|
|
tomson
|
|
|
Hoe staat de scheids z'n pet ? Hoe staat de VAR z'n pet ? Dan gaan we eens kijken of je je goal mag maken.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
die var begint me zwaar de strot uit te hangen , komt het spel plezier niet ten goede |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We gaan deze wel winnen trouwens. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Komt nergens uit de verf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee de verf is al lang opgedroogd |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zerrouki speelt echt slecht , ballen springen van zijn voet , inspeel ballen drama |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: haha is de beste middenvelder op dt moment |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Al loopt warm. Ivanusec er nu al uit? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De aanval is echt zo dramatisch |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alles is slecht ? En dan toch 2e en halve finale beker en meer punten dan verleden seizoen Ken slechtere seizoenen........ Maar ok ik wil ook dat het beter gaat laat dat duidelijk zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2024 - 15:06 schreef piet de paler het volgende:Alles is slecht ? En dan toch 2e en halve finale beker en meer punten dan verleden seizoen Ken slechtere seizoenen........ Maar ok ik wil ook dat het beter gaat laat dat duidelijk zijn We zijn hier niet t hele seizoen aan t bediscussiëren |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: kijk je met je ogen dicht dan ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee. Timber doet helemaal niets en Wieffer komt er pas de laatste tien minuten een beetje in. Daar voor weinig gezien ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ivanusec is echt een schande vandaag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Santi schrikbarend weer af en toe |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
scherpte ontbreekt bij de meesten van ons dat is duidelijk maar ook begrijpelijk |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 februari 2024 door Alexmem -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kinderlijk eenvoudig balverlies |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Al eerder geweest, persoonlijk vind ik dit het mooiste eiland.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waar is de agressie van Santi, hij kijkt naar een bal die voorkomt en doet nietsssssss |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zo oogt de boel al maanden eigenlijk. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2024 - 15:09 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee. Timber doet helemaal niets en Wieffer komt er pas de laatste tien minuten een beetje in. Daar voor weinig gezien ook Zoals Zerrouki speelt kan m’n oma het ook nog. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Het irritante is ook dat Gimenez iedere keer bewust bij die keeper gaat staan en dus een halve minuut buitenspel sjokt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gimenez, Paixao en Ivanusec kunnen zo ongedoucht de bus weer in |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Rome heeft er niet aan geholpen geloof ik Edit precies wat de commentator nu ook zegt :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 februari 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik neem aan dat Paixao een strafwissel krijgt na dit niet verdedigen (3x in 1 aanval). Dat is gewoon werkweigering. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sommige spelers lijken wel halve toeschouwers |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik geloof nooit dat Hulshof durft in te grijpen ,en dan bedoel ik rigoreus.......julli? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geniet wel van Wieffer weer bij vlagen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2024 - 15:20 schreef piet de paler het volgende:Ik geloof nooit dat Hulshof durft in te grijpen ,en dan bedoel ik rigoreus.......julli? Ik neem aan dat hij ook een telefoon heeft. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Het gaat weer heel moeizaam. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is er nou nog iemand die gaat zeggen hoe kut die scheids is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Haal Wiefer er af....en dan kijken of Zerrouki het kan....zo niet ...dan een ander er in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Benieuwd wat ESPN vindt van deze VAR |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
De enige twee die in de buurt van normaal komen zijn Hancko en Hartman. Dan zijn er een aantal die echt wel hun best doen maar stram lijken (Wieffer, Beelen, Timber, Geert, Ivanusec) en een aantal die op nog geen 10% spelen (Gimenez, Paixao, Zerrouki). |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ook ,ze zullen alles wel weer verbloemen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Var had net moeten ingrijpen bij overtreding op Mats |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Geel en een vrije trap mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daar is de VAR niet voor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Daar is de VAR niet voor. Gelukkig niet haha |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: VAR grijpt toch niet in voor geel (mag niet) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Daarna was er een kans voor Almere. Als die erin gaat, zou de var dan zo ver terug spoelen? |
|
|
|