|
|
MMM
|
|
|
Celtic - Feyenoord (woensdag 13 december 2023, 21:00 uur)
Datum & tijdstip: Woensdag 13 december 2023, 21:00 uur Locatie: Celtic Park, Glasgow Scheidsrechter: Benoît Bastien (Frankrijk) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
1-1 was er graag bijgeweest Leuke sfeer was het hier ook met die schotten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Prachtig affiche. 1-2 Edit : ik hoor net bij Rijnmond dat de uitdrukking prachtig affiche (of historisch affiche) nogal afgezaagd is..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 december 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Willen ze daar wat mee bereiken of zo, gelul!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 december 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 11 december 2023 - 18:11 schreef tomson het volgende:Prachtig affiche. 1-2 Edit : ik hoor net bij Rijnmond dat de uitdrukking prachtig affiche (of historisch affiche) nogal afgezaagd is.. Nu het een veredelde oefenwedstrijd is gebleken, ben ik het daar wel mee eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Situatie in de poule verandert niks aan de geschiedenis toch ? Deze 2 clubs zullen altijd iets speciaals hebben met elkaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zelfs op een AD toernooi was dit altijd een affiche, gaat direct nergens over maar wie dit zegt snapt de band niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 11 december 2023 - 22:18 schreef VVout het volgende:Zelfs op een AD toernooi was dit altijd een affiche, gaat direct nergens over maar wie dit zegt snapt de band niet. Nee snap ik niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 11 december 2023 - 22:18 schreef VVout het volgende:Zelfs op een AD toernooi was dit altijd een affiche, gaat direct nergens over maar wie dit zegt snapt de band niet. Ik wel. Je moet ook in de huid kunnen kruipen van iemand onder de 45. Die boeit Celtic weinig meer. Kennen t AD toernooi niet en weten alleen dat we de EC in zwart-wit hebben gewonnen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kijk dat iemand er weinig mee heeft tot hier aan toe, maar als je iets te meden hebt ken dan wel je verhaal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 december 2023 - 12:21 schreef VVout het volgende:Kijk dat iemand er weinig mee heeft tot hier aan toe, maar als je iets te meden hebt ken dan wel je verhaal. Het is niet mijn nostalgie, vv |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Met Dilrosun? Ik kan het mij haast niet voorstellen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord Bijlow; Geertruida (C), Beelen, Hancko, Hartman; Wieffer, Timber, Stengs; Minteh, Gimenez, Paixão
Of
Bijlow; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Ivanušec, Timber; Dilrosun, Gimenez, Sauer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hopelijk gaan we er gewoon nog voor, kunnen altijd nog een paar miljoen (2,8) mee naar huis nemen. Dus gaat nog steeds wel ergens om.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 december 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord O19 zonder Sauer en Zechiel dus die zullen wel bij deze selectie zitten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Had gehoopt om Ivanusec eens op 10 te zien en Sauer links. Jammer.
Paixão is Slot ontevreden over maar speelt wel weer
Trauner en Wieffer even rust niet verkeerd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dus Arne laat het een beetje lopen. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Laten we zo de jonkies maar nadoen, knap hoor van die groep én van Persie, gewoon 3 wissels voor de rust om de wedstrijd te kantelen, kijk al uit naar zijn tijd bij het 1e in de toekomst.
Verder helemaal eens met MMM. Opstelling valt me tegen. Werd wel vrolijk van de berichten over Dilrosun, Sauer en Ivanusec op 10.
Maar Slot is best wel traditioneel in dat opzicht. Moet zeggen dat ik af en toe jaloers naar Eindhoven kijk, die Bosz heeft wél dat verrassende. Beste aankoop van die lampies. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ben Ook weer terug van welverdiende zon vakantie Curaçao van 10 dagen, nu kan ik weer beter mn club aanmoedigen dan zon waardeloze stream die 7 minute achterloopt😔 hoop nog op paar potten voor winterstop waar er alles uitgehaald wordt wat erin zit om het goeie gevoel weer terug te krijgen, want na paar mindere resultaten zie je altijd het automatisch minder lekker loopt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 december 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En deze pot gaat zeker wel ergens om, eerste stap naar een nog financieel groter toernooi dan in prencipe deelname Champions League, als je beiden haalt is het echt kassa!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 december 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
In de studio zegt men dat we winnen, slecht voorteken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee, dat deed Ivanusec leuk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Veel te veel risico daar aan de bal van Stengs |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Timber ook al met neuspleister. Gernot heeft trend gezet. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het is nog niet denderend |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Is er iemand van jullie echt fan van Paixao? Zo ja, is daar een voetbaltechnische reden voor of is t alleen een leuk ventje? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 13 december 2023 - 21:12 schreef Alexmem het volgende:Is er iemand van jullie echt fan van Paixao? Zo ja, is daar een voetbaltechnische reden voor of is t alleen een leuk ventje? Beste snor van de selectie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wilt Timber overal doorheen rennen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 13 december 2023 - 21:12 schreef Alexmem het volgende:Is er iemand van jullie echt fan van Paixao? Zo ja, is daar een voetbaltechnische reden voor of is t alleen een leuk ventje? Vind ‘m op de bank erg goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar ik ben er dus ze kunnen beginnen |
|
|
|