|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou gelijk z’n contract openbreken dan??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou ook voorneem geldt, moet ritme krijgen ook weer na de blessure Dan helpt dit wel. T was niet goed, maar was wel belangrijk |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Assist prima, voor de rest niet veel soeps. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Onbegrijpelijke aankoop ongeacht of het een goede speler is of niet. Als je voornamelijk met wingbacks wil spelen die de hele kant kunnen bestrijken dan kom je nooit uit bij Smal. Ben ook benieuwd welke waarde hij gaat leveren voor Feijenoord en priske. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juni 2024 - 17:53 schreef MMM het volgende:Prima back-up. Een vooruitgang tov Lopez. Maar nu met blessure Hartman opeens basisspeler. Hmmm. Dit dacht ik toen we hem aantrokken. En zo sta ik er nog wel in.
Als back-up lijkt het me geen verkeerde, her en der even een potje mee doen. Maar als vaste basisspeler komt hij teveel te kort.
Gelukkig is Bueno bijna terug. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nooit aan moeten beginnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2024 - 16:47 schreef MMM het volgende:[..] Dit dacht ik toen we hem aantrokken. En zo sta ik er nog wel in. Als back-up lijkt het me geen verkeerde, her en der even een potje mee doen. Maar als vaste basisspeler komt hij teveel te kort. Gelukkig is Bueno bijna terug. Ik denk dat ik precies Smal zijn 2 beste wedstrijden gezien had vorig seizoen . Toen was hij echt goed. Maar als ik zelf een linksback uit de eredivisie had mogen kiezen dan was het El Karouani van Utrecht geworden. Vorig jaar wel vaker zijn naam hier geschreven. In alles zo fanatiek dat ventje . Maar gelukkig hebben we idd Bueno |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Met de bus mee terug naar Duitsland. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juni 2024 - 17:53 schreef MMM het volgende:Prima back-up. Een vooruitgang tov Lopez. Maar nu met blessure Hartman opeens basisspeler. Hmmm. Prima back-up is complete onzin gebleken. Echt een hele beperkte speler. Zelfs in dit soort potjes onvoldoende.
Lopez was niet minder.
Miskoop. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 november 2024 - 20:51 schreef MMM het volgende:[..] Prima back-up is complete onzin gebleken. Echt een hele beperkte speler. Zelfs in dit soort potjes onvoldoende. Lopez was niet minder. Miskoop. Die leverde iedere bal in, op 1 wedstrijd na. Kritiek op Smal terecht mi maar dit is iets te ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lopez is Vincent Bijlo op voetbalschoenen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Smal is in zekere zin je 4de linksback. Na Hartman, Bueno en ook Hancko. Geen bijzondere speler, maar speelde redelijk naar vermogen. En over Lopez hoeven we het helemaal niet te hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik bedoel maar te zeggen, natuurlijk is de backup van je backup minder dan wat er normaal staat. Voor zijn status in de selectie vind ik het wel in orde. Kijk liever naar een paar van onze sterkhouders die het veel meer lieten afweten.
Goede kans dat we na de winterstop Smal helemaal niet meer gaan zien. Als Hartman en Bueno een beetje heel blijven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar T. Deze jongen is gehaald als back-up voor Hartman. Als Hartman fit was geweest, was Bueno nooit gekomen.
En ook zoals vanavond weer. Ik vind het echt veel en veel te weinig. Als je in dit soort potjes tegen zulke slechte tegenstanders eigenlijk al ondermaats presteert.. Dit word m gewoon niet. Zelfs als back-up dus niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2024 - 22:06 schreef MMM het volgende:Maar T. Deze jongen is gehaald als back-up voor Hartman. Als Hartman fit was geweest, was Bueno nooit gekomen. En ook zoals vanavond weer. Ik vind het echt veel en veel te weinig. Als je in dit soort potjes tegen zulke slechte tegenstanders eigenlijk al ondermaats presteert.. Dit word m gewoon niet. Zelfs als back-up dus niet goed genoeg. Hij is een vrij simpele back ja. Het is eigenlijk een rol die je liever een jeugdspeler zou laten invullen. En als hij veel speelt, dan valt het niet mee.
Niemand wordt enthousiast van zijn spel, maar in zijn normale rol kan het denk ik. Voor hetzelfde geld speelt hij praktisch nooit. Tweede seizoenshelft gaan we hem in principe ook nauwelijks nog zien. Zolang ten minste Hartman of Bueno heel blijft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2024 - 22:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij is een vrij simpele back ja. Het is eigenlijk een rol die je liever een jeugdspeler zou laten invullen. En als hij veel speelt, dan valt het niet mee. Niemand wordt enthousiast van zijn spel, maar in zijn normale rol kan het denk ik. Voor hetzelfde geld speelt hij praktisch nooit. Tweede seizoenshelft gaan we hem in principe ook nauwelijks nog zien. Zolang ten minste Hartman of Bueno heel blijft. Maar nogmaals, als Hartman fit was gebleven was Bueno nooit gekomen. Smal is gehaald als tweede back.
Dan is dit echt ver ver ondermaats. Die moet je komende zomer weer verkopen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Evenveel als Hwang???? haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Van zijn eigen niveau he |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2024 - 22:17 schreef MMM het volgende:[..] Maar nogmaals, als Hartman fit was gebleven was Bueno nooit gekomen. Smal is gehaald als tweede back. Dan is dit echt ver ver ondermaats. Die moet je komende zomer weer verkopen. Ja maar in die wereld leven we niet. Hartman is wel geblesseerd geraakt. En Smal kwam pas daarna. En niet als eerste vervanger van Hartman. Feyenoord wist toen al dat hij in de loop van het seizoen waarschijnlijk 3rd keus zou zijn. Of zelfs vierde als je Hancko meerekent.
En van mij mag het hoor. Zijn vertrek van de zomer. Als je een betere kan vinden, zou ik het altijd doen. Helemaal als je iemand uit de eigen jeugd door kan schuiven.
Maar als 2de/3de/4de keus op die positie, afhankelijk van de fase van het seizoen, ga ik er niet al te zwaar aan tillen dat hij niet meer dan een doorsnee back is voor de eredivisie subtop. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hartman raakte eind maart geblesseerd en Feyenoord had Smal begin maart al binnen volgens het AD destijds. Die werd dus echt bewust als tweede back gehaald. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2024 - 22:36 schreef MMM het volgende:Hartman raakte eind maart geblesseerd en Feyenoord had Smal begin maart al binnen volgens het AD destijds. Die werd dus echt bewust als tweede back gehaald. hmmm, misschien ja. Zijn komst was pas laat aangekondigd, maar je hebt wel een punt dat het al langer speelde. Althans die geruchten waren er al even. Dus misschien dat het daarvoor al rond was. Dus dan is het inderdaad aannemelijk dat hij echt als tweede keus is gehaald. Dat de terugkeer van Hartman daar geen rol in speelde.
Maar goed, een gewaardeerde basisspeler van Twente zou bij ons toch wel ten minste de rol van tweede back moeten kunnen vervullen zou je zeggen. In normale omstandigheden. Hij speelt vaker dan gehoopt. En dan worden zijn mindere punten wel erg zichtbaar. Het is wat dat betreft aan de andere kant met Nieuwkoop niet heel anders. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dus ik zal wat strenger zijn ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vond hem prima spelen in deze rol. En dan weer geblesseerd eruit.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die is wel klaar voor dit kalenderjaar zou je zeggen, met die blessure. Was best aardig inderdaad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou ik was niet echt overtuigd al vond ik dat hij aan dat eerste doelpunt niks kon doen. Erg onzeker en besluiteloos aan de bal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hopen dat Bueno het nu eens wat langer volhoudt, en Hartman binnenkort ook z'n comeback kan gaan maken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2024 - 23:43 schreef Leon FR1908 het volgende:Nou ik was niet echt overtuigd al vond ik dat hij aan dat eerste doelpunt niks kon doen. Erg onzeker en besluiteloos aan de bal. mwa, vond hem niet in de weg lopen vandaag. Zeker eerste helft. Tweede helft had hij het wat moeilijker vond ik. Maar goed, je ziet wel dat er weinig extra op zit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het is wel zo, dat je met hem en Nieuwkoop aan de andere kant te weinig voetbal op die posities hebt. Ze doen hun best, daar niet van, maar Bueno/Hartman en ook Lotomba brengen wel wat meer. Zeker in het positiespel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja zo ongeveer maar ik vind Nieuwkoop verdedigend best nog aardig veel ballen afpakken ,waar Smal toch iets vaker aan de verliezende kant staat van het duel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze kwam er ook slecht uit bij dé radiocommentatoren |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 06:03 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja zo ongeveer maar ik vind Nieuwkoop verdedigend best nog aardig veel ballen afpakken ,waar Smal toch iets vaker aan de verliezende kant staat van het duel. I.v.m. Bart mist hij kracht om z’n duels te winnen. Is ook te netjes ofzo. Voetballend wel redelijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 06:03 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja zo ongeveer maar ik vind Nieuwkoop verdedigend best nog aardig veel ballen afpakken ,waar Smal toch iets vaker aan de verliezende kant staat van het duel. Dat wel ja, Nieuwkoop is een stuk dynamischer. Denk dat Smal wat beter met de bal aan de voet is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2024 - 23:43 schreef tomson het volgende:Hopen dat Bueno het nu eens wat langer volhoudt, en Hartman binnenkort ook z'n comeback kan gaan maken. Dan mis je Gijs voorlopig niet meer nee. |
|
|
|