|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Sparta Rotterdam (zondag 11 februari 2024, 20:00 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 11 februari 2024, 20:00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Pol van Boekel |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
5-0. omdat het die nare club uit West is. Wie is nou de club van Rotterdam.......... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Verwacht een saaie wedstrijd 1-0 |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Verwacht een lastige wedstrijd, waarbij het middenveld behoorlijk getest gast worden. We pakken de punten, maar daar ben ik niet gerust op. En Samti scoort eindelijk weer, direct twee keer, waarvan 1 kutgoal.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wellenreuther vangt t prima op. Timber/Trauner lijkt me een zwaarder gemis. Toch wordt het met veel hangen en wurgen 2-1. Is ook hard nodig na Excelsior-Twente |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wandeling door t park Ali in de basis De verlosser |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
4-0 met een groot aandeel van Santi :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dramatisch. Geloof dat enkel ESPN dit een goed idee vindt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop op Milambo als vervanger van Timber. Weer met Zerrouki aan komen zetten zou echt lachwekkend zijn. Dat project is in de Eredivisie alleen nog maar mislukt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2024 - 09:57 schreef MMM het volgende:Ik hoop op Milambo als vervanger van Timber. Weer met Zerrouki aan komen zetten zou echt lachwekkend zijn. Dat project is in de Eredivisie alleen nog maar mislukt Maar we hebben nog niet Zerrouki, Wieffer en Stengs volgens mij. Dus lijkt me voorbarig |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben benieuwd hoe dit staat,en gaat lopen De vraag is pakken invallers hun kans ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zie ik alsnog niet zitten eigenlijk. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik zou Geertruida een wedstrijdje laten banken. Misschien beter rekening te houden met de volgende wedstrijd deze keer. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2024 - 09:57 schreef MMM het volgende:Ik hoop op Milambo als vervanger van Timber. Weer met Zerrouki aan komen zetten zou echt lachwekkend zijn. Dat project is in de Eredivisie alleen nog maar mislukt Ik hoop het ook, maar dit is ijdele hoop.
Zerrouki zal starten, want nu gaat het natuurlijk wel goed (/s). |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou ja er was telkens een excuus bij het spelmaker over de bezetting van het middenveld Dus als hij 1 op 1 Timber vervangt en t werkt dan nog niet zijn we wel klaar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2024 - 12:39 schreef Stylzz het volgende:[..] Nou ja er was telkens een excuus bij het spelmaker over de bezetting van het middenveld Dus als hij 1 op 1 Timber vervangt en t werkt dan nog niet zijn we wel klaar Maar mag hij dan ook nog wennen aan deze bezetting of moet het gelijk zichtbaar zijn dat dit voor hem de meest ideale veldbezetting is ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Veel aandacht voor de Ijssel derby? Maar er is er maar een echte derby vandaag.......... Wel leuke wedstrijd in Deventer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2024 - 12:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar mag hij dan ook nog wennen aan deze bezetting of moet het gelijk zichtbaar zijn dat dit voor hem de meest ideale veldbezetting is ? Slechter dan vorige keer kan niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ja dat is een feit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Santi is afgehaakt met een lichte blessure |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gun hem wel een wedstrijdje rust. Even Ueda kan wat mij betreft geen kwaad. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou dan moet dit (hopelijk) Ueda's avond worden. Een nieuwe dimensie aan deze wedstrijd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wellenreuther; Geertruida, Beelen, Hancko, Hartman; Wieffer, Zerrouki, Stengs; Minteh, Ueda, Paixão |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Logische opstelling, staat een goed elftal. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
En: hoezo geen brede selectie, missen Bylow, Giminez, Timber, Trauner, Zechiel en van den Belt, en dan heb je nog Nieuwkoop, Lingr, Ivanusec, Milambo, Lopez en Ali achter de hand. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik had op Ali gehoopt
Dat had ik nooit durven zeggen |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ik snap niet wat je er logisch aan vindt. We hebben nog nooit zo gespeeld dus….. Vrij onlogisch zelfs deze opstelling. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Precies hij is wel onze beste rechtsbuiten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2024 - 18:57 schreef Leuv het volgende:[..] Ik snap niet wat je er logisch aan vindt. We hebben nog nooit zo gespeeld dus….. Vrij onlogisch zelfs deze opstelling. Het is logisch gezien het beschikbare matriaal ,maar das logisch uiteraard.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 februari 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Leuv, achterin is Beelen logische vervanger van Trauner, dus logisch. Middenveld met zerrouki voor Timber en Stengs op 10 is ook logisch, en voorhoede toch ook, Miteh voor het acherin niet zo snelle Sparta en Ueda en Paxio vanzelfsprekend. Ali gaat de 2e helft komen, op zich ook logisch want is nog niet zo lang terug van Azie-cup. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
3 Japanners in de basis. Japan is echt in opkomst in het Europese voetbal. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2024 - 19:03 schreef Bowie het volgende:Leuv, achterin is Beelen logische vervanger van Trauner, dus logisch. Middenveld met zerrouki voor Timber en Stengs op 10 is ook logisch, en voorhoede toch ook, Miteh voor het acherin niet zo snelle Sparta en Ueda en Paxio vanzelfsprekend. Ali gaat de 2e helft komen, op zich ook logisch want is nog niet zo lang terug van Azie-cup. Met 2 centrale verdedigers gaan spelen terwijl je er dan geen meer achter de hand hebt en Roma in aantocht is onlogisch. Met Zerrouki terwijl we thuis spelen en hij voldoende heeft laten zien het niveau niet aan te kunnen is onlogisch. Mintteh is al onlogisch dat hij onderdeel uitmaakt van de selectie. Paixao is droevig dan hebben we beter spelers op linksbuiten, onlogisch. Ueda laten starten terwijl hij ruim een maand is weg geweest en je geen flauw idee hebt hoe hij ervoor staat. Bovendien wil je Gimenez zijn waarde laten behouden. Vrij onlogisch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 februari 2024 door Leuv -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen een fijne wedstrijd gewenst, COME ON FEYENOORD!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2024 - 19:32 schreef Leuv het volgende:[..] Met 2 centrale verdedigers gaan spelen terwijl je er dan geen meer achter de hand hebt en Roma in aantocht is onlogisch. Met Zerrouki terwijl we thuis spelen en hij voldoende heeft laten zien het niveau niet aan te kunnen is onlogisch. Mintteh is al onlogisch dat hij onderdeel uitmaakt van de selectie. Paixao is droevig dan hebben we beter spelers op linksbuiten, onlogisch. Ueda laten starten terwijl hij ruim een maand is weg geweest en je geen flauw idee hebt hoe hij ervoor staat. Bovendien wil je Gimenez zijn waarde laten behouden. Vrij onlogisch. Santi is geblesseerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Fijne wedstrijd mannen💪 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Benieuwd hoe Ueda Beelen en zerouki/wiefer/stengs het gaan invullen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Samurai slashing hup Ueda! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heb er ook wel vertrouwen in,, je kan van een 6'5 van laatste tijd, op ondergrens uit az na,, uiteraard niet gelijk een 9 verwachten uiteraard
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 februari 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nul gevoel in de steekpass :( |
|
|
|