BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Gevaarlijk aanbod...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 17 februari 2008 - 22:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Gevaarlijk aanbod...

In de Chill Room blijft Huub steevast plaatjes draaien. De Oldenzaler is niet weg te slaan achter de draaitafel en ook Claire blijft trouw aan haar vriendje en danst totdat ze erbij neervalt. De drankjes vloeien rijkelijk en al snel geeft de nuchtere Huub toe met alle drie zijn 'dansgasten' het bed te willen delen. Het verzoek van de Oldenzaler klinkt als muziek in de oren van Eric en Ricardo. Alleen Claire sputtert tegen. Helaas Huub, dat feestje gaat niet door!

bron: tien.tv
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 17 februari 2008 - 22:58   quote  deeplink  
Nou Zo zie je maar, schreeuwers gaan snel slapen, told ya. Brian trots op je. izzie je had weer gelijk, brians kick is deadley, dat zal de gregoriaanse sloper gesloopt hebben, gesloopt door een schaap. hahahaha
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 17 februari 2008 - 23:03   quote  deeplink  
Het is stil aan de overkant, het is stil aan de overkant, Huub doet nu zijn schurftkoppie niet open, hahaha
fleur82
 fleur82 - zondag 17 februari 2008 - 23:03   quote  deeplink  
wat trots op die smerige rat bah,verteld heel het verhaal vol leugens maar de waarheid komt toch wel in de kooi,dat hij uitgejoeld werd en uitgefloten ahahahahah
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 17 februari 2008 - 23:05   quote  deeplink  
nou fleur ik weet niet op welk gala jij geweest bent, maar niet hier, dwaas. jaloers loeder net als je idool
fleur82
 fleur82 - zondag 17 februari 2008 - 23:28   quote  deeplink  
ik ben van niemand fan ik haat alleen die smerige achterbakse antiliaanse rat,in het spel laat hij zijn snollen het werk doen,hij vergeet te vertellen dat ze hem uitgefloten hebben!!maar dat krijgt de rest wel te horen hoor ahahahah
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 17 februari 2008 - 23:35   quote  deeplink  
Ik haat van die achterbakse pc trutjes, die krijsen vanaf een toetsenbord, en in het echte leven helemaal niks voorstellen van die zielige grijze-muisjes, die zonder motivatie achter iemands rug lullen, achterbaks vind ik bijvoorbeeld iemand die, een ander zijn meisje dronken voert en verleid en of aanrand,acherbaks vind ik iemand die een ander een dwarslaesie gunt. in een spel je tegenspelers afluisteren is briljant, maar dat is alleen maar spel als Huub de gluup dit doet, dan is alles voor het spel. wat denk je nou? dat Brian daar zit voor knikkers? of alleen bekendheid? kom op man, voor 2,2 miljoen euries, als je je eigen moeder voordat geld verkoopt? dan ben je achterbaks.
fleur82
 fleur82 - zondag 17 februari 2008 - 23:42   quote  deeplink  
trut houd je mond die laffe rat trapte na,yuri heeft geen kans gehad die gluiperige smerige rat is altijd zo,als yuri op gestaan had,had hij hem kunnen breken maar die laffe antiliaanse rat ja he dat heb je met dat soort,dus we zullen nooit weten wie de echte winnaar geworden was!! en jij bent vast familie van die rat mw xanne!!
miss-bitch
 miss-bitch - maandag 18 februari 2008 - 00:06   quote  deeplink  
fleur82 jij weet niet waar je over praat man . yuri heeft niet gewonnen en dat is helaas pindakaas , en als je daar niet tegen kan moet je niet kijken . brian heeft gewonnen en het is nu eemaal zo. wat had jij dan gedaan . iemand anders laten winne?
toch ook niet he ??????? jij weet niet wat achterbaks is . misschien is school een oplossing om te leren wat achterbaks is .. wat brian heef gepresteerd is briljant , ik had het niet beter gekund , dus als je niets anders te zeggen hebt ga dan buiten knikkeren of zo ., maar kom niet praten hier over achterbaks aight.. hollaaa ciaoo!!!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 18 februari 2008 - 00:11   quote  deeplink  
idd miss bitch, lekker knikkeren en Huub de gluup troosten die staat zielig en alleen bij de ingang, hij weet nu zeker dat hij altijd geluk heeft gehad met Brian zo te treiteren. volgens mij kijkt hij met verlangen naar het hek, zullen we het alvast openzetten Huubje? dan kun je tenminste zonder dwarsleasie naar huis, jankerd.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 18 februari 2008 - 00:39   quote  deeplink  
we zullen vast binnenkort de beelden kunnen bekijken zodat we niet af hoeven te gaan op forum gebruikers, want we weten allemaal hoe bevooroordeeld die kunnen zijn :)
ilse
 ilse - maandag 18 februari 2008 - 00:58   quote  deeplink  
hahaha
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 18 februari 2008 - 01:01   quote  deeplink  
filmpje (slechte kwaliteit):

http://forum.headliner.nl/topic-3177/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2008 door Boudewijn --
DGKJaapio
 DGKJaapio - maandag 18 februari 2008 - 01:10   quote  deeplink  
ROFL mooi filmpje die gast wordt neergehaald en krijgt daarna KAPOTHARDE schop tegen z'n kop dat zag er niet zo sportief uit.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 18 februari 2008 - 01:17   quote  deeplink  
Grote beginnelings fout!

Zeer jammer want Brian was uidelijk de veel betere partij. Die Yuri deed niets behalve klappen vangen...
tino
 tino - maandag 18 februari 2008 - 10:06   quote  deeplink  
afmaken waar je aan begonnen bent, pak de tuinkabouter maar een keer zo aan...
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 18 februari 2008 - 10:28   quote  deeplink  
Ik hoop het niet Tino. want dan gaat brian jaren de bak in, want nu is hij kickboxer, Uit ervaring weet ik dat je dit niet mag gebruiken privé, en als er iemand iets te verwijten valt is het inderdaad de scheidsrechter, die had gelijk afmoeten tellen. ik vrees dat hij dacht beginnertje krijgt flink pak slaag. ( Yuri traint immers vanaf zijn 14e) en dat hij geschrokken is van de stijl en kracht van de kicks, maar die eerste klappen van Brian was yuri al aan het wankelen, toen mocht yrui al niet verder spelen, een beetje scheidsrechter, had de match gelijk gestopt! maar dan had je weer de Huub fans horen gillen, eigenlijk net als nu, Maar ja, onsportief, doe je niets aan. niet kunnen incasseren eigenlijk net als Yuri,en net als Huub veel praatjes. zoals izzie al zei. schreeuwende leeuwen slapen snel, dag vogels dag bloemen weltrusten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2008 door Joseba@headliner --
tino
 tino - maandag 18 februari 2008 - 14:47   quote  deeplink  
oke xanne, ik heb wat dat betreft van deze sport geen verstand, maar die tuinkabouter moet eens flink gepakt worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Gevaarlijk aanbod...

0.0069680