|
|
FR-Henk
|
|
|
De automatismes ontbreken. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Slot snapt er echt geen hol van. Dat verheerlijken doe ik niet meer aan mee. Ik zie al maanden geen enkel niveau of verbetering. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En elke tegenstander die zich ingraaft is te moeilijk voor ons. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Moet je met Nieuwkoop starten Dacht je dat Twente ging aanvallen ofzo? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je Nieuwkoop en Paixao zo ziet deden al die anderen t nog nier zo slecht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nieuwkoop is echt een bron van poep |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van de Belt trekt dit niet. Nagenoeg onzichtbaar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
34e minuut nul schoten op doel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja net als de rest op de as |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Die ponyclub is veel beter en slimmer. Wat doen ze toch op de training ? Je moet eens zien hoe van de Belt een bal aanneemt. Dat is KKD niveau. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ze kunnen elkaar nog niet eens vinden over 4 meter. Zo vervelend om naar te kijken dat simpele inleveren constant |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We hebben een veel te zwakke bank das wel duidelijk inmiddels |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
V.d Belt, Nieuwkoop helemaal kut |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Valt wel mee. De keuze Nieuwkoop is wat alles in onbalans brengt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zie je maar hoe belangrijk een fitte Stengs is |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Bijlow, Hartman gewoon normaal. Trauner stram. Geert niet scherp. Timber niet scherp. Wieffer ok. Van de Belt heeft niets van een 10. Geen agressiviteit, geen kopkracht en geen diepgang. Paixao al maanden slecht. Gimenez totaal uit vorm. Nieuwkoop kan natuurlijk niet 90 minuten rechtsbuiten tegen een verdedigend ingestelde tegenstander.
We spelen zonder wapens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 januari 2024 door Alexmem -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je ziet bij zo’n van de Belt hoe belangrijk ritme is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Precies. Milambo is klasse beter en kun je dieper speler met Timber. Paixao op rechts en Sauer erbij. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wissel die vent man. Ongelooflijk slecht gespeeld van Paixao. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En toch zie je Twente langzaam afzwakken. Gooiden er ook veel energie in. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Misschien wil Josef wel |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Volgens mij brengt hij wel wat Slot wel. Agressie. Diepgang. Druk zetten. Hij doet het imho een stuk beter dan Paixao, Van de Belt en Santi. Dat je laatstgenoemde laat staan snap ik. Die andere 2 heb je betere opties voor denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2024 - 15:16 schreef Alexmem het volgende:[..] Volgens mij brengt hij wel wat Slot wel. Agressie. Diepgang. Druk zetten. Hij doet het imho een stuk beter dan Paixao, Van de Belt en Santi. Dat je laatstgenoemde laat staan snap ik. Die andere 2 heb je betere opties voor denk ik. Wij zijn aan de bal. Dan heb je niks aan Nieuwkoop |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ook wij krijgen kansjes. Ze moeten er alleen wel in. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Niemand zou t slechter doen toch? Sauer of Ivanusec. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2024 - 15:16 schreef Alexmem het volgende:[..] Volgens mij brengt hij wel wat Slot wel. Agressie. Diepgang. Druk zetten. Hij doet het imho een stuk beter dan Paixao, Van de Belt en Santi. Dat je laatstgenoemde laat staan snap ik. Die andere 2 heb je betere opties voor denk ik. Diepgang ? Heb je je blindegeleide hond thuisgelaten ofzo. Er zit geen enkele diepgang in Nieuwkoop. Slot stelt hem om om Smal te neutraliseren. Treurnis ten top. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik snap jouw redenatie. Maar aangezien Slot m opstelt en dat ook wel weet, ga ik uit van wat ik schreef. Bovendien bij iedere beetje gevaarlijke aanval betrokken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Paixao loopt te trekkebenen. Ik zeg Sauer erin |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Collectief een 3 Slot een 1 Los t op |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een trieste vertoning. Het lijkt werkelijk nergens op.
In de rust van den Belt en Nieuwkoop direct wisselen. Dit is echt zinloos |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die hebben ook eigenlijk niets laten zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Niet op de bank. Moest weer zo nodig bij O21 mee doen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2024 - 15:18 schreef MMM het volgende:Wat een trieste vertoning. Het lijkt werkelijk nergens op. In de rust van den Belt en Nieuwkoop direct wisselen. Dit is echt zinloos Iig Belt. Die loopt rond als een toeschouwer |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2024 - 15:18 schreef Leuv het volgende:[..] Diepgang ? Heb je je blindegeleide hond thuisgelaten ofzo. Er zit geen enkele diepgang in Nieuwkoop. Slot stelt hem om om Smal te neutraliseren. Treurnis ten top. Op jou reageren is een verspilling van tijd en energie. Prettige wedstrijd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Exit van de Belt. Milambo proberen. Alternatief voor Nieuwkoop? Zeg het maar. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Klopt. Maar ook lang niet zoveel kansen gekregen als Paixao. Maar hij zal Minteh straks wel brengen. En dat snap ik ook wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Denk juist dat je daarom Nieuwkoop moet wisselen T hele middenveld loopt niet nu. Draaien ook aldoor eerst naar links en als t niet kan dan naar rechts Zowel Geert als Nieuwkoop staan aan de binnenkant T is daardoor ramvol En bij balverlies ligt rechts helemaal open |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Joh .. lekker handig. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Paixao op rechts en Ivanusec op links als Sauer er niet is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niemand aan een warming-up bezig.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2024 - 15:13 schreef Leuv het volgende:[..] Precies. Milambo is klasse beter en kun je dieper speler met Timber. Paixao op rechts en Sauer erbij. Die had ik eigenlijk ook verwacht maar goed, misschien zo begin 2e helft. Heeft veel meer drive en energie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Valt mee. Daar wil je ook resultaat Ik denk dat als je alleen van de Belt eruit haalt het resultaat op t veld niet verandert |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2024 - 15:23 schreef Stylzz het volgende:[..] Valt mee. Daar wil je ook resultaat Ik denk dat als je alleen van de Belt eruit haalt het resultaat op t veld niet verandert En Nieuwkoop.
Weer met twee buitenspelers spelen. Dit is zinloos. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Laat dan Nieuwkoop staan want Igor op rechts is gegarandeerd kut |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2024 - 15:21 schreef Stylzz het volgende:[..] Denk juist dat je daarom Nieuwkoop moet wisselen T hele middenveld loopt niet nu. Draaien ook aldoor eerst naar links en als t niet kan dan naar rechts Zowel Geert als Nieuwkoop staan aan de binnenkant T is daardoor ramvol En bij balverlies ligt rechts helemaal open Beiden spelen in opdracht van Slot zoals ze doen. Geert als 6. En Nieuwkoop als een slap aftreksel van Dumfries. Dat er daardoor in de omschakeling een zee van ruimte op onze RB plek ligt is een feit. En juist aan die kant zal Trauner dat ook nooit kunnen belopen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2024 - 15:21 schreef Stylzz het volgende:[..] Denk juist dat je daarom Nieuwkoop moet wisselen T hele middenveld loopt niet nu. Draaien ook aldoor eerst naar links en als t niet kan dan naar rechts Zowel Geert als Nieuwkoop staan aan de binnenkant T is daardoor ramvol En bij balverlies ligt rechts helemaal open Geert staat altijd aan de binnenkant daarom wil Slot een rechtspoot op rechtsbuiten. Maar als we niets beter dan Nieuwkoop hebben kunnen we beter gaan stoppen met profvoetbal en gaan biljarten ofzo. |
|
|
|