|
|
R()b
|
|
|
Gvd me avondeten opwarmen kut!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Beetje live video edit erbij ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 februari 2024 door R()b -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Pfffff lulverhaal maar goed we winnen toch. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
timber weer goed en fel er op |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nou Beelen laat maar zien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima optie om te zien hoe ver die is |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
kun je zien dat als je met zerrouki speelt het tempo 2 tanden naar beneden gaat lijkt me niet dat die nog veel speelt |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Mooi kut , die is er weer even uit... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wat staat die rechtsback van ons de hele tijd te gebaren tegen spelers op links. Doe zelf eens wat man. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Staat ie verdomme de hele tijd Van Bommel te dekken. Laat ie m zo opeens los. Ei. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 07 februari 2024 - 21:34 schreef coenjo het volgende:kun je zien dat als je met zerrouki speelt het tempo 2 tanden naar beneden gaat lijkt me niet dat die nog veel speelt Dat ligt niet alleen aan Zerrouki maar aan hoe de bezetting middenveld toen was Maar goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens is t nu al een kwartier net zo ruk als zondag |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Al zet je 16 verschillende spitsen erin, zonder fatsoenlijke aanvoer wordt het lastig! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Grrr. Ergerlijk deze wedstrijd zeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Buitenspel wordt ook tyfus irritant |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: ja met zerrouki gaat dus het tempo naar beneden, aan wie ligt dat dan wel?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 februari 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wellenreuter is vandaag ook weer een baas hoor. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Klopt. En als Timber de enige op het veld is die een man uit kan spelen, dan is voetbal toch ook best saai. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als je gelijk wil hebben ook. Maar t gaat om de positie invulling Dus ook met Timber en Wieffer daar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoppa... en nou oprotten met je var 😆 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Jaaaaaa!!! Var this bitch! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geert krijgt praatjes hahaha |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op woensdag 07 februari 2024 - 21:45 schreef Stylzz het volgende:[..] Als je gelijk wil hebben ook. Maar t gaat om de positie invulling Dus ook met Timber en Wieffer daar. je verzint elke keer je eigen draai overal aan. ik zeg dat als je met zerrouki speelt je een tempo naar beneden gaat de rest lul je er zelf allemaal om heen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Gimenez is een gevaar voor ons ipv AZ. Hoe kan t he. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 07 februari 2024 - 21:49 schreef coenjo het volgende:[..] je verzint elke keer je eigen draai overal aan. ik zeg dat als je met zerrouki speelt je een tempo naar beneden gaat de rest lul je er zelf allemaal om heen. Klopt. Met dat middenveld zeker. Dat is overigens door meer mensen waaronder Slot aangegeveven. Daardoor werkte t niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een treurnis man die Nieuwkoop op rechtsbuiten. Grove schande om hier mee te blijven aanmodderen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Doet t beter dan Paixao. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: hij zegt toch niks over paixao? het gaat over nieuwkoop.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nieuwkoop is toch vanuit de jeugd een rechtsbuiten, omgetoverd tot een rechtsback? Of was dat alleen bij Karsdorp het geval? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 07 februari 2024 - 21:56 schreef R()b het volgende:Nieuwkoop is toch vanuit de jeugd een rechtsbuiten, omgetoverd tot een rechtsback? Of was dat alleen bij Karsdorp het geval? Middenvelder dacht ik |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ah dat zou ook nog wel eens kunnen. Van Karsdorp ben ik inmiddels zeker :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
AZ gaat een ander spelletje spelen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord beter dan zondag. AZ nog niet gezien. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Die is nooit aanspeelbaar behalve in een actie terug of een counter. Verschrikkelijk. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Stengs met een no look pass |
|
|
|