|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Proost!
De Champagne is ontkurkt en iedereen proost op de overwinning van Brian. "Wat had je aan?", vraagt Ricardo. "Mijn 'para-brother'-broek, en toen ik op kwam...Het was zo cool!", glundert de winnaar. "Heb je helemaal geen klappen gekregen?", vraagt de avondbutler. " Jawel, alleen in mijn dekking!", aldus een eerlijke Brian. "Maar die Georgische Sloper had zo'n grote bek! En hij liet niets zien!", roept Amanda onthutst. "Ja, blaffende honden bijten niet, hè?", lacht Ricardo. "Ik ben zo trots op je! Nog één keer op jou, Brian!" En zo proosten de Miljonairs en gastspelers voor de tweede keer deze avond op Brian. Het is ook wel een prestatie die de Antilliaan heeft neergezet!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
een prestatie neer gekicked. Brian is een topper! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en wat verwacht je nu van het fans van Huub, alleen maar afkraken, het zijn net als Huub slechte incasseerders, kunnen er niet tegen als de tegenstander wint. een echte speler zou zeggen, gefeliciteerd, dan ben je niet alleen een tegenspeler, maar een echt mens.en als er al joelers waren? die werden overstemd door de voorstanders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
miss-bitch
|
|
|
gefeliciteerd brian .......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
proosten op iets wat hij niet gewonnen heeft een natrap schande voor de sport!!!xanne zker familie van die rat je haalt iedereen erbij net als die rat kan het ook niet alleen ahahahahahahahah |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik was er bij ,en weer was het doorgestoken kaart hoe zielig ben jij dan brian, maar lekker door gaan met deze sport ,je zal echt nog wel de nodige klappen en trappen krijgen ,kijken of jij werkelijk kan incasseren |
|
|
|
|
tino
|
|
|
deze "sport" is toch meestal doorgestoken kaart... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Nou weinig door gestoken kaart, je verwacht toch zeker niet dat een kickboxer zich leent voor een doorgestoken kaart dombo? enig idee wat je kan verdienen met een wedstrijd, hoeveel geld het jou kost om te verliezen? een gewonnen wedstrijd is 1, maar wat daarna komt levert zoveel geld op, dat je nog voor geen tienduizend vrijwillig gaat verliezen, dombo, doorgestoken kaart. het enig wat door gestoken is, zijn je contactlenzen want je ziet niet duidelijk meer. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
xanne ik draag geen bril geen contactlenzen dus kippig ben ik niet,daar ik ook geen dombo ben ,misschien jij maar ik niet of denk jij dat ik oog kleppen op had soms,waarom werd hij zo uitgejoelt,zeker omdat hij zo populair is?als iemand op de grond licht en je trapt hem na dan wordt je altijd gediskwalifiseerd daarbij zijn dit amateurs ,het was terdege afgesproken werk,dus wie is er hier een dombo |
|
|
|
|
miss-bitch
|
|
|
frans-06 jij bent ook niet egt slim hoor .. want bij boksen zijn er weinig regels . mijn ooms boksen ook , en ik heb nog nooit van een regel gehoord dat je geen natrap mag geven hoor , en waarom kwam die "scheids"' er dan niet tussen ???? de eerste keer ????wel raar of niet ? of heeft die scheids een bril nodig ? ik hoor het wel |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
frans 06 is je draagt geen bril en geen contactlenzen omdat je nog nooit bij een opticien bent geweest zeker? joelen is logisch of was dit het eerste gala wat je hebt gezien? Yuri traint vanaf zijn 14e, heeft naar Brian een filmpje gestuurd ik maak je af, ik sla je knockout, ik scheur je uit elkaar schaap, dus drie keer raden naar wie zou er gejoeld worden? dat er 2 fans tussen zitten van Huub die dan denken dat het anit brian is? tja, dat is het risico loopt als je als randdebieltje daar tussen zit.nogmaals de scheids had direct moeten ingrijpen, en ja er is alleen maar een 1e en een tweede plaats, en de troostprijs ging deze keer naar Yuri, en die zal het lang heugen. beetje vent vraagt om rematch. en als Yuri dat doet, zal Brian zeker gaan. en dan gaat Yuri weer af. hij leek een beetje op Huubje, toen Brian hem op de bank dwong te gaan zitten, en zei´ en Nu zitten. en blijven zitten´. waarop Huubje spartelde als een harinkje, hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
xanne dat is een teken dat ik niets aan mijn ogen mankeer als je het over een randdebiel hebt kijk wat vaker in de spiegel, je bent al net zo dom als de die domme doos van brian,dat zie ik aan jou schrijven en jou taal fouten, |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
miss-bitch er zijn wel terdege regels maar als er iemand op de grond licht en jij trapt na is dat gewoon een diskwalifisatie zo simpel is dat,maar jij weet ook dat die rat zich niet in de hand heeft dus ging hij gewoon door |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
als er iemand op de grond zou liggen wel, ja, zie je wel dat je brilletje nodig hebt. HIJ LAG NIET OP DE GROND, hij zakte door zijn knietjes de lapszwans. en toen pas lag hij, kijk met je loep, en ja, er zijn regels, in Brians match is er geen regel overtreden, behalve die van de scheids, die had moeten fluiten, of de trainer van Yuri had de handoek in de ring moeten gooien,toen hij zag dat het geen contest was. ( dan stopt de wedstrijd en dan had Brian sowieso technisch gewonnen,en was ook de beker voor Brian geweest, Ja ik ben ervaringsdeskundige. hahahaha |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
hij lag wel op de grond toen die rat natrapte,en de scheidsrechters bij een kickboxgala fluiten niet ,je zit niet bij een voetbal toernooi domme doos, weet jij de betekenis van no contest ? dat de wedstrijd ongeldig is verklaard en daarbij heeft yuri de zelfde beker gekregen als brian,xanne mijn complimenten dat jij zo ervaren bent,maar niet heus je bent gewoon oerdom |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
domme doos jij zal een oor-buisje moeten laten zetten ja zeker wordt er gefloten bij een gala troel, zeker nog nooit een echte match gezien, mutsje, fransje toch zieltje, dit was een K1 en dan verwacht je pro's niet zo 1 die net zijn uitkering heeft gehad, en een kaartje kon kopen op goed geluk zodat hij tussen echte mannen mag zitten, heb je wel je broekje droog gehouden? of moest je plassen!
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wat ben ik nou een hufter? of een trutje? kaarten voor wedsrijden koop ik nooit, die krijg ik omdat ik mij in deze sport verdienstelijk maak ,ooit een scheidsrechter in de ring gezien met een fluitje hoe stom ben jij,maar kom maar ff langs dan weet jij gelijk wat voor een hufter ik ben,dan zal ik jou een goede uchero geri geven stomme trut, en vertel ff wat een buistje is daar heb ik nog nooit van gehoord,komt in mijn woorden boek niet voor |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
haha zielepoot uchero geri, armzalig klein meisje, ik mag geen Meissies slaan en ook geen jankerds, staat niet goed op mijn cv, jij je eigen verdienstelijk gemaakt? verklaart een hoop, in je trappelzak hangend? of gewoon als boksbal? Geef mij maar een tijd en plaats, maar niet huilend hulp gaan roepen he? gewoon een beetje sparren, mag je een hoofdbeschermer dragen scheenberschermers, bitje nou een toc heb je niet nodig want daar zit niks, en ff goed in laten tapen, vooral je ribjes ff laten tapen, anders word het zo puzzelen voor het EHBO team. mag je nog kistjes dragen ook. dan hoor je ze niet alleen fluiten maar zie je ze nog vliegen ook, darmwormpje!
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
xanne kom maar langs praatjes maakster, ik woon op de vinkenslag dus kom maar langs met jou grote bek, ik ben thuis dus zie maar wat jij doe,maar niet gillen daar hou ik niet van,ik heb geen bescherming voor mij zelf nodig, ik zal jou zo bij werken dat jij in een trappelzak afgevoerd wordt,ik verheug mij er op tot zo dan |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dan krijg jij van mij een demonstratie, zal ik jou leren wat een uchero geri is kuttekop |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
hahaha. te dejo placado en el puchero jilipoyas |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
echt sterk van je frans om te gaan dreigen. moeten we nu bang voor je worden, ik vind je een lachertje |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ik ook. vooral omdat deze lullo denkt met een vrouwtje te maken te hebben.dat vind ik pas leuk. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zullen we alleen Brian in de ring iets laten uitvechten en wij niet op een forum??? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
kijken of tie nog zo lacht zonder tandjes. áfijn hij hoeft alleen zijn gebitje maar uit te spugen, want meer zal er niet in zitten. en als tie echt een gaatje in zijn hoofd heeft is het ook niet gek dat die laatste hersencel er ook uitgefloept is met het laatste spoelwater |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
je hebt gelijk Boudewijn ik zal de sportiefste zijn en niet meer reageren op dreigementjes,Frans en fleurke en italiangirl
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
- doe maar niet -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
johan 13 wou je meekomen dan met xanne? hoe meer ziellen hoe meer vreugde |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
waarom zou ik de moeite nemen om naar je toe te komen |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
kijk ff naar jou reaktie vandaar dat ik dat aan jou vraag maar ik nok met deze onzin ,ik steek hier mijn energie niet in prettige avond verder |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
als er iemand onzin zit te praten dan ben jij het wel met je dreigementen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Johan heeft geen zin, als het meisje een match wil daagt het maar via de officiële weg uit, volgens de normale weg,via haar trainertje, en als het iets te betekenen heeft, dan hoor ik het wel, dan zien we wel, wie een pak rammel geeft, het dreigt maar een eind weg, als HET daadwerkelijk iets in de Muay thai en kickboxwereld te verhappen heeft vind ik hem wel. maar denk eerder dat ze iets met karate doet of gedaan heeft, maar we zien wel.mag beiden karate heb ik vanaf mijn 5e tot 21ste gedaan, en muay thai vanaf 16, dus kom maar konijntje, zal ik je tandjes ff laten wiebelen.
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ja het is goed met jou volgescheten paling vel,het is een kwestie van begrijpend lezen maar daar ben je noch te stom voor,je blijft doorgaan,hersenloze ik dacht dat jij had geschreven hoe sportief jij was blijkt toch van niet ,ik sluit dit af prettige avond allemaal |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
eerst dreigen en nu zijn broek vol schijten |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Zijn broek vol schijten kan best en mag ook. zolang het maar niet in de ring is, kolere want dat is geen pretje een schijtende tegenstander, kan ik je melden, die ruik je vanaf je eigen hoek. ik sta meestal blauw hoewel mijn trainer beweerd dat dit echt toeval is,LOl
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
je zal jou vieze gore nek wel ruiken,maar wees gerust ik draag een pamper |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Kolere Frans is nog erger dan Heintje davids blijft terug komen, nou voor de laatste keer dan, Lieve kleine Fransje, als je een echte match wil bel jij je trainer en vraag een wedstrijd aan. op gore praatjes en die uitdragerij van jou ga ik niet meer in, ik ben net iets anders dan jij. ik vertel alles maar 1 keer. dus let op: ik reageer niet meer op jou, hoe zielig je nu ook ga doen, ik kijk gezellig de goudenkooi. als ik naar een benz wil kijken, kom ik wel bij jou op de bank zitten! als je tandjes gaan rammelen uitkijken, dan ben ik op de sportschool bij jou in de buurt! en dan ben ik dus ook dicht bij jou. zo dat wastie geen reactie meer naar Fransje.
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wel is dit een prive pagina van jullie,die wedstrijd wil jij toch met mij aangaan, pas maar op dat ik in mijn benz niet bij jou langs kom,je heb al 14keer gereageerd het is niet gezellig zeker in de gouden kooi, maar dit is veel gezelliger,zelfs weet jij het verschil niet tussen een uitdragerij of uitdagerij? is het bij jou thuis soms een uitdragerij?????????????????je zal het haast denken |
|
|
|