|
|
MMM
|
|
|
Almere City - Feyenoord (zondag 25 februari 2024, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 25 februari 2024, 14:30 uur Locatie: Yanmar Stadion, Almere Scheidsrechter: Edwin Van de Graaf |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Taai potje. Wel belangrijk om hem te winnen aangezien je volgende week naar PSV moet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou Wieffer een dagje vrij geven eerlijk gezegt |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Gaat Slot alleen nooit doen en terecht.
Er is geen waardig vervanger |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hersteltraining komende zondag, wordt met 0-5 uitgespeeld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je tegen sterkere tegenstanders speelt wordt je zelf ook sterker. Tegen Almere zelfde niveau halen ( wel scoren) kan het 0-3 worden Konden wij zo een spits als Lukaku maar halen.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 februari 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
0-2 maar weer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 februari 2024 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: word inderdaad belangrijk en een zeer lastig potje , met de wedstrijd tegen psv kan het je zo 6 punten kosten , dan komen die nep duitsers wel heel dicht bij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je bent wel heel lang op vakantie tegenwoordig |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgens media Milambo in de basis ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zou ik zeer toejuichen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sinds wanneer worden er een dag van tevoren al opstellingen naar buiten gebracht ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Denk op 10. Stengs is al tijden niet fris |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Druk druk druk maat.. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Drie punten, linksom of rechtsom. Punten zijn nodig om mijn ongemakkelijk gevoel over volgende week in toom te houden. De vloek van Rome mag niet doorwerken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Milambo in basis blijkt onzin te zijn...... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wieffer, Timber, Zerrouki.
Wat een belachelijke keuze weer. Begint me echt zwaar te irriteren dat die Zerrouki maar altijd moet spelen als Stengs niet speelt. Milambo of Lingr horen daar gewoon te staan.
Triest. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij blijft deze Algerijnse vaste kracht in het nat elftal opstellen. Zien wij het verkeerd of Slot en de bondscoach van Algerije het verkeerd? Of is ons speltype niet geschikt voor hem ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 februari 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2024 - 13:38 schreef piet de paler het volgende:Hij blijft deze Algerijnse vaste kracht in het nat elftal opstellen. Zien wij het verkeerd of Slot en de bondscoach van Algerije het verkeerd? Of is ons speltype niet geschikt voor hem ? Wieffer en Zerrouki is teveel van het goede. En als Wieffer fit is kies je altijd voor hem, die is 10 klassen beter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 februari 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja.....maar hoeveel keer heeft Zerrouki de kans gekregen zonder Wiefer. Ik vindt Wiefer ook beter, maar denk dat we die kwijt zijn volgend seizoen. Moeten we dan niet verder met Zerrouki?
Lees net dat Arne ziek is.....dus brrrrrrrrr achter een papiertje pratende Hulshof. Maar gelukkig ook de Wolf
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 februari 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Supporters van Almere City hebben vannacht de #Feyenoord selectie wakker gehouden met wat vuurwerk, ook ging daarbij het brandalarm af
Pfff hahaha man man. Almere. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen een fijne wedstrijd gewenst...COME ON FEYENOORD!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2024 - 13:43 schreef piet de paler het volgende:Tja.....maar hoeveel keer heeft Zerrouki de kans gekregen zonder Wiefer. Ik vindt Wiefer ook beter, maar denk dat we die kwijt zijn volgend seizoen. Moeten we dan niet verder met Zerrouki? Lees net dat Arne ziek is.....dus brrrrrrrrr achter een papiertje pratende Hulshof. Maar gelukkig ook de Wolf Dat achter een papiertje praten viel me donderdag ook al op ja. We hebben Koen Stam trouwens ook nog, onze Head of Methodology :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Legioen in de file. Ze zijn zeker met een verplichte buscombi ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou kom op Feyenoord En Santi kop op en ga er (weer) voor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2024 - 13:40 schreef MMM het volgende:voor s [..] Wieffer en Zerrouki is teveel van het goede. En als Wieffer fit is kies je altijd voor hem, die is 10 klassen beter. Weet wel dat Almere ver van de goal druk wil zetten. Dus met Wieffer of Zerrouki die zich terug laat zakken om de bal op te halen en Timber die daarvoor speelt zou wel eens kunnen werken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja en de burgemeester vindt dit heerlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: File verhaal klopt niet. Waren problemen met bussen, te weinig gehuurd zelfs geloof ik |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2024 - 14:31 schreef Stylzz het volgende:[..] Weet wel dat Almere ver van de goal druk wil zetten. Dus met Wieffer of Zerrouki die zich terug laat zakken om de bal op te halen en Timber die daarvoor speelt zou wel eens kunnen werken. Hoop met je mee maatje. Ik vind wel dat je ook een Milambo eens moet durven brengen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Veel plezier allen! Giminez on fire!? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Fijne eerste actie van Ivanusec. Man! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ivanusec begint lekker.. 3x kwijt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Das altijd lekker maat . Maar jij bent een beetje de Frits Bom ( de vakantieman) van het forum ..De vrouw al geboekt?😁 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vind ik ook ja. Maar zie maar hoe ver Almere vooruit verdedigt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kreeg net ook zoiets mee idd. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Meestal ff 10 minuutjes daarna zakt het in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Handelingssnelheid moet nu al omhoog |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik heb zo’n vermoeden dat dit een hele lange middag wordt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t in dit tempo blijft wel ja |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Knap dat ze konden zien dat Feyenoord de bal kopte. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geen vuur kom op gvd voetballen en de beuk er in |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Iedere bal springt van de schoen, tempo is enorm laag en de trainer is er niet. Is een wonder als je deze wint. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach krijgen we zo 1 die duels gaat affluiten |
|
|
|