|
|
MMM
|
|
|
KNVB Beker: Feyenoord - FC Groningen (donderdag 29 februari 2024, 20.00 uur)
Datum & tijdstip: Donderdag 29 februari 2024, 20.00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Danny Makkelie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zin in ,5 - 0 hatrick Santi en 2 van Minteh |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2-0. Omdat het in het patroon van resultaten past. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Naar de finale is de opdracht, dat gaat wel lukken, met hoeveel is de vraag, de uitslag van Stylzz zou fraai zijn.
En dan zondag héél erg onverdiend, en nog geniepiger, gewoon winnen van de lampies. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 26 februari 2024 - 19:13 schreef Bowie het volgende:Naar de finale is de opdracht, dat gaat wel lukken, met hoeveel is de vraag, de uitslag van Stylzz zou fraai zijn. En dan zondag héél erg onverdiend, en nog geniepiger, gewoon winnen van de lampies. Dat zijn de mooiste overwinningen, en dan direct daarna die jeugdspeler overnemen..... Vindt PSV altijd een fletse ploeg, hoe goed ze ook zijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor een fletse ploeg hebben ze wel behoorlijk veel punten dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Goud is ook maar een flets edelmetaal |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat is zo, maar in Europa kent men Feyenoord en die ploeg uit Amsterdam En over PSV hoor je weinig en dat bedoel ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mwah daar vergis je je in denk ik |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het is wel zo dat psv veel minder uitstraling heeft als topclub dan Ajax en feyenoord in Nederland in ieder geval ja dat klopt wel, qua prijzen enzo zouden ze er wel bij moeten staan wel, maar hun uitstraling en populariteit is wel behoorlijk stuk minder dat is wel gewoon zo volgens mij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 februari 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 - 22:00 schreef bijft007 het volgende:Het is wel zo dat psv veel minder uitstraling heeft als topclub dan Ajax en feyenoord in Nederland in ieder geval ja dat klopt wel, qua prijzen enzo zouden ze er wel bij moeten staan wel, maar hun uitstraling en populariteit is wel behoorlijk stuk minder dat is wel gewoon zo volgens mij Ik vind het een club die vooral in leven wordt gehouden door de bedrijfigheid in Eindhoven en de gemeente.
In essentie een provincieclub met idem uitstraling.
Vind het toch een beetje te vergelijken met de uitstraling van AZ. Alleen heeft AZ geen bedrijfigheid die er geld inpompt of een gemeente die te hulp schiet wanneer nodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 februari 2024 door DMD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Net als die parkeerterrein deal die ze jaren terug hadden met de gemeente. Lapte de gemeente Eindhoven gewoon 48 miljoen he |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb vaker gememoreerd dat indien Feyenoord bvo de kuip kan kopen, en de grond door de gemeente gekocht zou worden. Je ook een goed fundament hebt,om aan te haken Na verloop van tijd aan de echte Europese subtop. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kut hoor, wint Feyenoord de beker, kan 020 ook Europees voetbal binnenslepen. Gun hun liever nog jaren de gifbeker. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ach prima toch, kunnen ze begin juli al beginnen met de voorrondes ;) En eerst maar eens de beker zien te winnen.
Vanavond helaas thuis op de bank en niet in de Kuip door persoonlijke omstandigheden. Kaartje verkocht via Ticket Exchange, erg handig en mooi opgezet door Feyenoord.
Vorig seizoen en dit seizoen heb ik beide keren één wedstrijd gemist in de Kuip. Toen werd het in beide gevallen in extremis nog 1-0 (vorig jaar FC Groningen en dit jaar FC Volendam). Ik hoop vanavond op een makkelijkere avond.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 februari 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vanavond test met nieuwe toegangspoorten begreep ik. Ben benieuwd! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Biedt perspectief voor anderen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Op naar het stadion eerst wat eten en dan genieten van de sfeer |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bedankt broodje del en friet smaakte goed |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hartman ook ziek . Lopez op linksback dus |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Oh god. Dat is echt zo'n pipo... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Beter nu dan zondag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Grunn doet ook leuk mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Maar zien of ie dan weer uit de lappenmand is |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Lopez. Hmmm. Weet Groningen iig hoe ze aan moeten vallen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Vroeg aan 't indrinken geweest ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Contact met de Var.... Nu al? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit gaat echt kut worden op links |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit gaat echt kut worden op links |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik denk dat ik liever met 10 man begonnen was. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja nu weer De tering |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lopez heeft nu in 3 minuten al 3 ballen ingeleverd |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En evenveel kansen weggegeven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
4 keer ingeleverd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 februari 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|