|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik stel me al in op verlengen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het lijkt wel een soort verlamming bij die gasten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Vanaf de tegengoal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo slecht ik had er geen woorden voor |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Van die Ueda word ik ook nog steeds niet warm. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hahaha wat een blinde |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zo gingen ze er vorig seizoen in |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Stengs doe s lekker gek 😅 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zo dom weer.. angsthazen voetbal voor eigen strafschopgebied |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Hij is traag. Niet technisch. Voetbalt niet mee. Werkt niet heel hard. En maakt ook geen goals. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nu kwam Bijlow wel uit en had hij m ook niet ,bij de 1 - 2 blijft hij gewoon staan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
87e minuut...had wel eerder gemogen Arne... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 20 december 2023 - 22:47 schreef Alexmem het volgende:[..] Hij is traag. Niet technisch. Voetbalt niet mee. Werkt niet heel hard. En maakt ook geen goals. Heeft in iedergeval de lat al geraakt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 20 december 2023 - 22:47 schreef Alexmem het volgende:[..] Hij is traag. Niet technisch. Voetbalt niet mee. Werkt niet heel hard. En maakt ook geen goals. Nog geen gif gezien van in zijn spel. En dat voor een spits. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ja met een zwak schot dat bijna een goal werd dankzij Viergever :-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ueda laat idd te weinig zien. De hele voorhoede geeft al een aantal weken niet thuis. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Billenknijpen tot het bittere end. Een echt bekeravondje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind Ueda nog niet echt in te schatten. Als Je kijkt op wat voor momenten hij in mag vallen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Godverdomme zelfs binnenhouden is al teveel gevraagd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Is ook zo hoor. Maar ik zie nog geen wapens. En al helemaal niet een spits die het Slot moeilijk maakt in zijn keuzes. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, een wedstrijd met 2 gezichten zullen we maar zeggen. Er zijn er teveel niet meer fris. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zo goed kunnen voetballen en dan alsof er een lichtknop omgaat opeens totaal onzeker over dat veld rondlopen Onbegrijpelijk dat je jezelf zo kan ergeren aan een winstpartij. We zijn heel gauw verwend geraakt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We zijn door en verder geen gelul. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat pingpongen via Kraay tussen Stengs en Perez is bloedirrritant.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 20 december 2023 - 23:00 schreef tomson het volgende:Zo goed kunnen voetballen en dan alsof er een lichtknop omgaat opeens totaal onzeker over dat veld rondlopen Onbegrijpelijk dat je jezelf zo kan ergeren aan een winstpartij. We zijn heel gauw verwend geraakt. Denk dat het voor een deel ook te maken heeft met het vertrek van Kokcu en Szymanski. Die gaven in dergelijke situaties fysiek en mentaal vaak wat extra gas als het even niet liep. Die types hebben we nu wat minder in de selectie. Of het zijn spelers die er nog wat meer in moeten groeien. Zoals Kokcu zelf dat ook had natuurlijk. Niet per se wat ten nadele van Timber en Stengs hoor (wat min of meer hun directe opvolgers zijn), goede voetballers. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eens. Met die 2 hadden we echt powerplay in huis. Kokcu ligt inmiddels trouwens op ramkoers met Schmidt. Toch zag ik na die eerste 2 slippers het eerste deel van de competitie veelbelovende dingen. Alleen zakte het na verloop van tijd stukje bij beetje bij beetje weer terug.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Teleurstellende tweede helft.
Even paar weekjes rust en dan weer vlammen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou we hebben weer lekker geloot 🤣 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zag je van mijlenver aankomen dit. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Is toch fantastisch? Schitterende loting. Mooi affiche. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mooi potje in De Kuip inderdaad. Niets mis mee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beter nu dan in bv halve finale. Weet je in ieder geval dat je bij winst daarna geen heel zware opponent krijgt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zonde eigenlijk, je had nou toch graag als het nog kon een keer Ajaks geloot , maar dit is ook een mooie tegenstander thuis natuurlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 21 december 2023 - 23:15 schreef FR-Henk het volgende:Beter nu dan in bv halve finale. Weet je in ieder geval dat je bij winst daarna geen heel zware opponent krijgt. Eens. De winnaar van deze pot, wint normaal gesproken ook de beker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zonde wel want de finale stelt dan waarschijnlijk weinig voor Al zit AZ er ook nog bij |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Finales zijn altijd kut, dus dan nu een mooie pot. En in de finale “gewoon” winnen. Van Hercules ofzo ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik ben blij dat we PSV nu treffen en niet in de finale, hoe mooier dat affiche dan ook is. Je wilt de beker winnen en dan is de kans groter om ze nu te treffen (thuisvoordeel) dan in de finale. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Precies MMM. Ik ga met een lekker gevoel de winterstop in. Teleurstelling over de net-niet wedstrijden de laatste weken is weg. Ik weet dat deze selectie beter kan en gaat doen. In januari kan het gelijk al lekker worden met uitschakeling grootste concurrent bekerwinst, en in de de competitie die Tukkers en AZ voor plek 2 uitschakelen. En dan kan in februari mooi de basis worden gelegd voor verder Europees succes. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|