|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tis net alsof hij niet op voetbal zit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ivanesic maar weer. Lingr ook wel eens zien. Stengs bijna onzichtbaar. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik zou Ivanusec sowieso brengen. Stengs op rechts en een 10 erbij (Lingr, Milambo of Zechiel brengen). |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: je kan het seizoen niet zo afmaken, je moet toch wel wat op de vleugels kunnen huren lijkt mij |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Paixão minst slecht van de drie. Twee keer er prima langs en dan zo’n slechte bal wel onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2024 - 15:24 schreef coenjo het volgende:[..] je kan het seizoen niet zo afmaken, je moet toch wel wat op de vleugels kunnen huren lijkt mij Niet wat er direct staat een aantoonbaar beter is |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Aangezien Zechiel niet de bank zit is van de Belt ook een optie. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2024 - 15:22 schreef Alexmem het volgende:Ik zou Ivanusec sowieso brengen. Stengs op rechts en een 10 erbij (Lingr, Milambo of Zechiel brengen). een minder dan nu zal het niet worden, en laat die ivanusec staan de komende wedstrijden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2024 - 15:24 schreef MMM het volgende:[..] Paixão minst slecht van de drie. Twee keer er prima langs en dan zo’n slechte bal wel onbegrijpelijk. Tja als ik een taart maak en ik volg t recept perfect maar ik gooi er aan het einde zout bij in plaats van suiker vindt iedereen t niet te vreten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, maakt weinig uit, behalve dat Ivanusec nog wel eens wat schoten op doel lost. Gimenez is weet matig en nu zelfs slecht. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar je hebt nu niets om Santi te wisselen toch ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We weten met een Santi dat hoe slecht die ook loopt te ballen, uit het niets kan er zo weer eentje in ploffen, of 2 . Geen garanties maar hij kan dat wel.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jawel hoor. Spelers zat op de bank |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Oh oh kans zeg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 januari 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat was bijna de 0-2 van Dilrosun |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit balverlies van Timber is zo slecht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik wilde al over Timber schrijven maar ach |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jezus meteen daarna weer een zooitje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan t scenario bijna uittekenen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Alles gaat zoooo verschrikkelijk moeizaam. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Stengs is ook echt heel matig hoor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zelfs bij dat moment voor rust voelde je die bui al hangen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blijft te lang 0-1.. allang de tweede moeten maken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Paixao is ook een struikelkabouter |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je geeft je tegenstander hoop op resultaat. Wederom. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wissel doe Paixao gewoon na z’n achterlijke gerollebol. Niet accepteren, opflikkeren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Santi en Stengs zijn dramatisch |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Klopt. Maar meestal komt t nog goed met een goal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bekend patroon. Het druk zetten is vrijwel verdwenen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is echt zo te wijten aan het hotseknots voetbal |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als Ueda beschikbaar geweest was had hij nu ook nog gewoon op de bank gezeten. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Lomp van die Vitesse gast. Hopelijk wel snel weer op de been.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 januari 2024 door Alexmem -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het is dus niet goed met die jongen. Bekend cirkeltje gevormd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Verwacht ik ook wel, winnen doen we wel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is het niet zo, dat de tegenstanders het spelletje van Feyenoord nu kennen En we niet in staat zijn iets anders te doen ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2024 - 15:51 schreef piet de paler het volgende:Is het niet zo, dat de tegenstanders het spelletje van Feyenoord nu kennen En we niet in staat zijn iets anders te doen ? Nee. Vitesse maakt ons het totaal niet moeilijk. Wij spelen zelf gewoon heel matig aan de bal. Zo veel kansen om er iets van te maken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nek gestabiliseerd ,nooit goed Sterkte voor die visser |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2024 - 15:53 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee. Vitesse maakt ons het totaal niet moeilijk. Wij spelen zelf gewoon heel matig aan de bal. Zo veel kansen om er iets van te maken Bovendien mist er ook echt iets in het elftal. Er zijn te veel voetballers die in de bal komen. En veel te weinig spelers met andere kwaliteiten zoals diepgang, kopkracht, snelheid en vuile meters maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 januari 2024 door Alexmem -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Positief lopez loopt manhoef er uit dan ben je echt snel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Armoedig Feyenoord nu zeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja altijd na dat het spel lang stilgelegen heeft lijkt t wel |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Van de nummer 6 en 10 van het NL elftal mag je tegen Vitesse toch ook gewoon veel meer aanvallende impulsen verwachten? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een teken van leven bij Santi |
|
|
|