Zerrouki en loopt zelden vrij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ivanusec op die linkerzijde. Nog niet bijzonder. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Je ziet wel dat je altijd de voorkeur moet geven aan Milambo of Zechiel boven Zerrouki. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wiefer en timber de beste aan onze kant , gimenez werkt hard maar ongelukkig in zijn afwerking , we moeten dit veld overwicht wel gaan omzetten in een doelpunt dat psv heeft wel de kwaliteit om ondanks de mindere zomaar te scoren |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens , ik zou minteh er neer zetten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zerrouki speelt op de positie die t lastigste is vandaag PSV zet alles dicht. Dus t lijkt bij hem mis te gaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 03 december 2023 - 13:12 schreef DMD het volgende:[..] Ik zou toch eens Sauer in laten vallen. Zerrouki dan eraf voor Milambo. Gaat allemaal te traag bij Zerrouki en loopt zelden vrij. Sauer betere optie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Milambo of Zechiel in dit soort wedstrijden…. Waarop gebaseerd zeg…O ja, op leuke oefenwedstrijden. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 03 december 2023 - 13:12 schreef DMD het volgende:[..] Ik zou toch eens Sauer in laten vallen. Zerrouki dan eraf voor Milambo. Gaat allemaal te traag bij Zerrouki en loopt zelden vrij. heeft bosz ook goed gezien , zetten zerrouki gelijk onder druk , die heeft te veel tijd nodig om de bal te verwerken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Karim ziet t ook goed. Middenvelders lijden juist balbezit doordat alles vast staat |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 03 december 2023 - 13:14 schreef Stylzz het volgende:Zerrouki speelt op de positie die t lastigste is vandaag PSV zet alles dicht. Dus t lijkt bij hem mis te gaan Er is echt meer dan genoeg ruimte in de linie voor de verdediging om aanspeelbaar te zijn.
Het is allemaal te statisch bij hem. Als je niet zonder bal beweegt dan lijkt het alsof PSV alles vast zet inderdaad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 03 december 2023 - 13:17 schreef DMD het volgende:[..] Er is echt meer dan genoeg ruimte in de linie voor de verdediging om aanspeelbaar te zijn. Het is allemaal te statisch bij hem. Als je niet zonder bal beweegt dan lijkt het alsof PSV alles vast zet inderdaad. Die ruimte is er dus totaal niet. T middenveld is bomvol. De buitenspelers staan er. Geert staat er Gimenez. Vol.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 december 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou alleen Stengs eraf halen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik verwacht Paixão als 1e wissel. Slot noemde hem bewust als speler die te weinig brengt, en zet hem op de bank. Om hem te prikkelen en nu in te brengen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Stengs? Waarom die? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Te traag ,slechte corners en voorzetten en niet mannelijk in een mannelijke wedstrijd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan haal je voetbal uit de ploeg. Nooit doen tenzij geblesseerd.
Ivanusec stelt weer teleur |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 03 december 2023 - 13:18 schreef Stylzz het volgende:[..] Die ruimte is er dus totaal niet. T middenveld is bomvol. De buitenspelers staan er. Geeft staat er Vol. De linie voor de verdediging dus tussen het middenveld en de verdediging in is genoeg ruimte om in te bewegen.
Het gaat er dan niet eens om of je die bal daarwerkelijk krijgt, maar het zorgt ervoor dat PSV voorin keuzes moet maken wat weer voor ruimte zorgt voor een medespeler.
Het probleem daarbuiten is dat iedereen op het middenveld zelf stilstaat. Het wordt PSV echt heel makkelijk gemaakt, als er meer wordt bewogen zonder bal door het middenveld dan speel je PSV van de mat af.
Je moet eens opletten hoe vaak de backs worden aangespeeld en niemand van het middenveld uitzakt om zichzelf aanspeelbaar te maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 december 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zal straks waarschijnlijk het verschil gaan maken 😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja zou die eraf halen inderdaad |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 03 december 2023 - 13:22 schreef DMD het volgende:[..] De linie voor de verdediging dus tussen het middenveld en de verdediging in is genoeg ruimte om in te bewegen. Het gaat er dan niet eens om of je die bal daarwerkelijk krijgt, maar het zorgt ervoor dat PSV voorin keuzes moet maken wat weer voor ruimte zorgt voor een medespeler. Het probleem daarbuiten is dat iedereen op het middenveld zelf stilstaat. Het wordt PSV echt heel makkelijk gemaakt, als er meer wordt bewogen zonder bal door het middenveld dan speel he PSV van de mat af. Je moet eens opletten hoe vaak de backs worden aangespeeld en niemand van het middenveld uitzakt om zichzelf aanspeelbaar te maken. Met zo veel spelers is die ruimte er maar weinig. Geven de analisten ook aan. Maar die hebben t zelden juist 😬 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hartman stuk? Lopez lijkt erin te komen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hoofdpijn. En dat gaan wij nu ook krijgen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat kost dan waarschijnlijk een tegengoal:( |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: 2e helft van vorig seizoen en de eerste 10 potjes van dit seizoen was ie echt super maar nu is het effe matig. Maar je weet nooit van tevoren wanneer die nieuwe winstreak weer begint he . Als m niet opstelt zul je het ook nooit weten. De aanvoer en ploeggenoten om je heen voetballen heeft natuurlijk ook nog invloed. Het team op zich speelt de laatste weken nou ook niet bepaald de pannen van het dak momenteel. En die constante vliegreizen hakken er denk ik ook veel meer in dan dat hij zelf toe zal willen geven.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Komt goed ,wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 december 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
mooi kut dat hartman eruit gaat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lopez is ook niet bepaald de gedroomde wissel. Wat een kutzooi. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 03 december 2023 - 13:23 schreef Stylzz het volgende:[..] Met zo veel spelers is die ruimte er maar weinig. Geven de analisten ook aan. Maar die hebben t zelden juist 😬 Die neem ik zelden serieus.
Als je kijkt naar vorig jaar dan had je altijd Wieffer of Kokcu die zich uit lieten zakken en de bal van bijlow of trauner/hancko aangespeeld kregen en meteen via de backs de aanvalsopbouw verzorgden.
Die dynamiek zie je sinds Twente uit niet meer. Dat bedoel ik met te statisch en weinig beweging in de linie voor de verdediging.
Zerrouki loopt te weinig en mist die dynamiek daarvoor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: In de 96ste minuut ,eigen doelpunt luc de Jong |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaat ie nu wel fluiten Stoppen hoor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 03 december 2023 - 13:25 schreef tomson het volgende:[..] 2e helft van vorig seizoen en de eerste 10 potjes van dit seizoen was ie echt super maar nu is het effe matig. Maar je weet nooit van tevoren wanneer die nieuwe winstreak weer begint he . Als m niet opstelt zul je het ook nooit weten. De aanvoer en ploeggenoten om je heen voetballen heeft natuurlijk ook nog invloed. Het team op zich speelt de laatste weken nou ook niet bepaald de pannen van het dak momenteel. En die constante vliegreizen hakken er denk ik ook veel meer in dan dat hij zelf toe zal willen geven.. Kan allemaal en dat hoort er bij inderdaad.
Alleen effe matig bij een topclub is een plek op de bank. Als we ons zien als topclub dan dient er ook gewoon eens hard ingegrepen te worden.
Je hebt een verganger van 10mil op de bank en in het buitenland gaat het echt niet anders. Danilo was vorig jaar ook minder en ondanks dat hij regelmatig scoorde verdiende Gimenez gewoon de kans. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|