|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De opstelling van Ajax:
Ramaj; Rensch, Sutalo, Hato, Sosa; Tahirovic, Berghuis, Taylor; Martha, Brobbey, Akpom |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik hoop op meer, maar ik verwacht 3-2 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het is te gezapig en veel te voorspellend. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De beste kansen zijn voor PEC |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Gelukkig hebben we Ramaj man man.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het gaat veel te traag een ontzettend slordig |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Het heeft wel iets weg van zomeravond voetbal. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goede goal zeg. Tahirovic is aan de bal goed vandaag zeg. Fijn om te zien.
We komen iedere keer in de problemen omdat Ajax eigenlijk met twee middenvelders speelt doordat Akpom geen middenvelder is. Die doet defensief amper iets |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2023 - 17:24 schreef remco k het volgende:Goede goal zeg. Tahirovic is aan de bal goed vandaag zeg. Fijn om te zien. We komen iedere keer in de problemen omdat Ajax eigenlijk met twee middenvelders speelt doordat Akpom geen middenvelder is. Die doet defensief amper iets Klopt. Het lijkt erop of hij zijn kansen gaat pakken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2023 - 17:24 schreef remco k het volgende:Goede goal zeg. Tahirovic is aan de bal goed vandaag zeg. Fijn om te zien. We komen iedere keer in de problemen omdat Ajax eigenlijk met twee middenvelders speelt doordat Akpom geen middenvelder is. Die doet defensief amper iets Was donderdag ook goed maar het spel mag sneller en beter |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Aan Sosa heb je ook totaal niks. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2023 - 17:24 schreef remco k het volgende:Goede goal zeg. Tahirovic is aan de bal goed vandaag zeg. Fijn om te zien. We komen iedere keer in de problemen omdat Ajax eigenlijk met twee middenvelders speelt doordat Akpom geen middenvelder is. Die doet defensief amper iets Akpom staat naast Brobbey, staat veel te hoog
Staat eerder op 9 dan op 10
Voor hem zie ik graag Hlynsson in de 2e helft |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2023 - 17:24 schreef remco k het volgende:Goede goal zeg. Tahirovic is aan de bal goed vandaag zeg. Fijn om te zien. We komen iedere keer in de problemen omdat Ajax eigenlijk met twee middenvelders speelt doordat Akpom geen middenvelder is. Die doet defensief amper iets En aanvallend doet die Chupa Chup ook niet veel. Simpelweg omdat betrokkene niet kan voetballen. Hem gebruiken op 10 is echt een totale ramp. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
De var lijntjes goed trekken is ook een kunst; dit is al de tweede keer dit seizoen dat Ajax op deze manier een goal kado krijgt ! Ik zie het net weer: lijn moet bij z’n hoofd getrokken worden, gebeurt niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 december 2023 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Schijnt belangstelling voor te zijn vanuit Italië. Ik zeg strik er omheen en weg met die troep. Grote schoonmaak moet toch ergens beginnen. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2023 - 17:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Akpom staat naast Brobbey, staat veel te hoog Staat eerder op 9 dan op 10 Voor hem zie ik graag Hlynsson in de 2e helft Spelen 4-4-2 was tegen die knipoog kroaat ook het geval. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2023 - 17:42 schreef pth het volgende:[..] Schijnt belangstelling voor te zijn vanuit Italië. Ik zeg strik er omheen en weg met die troep. Grote schoonmaak moet toch ergens beginnen. Helemaal eens. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Martha staat linksbuiten en Berghuis rechtsbuiten en dus 4-3-3 maar Het lijkt eerder op 4-2-4 komt omdat Akpom te hoog staat |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Akpom had hem ook kunnen maken, liet het aan Brobbey over.
Liepen elkaar bijna in de weg |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2023 - 17:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Akpom had hem ook kunnen maken, liet het aan Brobbey over. Liepen elkaar bijna in de weg Maar goed dat ie er af bleef want Chupa Chup stond gewoon buitenspel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 december 2023 door pth -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
De ode in de 55e minuut aan van ‘t Schip het absolute hoogtepunt! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2023 - 17:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Akpom had hem ook kunnen maken, liet het aan Brobbey over. Liepen elkaar bijna in de weg Volgens mij stond Akprom buitenspel, dus goed gezien van hem. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En weer de nul niet gehouden. Dat gaat nog spannend worden |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Pijn aan je ogen doet dit gepruts. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Als ajax geen 3-1 maakt, maakt PEC 2-2... Wat een wanvertoning.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 december 2023 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
En gematst met een een penalty door de VAR. Echt niet te geloven… |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Verkeerde site. wij hebben geen penalty gekregen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken. Afschuwelijk niveau. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Godverdegodver wat een stelletje minkukels |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Het doet mij denken aan de periode Schreuder |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Helemaal klaar met die Berghuis! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En toch was het hands .......... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hij bedoelt natuurlijk zijn eigen club |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een afschuwelijk tering elftal … er is werkelijk geen één aankoop die ook maar iets toevoegt aan het voetbal van Ajax. Stuntalo, Snotzak, Chupa Chup, Tahirofuck, Mikaukutze … ze zouden in de KKD nog moeite hebben om mee te komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 december 2023 door pth -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wat speelde die dramatisch slecht |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zeker weten hands maar ze verdiende ook niet meer |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het leek wel het elftal onder Steyn, zo verschrikkelijk slecht
Laten we hopen dat ze nog een paar goede aankopen doen tijdens de winterstop |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Spelers die wat mij betreft vervangen/verkocht mogen worden:
- Berghuis (met stip op 1) - Bergwijn (met stip op 2) - Gaaei - Rensch - Satulo - Sosa
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 december 2023 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
ja, voorin aardig, maar toch te weinig rendement met het aantal kansen... en middenveld en achterin gewoon te plichtmatig...middenveld verspeelt bal en 2-1 en daarna loopt de linksachter lekker te dromen ipv even meelopen voor buitenspel...enne dus 2-2.. Tis niet anders, ik had erg gehoopt op 3 punten, want dan loop je verder in op Twente en hopelijk ook AZ...Nu blijft deze achterstand...zonde. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Onderweg in de trein terug vanuit de Arena..Koude middag en een zeer belabberde vertoning gezien. We kunnen al niet meer zonder Johnny. Prachtig mooi moment voor hem . Dat was het hoogtepunt van de wedstrijd. Verder snel vergeten en de 2e seizoenshelft hopen op een paar toevoegingen in de selectie want dit blijft harken met middelmaat. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ben benieuwd wie er aan slappe hap gaan en wie er aan ijzervreters komen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2023 - 19:01 schreef Ajax Warrior het volgende:Spelers die wat mij betreft vervangen/verkocht mogen worden: - Berghuis (met stip op 1) - Bergwijn (met stip op 2) - Gaaei - Rensch - Satulo - Sosa We hebben er nog een paar op de bank zitten mogen ook weg
- Mikautadze - Avila - Salah Eddine - Medic |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Puinbakkenzooi en die kut scheidsrechter er bij |
|
|