|
|
DMD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beste speler keer op keer.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gelukkig hadden we de misser van Minteh vandaag dat de wedstrijd deed openbreken. Gefeliciteerd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zijn zuurzeikers alweer slapen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De invallers deden t goed. Maar toen stond Sparta wel meer naar voren. Minteh twee goede acties. Voorzet en de struikel
Toch aardig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2024 - 22:02 schreef Stylzz het volgende:De invallers deden t goed. Maar toen stond Sparta wel meer naar voren. Minteh twee goede acties. Voorzet en de struikel Toch aardig Minteh heeft dit keer meer laten zien dan de gemiddelde buitenspeler bij Feyenoord laat zien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Beelen beviel me weer uitstekend. Misschien wel de vervanger van Trauner na dit seizoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens. Beelen is goed bezig, elke wedstrijd weer. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Ik wil hem nog wel een zien in een wedstrijd waar hij meer moet verdedigen.
Wellicht kan dit al tegen Roma. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij heeft de beste leermeester gewenst naast hem staan dussssss |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Gelukkig de wedstrijd met 2-0 gewonnen. Het ging de eerste helft wel moeizaam, maar na de penalty ging het stukken beter. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Goed, 3 punten en bij vlagen aardig voetbal. Verder is er volgens Slot toch een kans dat Timber er donderdag ook bij is. Ik sluit daarom deze dag tevreden af nu. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tussen neus en lippen gekeken, 3 punten en weer verder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Overwinning en eigenlijk weinig energie verspild. Wat was Sparta schandalig, dat leek echt nergens op. Zelfs na de goals deden ze niets. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dat Ivanusec kan voetballen staat buiten kijf, dat zie je aan alles. Maar hij heeft het fysiek niet om de linkerkant te bestrijken. Liet een aantal keren zijn mannetje lopen. tegen een goede ploeg wordt dat afgestraft. Hij zal anders ingezet moeten worden. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2024 - 22:15 schreef DMD het volgende:Ik wil hem nog wel een zien in een wedstrijd waar hij meer moet verdedigen. Wellicht kan dit al tegen Roma. inderdaad , een mooie test case tegen Lukako , deed het goed gisteren maar hij had een makkie gisteren toch denk ik zeker dat hij nog vele malen beter kan , er zit nog wat onzekerheid en twijfel in zijn spel wat niet onlogisch is , met meer basis plaatsen zie ik hem hierin zeker doorgroeien |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2024 - 22:02 schreef Stylzz het volgende:De invallers deden t goed. Maar toen stond Sparta wel meer naar voren. Minteh twee goede acties. Voorzet en de struikel Toch aardig Stuurde Warmerdam echt volledig het bos in —> kans Stengs Gaf Paixao een bijna niet te missen kans. Verdiende een pingel en daarmee 75% van de 1-0.
Oftewel bij meer betrokken, met afstand, dan alle andere aanvallers bij elkaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oké twee acties en een struikel |
|
|
|