|
|
MMM
|
|
|
EL: Feyenoord - AS Roma (donderdag 15 februari 2024, 18:45 uur)
Datum & tijdstip: Donderdag 15 februari 2024, 18:45 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Radu Marian Petrescu (Roe) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Buikgriep in de selectie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeker weer bij Kaat Mossel gegeten |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: niet alleen in de selectie... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Jij ook last van? Beterschap Cobus! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het houdt niet op niet vanzelf... |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Met hangen en wurgen 1-0. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hopelijk 2 goals verschil omdat je het met 1 goal verschil net niet gaat redden vrees ik,, bij mij leeft die revanche gevoelens eigenlijk trouwens nu iets minder sinds Mourinho weg is, het had met Mourinho moeten zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Filmpje van Feyenoord van vandaag zie je bijna iedereen voorbij komen, alleen Wellenreuther en Geertruida niet. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 14 februari 2024 - 11:23 schreef MMM het volgende:Filmpje van Feyenoord van vandaag zie je bijna iedereen voorbij komen, alleen Wellenreuther en Geertruida niet. zal allemaal wel los lopen |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Na de paniek van gisteravond denk ik nu ook dat het wel los zal lopen Stylzz. Alhoewel het idee dat Lamprou morgen op doel staat me nog steeds naar het toilet doet rennen. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
En we winnen morgen met 3-0. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Slot rekent niet op Timber en Geertruida
Dat scheelt gigantisch natuurlijk pfff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: nou he pfff , word zo wel een heel lastig verhaal , echt zonde |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Laten we hopen dat de andere spelers er kracht uit halen en de wedstrijd in gaan van: we hebben niks te verliezen aangezien iedereen nu toch al verwacht dat we verliezen. Dan kan t met onbevreesd spel nog wel eens raar gaan lopen donderdag! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk ( hoop) dat Geert en Santi er gewoon staan. Doet mij denken aan het verleden waar deze coach truukjes meer werden uitgehaald. Om de tegenstander te misleiden. En is het niet zo, moeten invallers zich kapot knokken om hun gebrek aan niveau te compenseren . En zich niet uit de tent laten lokken .. Ik ben echt nu al gespannen ..... |
|
|
|
|
har
|
|
|
Geert is hier toch echt de grootste aderlating, is gewoon goed in vorm. Maar je mist er waarschijnlijk 5 uit de basis. Hopen op een klein wondertje. Nieuwkoop rb is wankel hoor. Alhoewel hij wel in een positieve flow zit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 1908.nl is wel klaar he? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Met alle afwezigen is het bidden op een uitslag met iets van perspectief. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit zal het normaal gesproken worden?
Wellenreuther Nieuwkoop-Beelen-Hancko-Hartman Wieffer-Stengs-Zerrouki Jahanbakhsh-Ueda-Paixao
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 februari 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nog steeds een elftal dat iets moet kunnen bewerkstelligen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 februari 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zorgen om Nieuwkoop ,maar misschien verrast hij dit keer als back. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 14 februari 2024 - 21:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dit zal het normaal gesproken worden? Wellenreuther Nieuwkoop-Beelen-Hancko-Hartman Wieffer-Stengs-Zerrouki Jahanbakhsh-Ueda-Paixao Mis je gewoon 5 basisspelers. Bizar eigenlijk. Wat een pech. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Je mist ook nog eens echte steunpilaren. Bijlow. Trauner. Geert Timber. Santi. Echt bijzonder veel pech. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Voorlopig is het nog mogelijk dat zowel Geertruida, Timber als Santi er gewoon staan straks. Het is ook een beetje een spel naar Roma toe denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wij zijn meestal niet zo van de mindgames |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Klopt Stylzz. Maar 1. maandag werd gezegd dat Timber zonder hoofdpijn razensnel hersteld was 2. zag ik gisteren op beelden Rijnmond flink bezig op trainingsveld en 3. als griep over is acht ik Geertruida met zijn fysiek in staat om te spelen. Ik denk dat de beslissingen deze dag genomen gaan worden en de berichtgeving voorbarig is, misschien ook rook naar Roma. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bijlow en Trauner zeker niet.
Geertruida, Timber en Santi twijfelgevallen. Maar ik verwacht ze eigenlijk alle 3 niet. Bij Timber en Santi neem je misschien wel een heel groot risico. Seizoen is nog lang en plek 2 is eigenlijk belangrijker.
Ik vrees een hele moeilijke pot vanavond zonder deze basisspelers. Kleine overwinning zou al heel fijn zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gelijkspel is mooi resultaat. Fitheid selectie lijkt voor komende periode niet voldoende om op 3 fronten te blijven strijden. Oftewel: redden we EL niet, niet iets om overspannen van te worden. Meer jammer, maar 2e en beker halen is ook mooi seizoen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 15 februari 2024 - 11:19 schreef MMM het volgende:Bijlow en Trauner zeker niet. Geertruida, Timber en Santi twijfelgevallen. Maar ik verwacht ze eigenlijk alle 3 niet. Bij Timber en Santi neem je misschien wel een heel groot risico. Seizoen is nog lang en plek 2 is eigenlijk belangrijker. Ik vrees een hele moeilijke pot vanavond zonder deze basisspelers. Kleine overwinning zou al heel fijn zijn. mee eens 2e worden vele malen belangrijker , met het ook met henk eens , een gelijk spel zou al een top prestatie wezen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zo happie eten , met Afrikaanse zwager die op bezoek is. Hij vindt alles koud en niet lekker, en denkt dat het Afrikaanse voetbal beter is............ Toevallig afrikaans restaurant gevonden " mama essi" bij de rijnhaven. En dan naar het stadion. Weet niet wat we kunnen verwachten. Succes allemaal |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zijn er al geluiden of timber , geert en gimenez het gaan halen ? |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Nee Kenny, best wel opvallend. Sluit niet uit dat de verrassing er al is als de tunnel open gaat voor de warming-up. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 15 februari 2024 - 16:37 schreef Bowie het volgende:Nee Kenny, best wel opvallend. Sluit niet uit dat de verrassing er al is als de tunnel open gaat voor de warming-up. laten we het het hopen , timber en geert heb je hard nodig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geen pak slaag = prima prestatie vandaag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord: Wellenreuther; Nieuwkoop, Beelen, Hancko, Hartman; Wieffer, Zerrouki, Stengs; Minteh, Ueda, Paixao |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 15 februari 2024 - 17:35 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord: Wellenreuther; Nieuwkoop, Beelen, Hancko, Hartman; Wieffer, Zerrouki, Stengs; Minteh, Ueda, Paixao Je mist dus gewoon de helft van je basisopstelling lol |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch. T zijn geen koekenbakkers |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op donderdag 15 februari 2024 - 08:18 schreef Bowie het volgende:Voorlopig is het nog mogelijk dat zowel Geertruida, Timber als Santi er gewoon staan straks. Het is ook een beetje een spel naar Roma toe denk ik. … :-/ |
|
|
|