|
|
Boudewijn
|
|
|
Brian vs Yuri K-1 - KO in 30 seconden
Grote beginnelings fout de 2de trap!
Zeer jammer want Brian was duidelijk de veel betere partij. Die Yuri deed niets behalve klappen vangen in die 30 seconden...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
Dat was precies precies de afspraak (gemaakt door 'achter de schermen'). Yuri vangt even gewoon klappen en gaat dan liggen. De organisatoren wilden de Gouden Kooi-sukkel niet af laten gaan. Jammer. Was trouwens duidelijk te zien dat die Yuri -toch een zeer ervaren vechter- zich liet slaan. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
En blijven beweren Nowlive, Brian heeft niet gewonnen, is geen kinderspel he vriendjes, alleen echte kerels mogen meedoen. geen schreeuwende baby's. Tja hier had Huub de regie niet onder controle! Als je luier draagt moet je niet meedoen. Yuri ontving 2 vist op de slaap, en de twee trappen waren slechts kadootje. jammer typisch nowlive, kunnen niet eens feliciteren, arme verliezers, dat word nog lachen wanneer Huub de gluiperd verliest. dat wordt jankuhhhhhhhhhhhhh.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en voor arm bloemetje oftwel fleur, joelen gebeurd altijd bij gala trut! No contest, oftewel totaal geen match Voor Brian die yuri had de ring niet eens ingemogen, fight tegen Brian, foutje van je trainer, beetje klote voor die sportschool. ja Nou Yuri, je hebt hem echt afgslacht die arme schaapie, zeker een nowliver, hahaha altijd krijsen en janken als je verliest, looser, ga mailen nowlive, ga maar huilen hoe oneerlijk het was, jullie wilden Brian naar slachtbank brengen, en worden zelf afgerost, en zoals altijd huilen, janken en protesteren. Net als Huub, ik red het niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
* Xanne, Ben jij een vriendin van Brian? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zullen we het maar niet over andere forums hebben :)
En volgens mij kwam die scheidsrechter er inderdaad vrij laat tussenin, dat had hij wel moeten weten bij iemand die pas voor de eerste keer vecht en dan zeker meteen al op zo'n groot evenement. |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
* Boudewijn, Ben jij een vriend van Xanne? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Brian, goed afgemaakt waar je aan begonnen bent, een voorbeeld voor die breedbekkikker Huub, die alleen maar schelden en iemand degenereren kan terwijl hij zelf helemaal niets voorstelt.... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Precies Boudewijn, ik denk dat de scheids dit ook niet had verwacht, volgens yuri's eigen zeggen traint hij vanaf zijn 14e, ( wat overigens niet te zien was aan zijn dekking, en het boksen lijkt meer op maaien, daar scoor je geen punten mee.) Brians trappen vooral de highkick en de wavekick waren prachtig alleen daarom had hij al de beker verdiend. maar wat weer opvalt dat Huub en zijn gevolg weer praatjes voor tien hebben, en uiteraard de afgunst, walgelijk.
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
Gefeliciteerd Brian alleen jammer van die tweede trap. |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
Huub heeft al aangekondigd met Brian de ring in te willen. Brian wil dat niet. Bang om af te gaan, denk ik. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
HAHAHAHAHA arme Soerabaja, Huub wil de ring never in met Brian, grapjas, geloof jij nu echt dat dit geintje een schijn van kans maakt? als Brian 2 keer kucht,moeten ze Huub dagenlang zoeken, en is hij alleen terug te vinden met een jankalarm. of met ijzerzoeker vanwege de pennen in zijn hoofd, Huub durft alleen maar iemand in de rug aan te vallen, en een grote tyfusbek. buiten durft hij nog niet eens hardop te hoesten. zonder een liter goldstrike in zijn laffe donder.
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
sorry hoor maar wat een nare negatieve sfeer hier op dit forum. vorige week kreeg ik al een uitbrander omdat ik toevallig geen brian fan maar ook geen huub fan ben, een enkeling hier, en ik zal geen namen noemen want die mensen weten het van zichzelf al, hebben het grootste commentaar op Huub en zijn fans, maar als je allemaal leest wat voor ziektes en scheldwoorden ze zelf gebruiken , denk ik toch echt kijk eerst naar jezelf voordat je wat over een ander schrijft. dat wilde ik even kwijt.... |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
Lachen met jou Xanne. Je weet ook heus wel dat Huub veel sterker is als hij zich echt kwaad maakt. Brian is sukkel die alleen maar Amanda durft aan te vallen. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
hahaha, Huub veel sterker, het enige wat Huub sterker heeft is zijn lucht stinkt naar H.O.E.R amanda aan vallen, haha, als Brian 1 x zou hoesten ligt Amanda 6 weken in coma, je spreekt huub na, zegt meer over jou dan over Huub, die is gewoon een ordinaire telefoon verkoper aan dombo's als jij. en jij doet het, sms nog even zijn popu is gedaald, zielepoot. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
oeps europa weers sterk vertegenwoordigd hier/ |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
wat laag wat een afgang wat onsportief echt antiliaans (sneakey) |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
de regels zijn duidelijk, als de scheidsrechter tussen de vechters komt mag je niet meer trappen of stompen. op het filmpje kun je duidelijk zien dat brain zijn tegenstander een trap tegen zijn hoofd geeft, zijn tegenstander gaat half neer en daarna geeft brain de genadetrap. pas daarna komt de scheidsrechter er tussen staan.
ik ben geen brainfan, maar voor mij heeft brain gewoon gewonnen. volgens mijn zijn er gewoon een aantal mensen jaloers.
als er iemand achterbaks is dan is dat huubje wel, eerst hopen dat brain in elkaar wordt geslagen en als brain terugkomt van het gevecht gaan slijmen bij brain |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
precies johan. jij kent de spelregels.Nu schijt hij peuken en beseft hij waar hij aan ontsnapt is. gisteravond nog bluffen dat brian over de reling had geduwd, brian gaf hem 1 rukje aan het armpje en Huubje lag onder aan het trappetje. rand debieltje dus
|
|
|
|
tino
|
|
|
precies goed gezegd johan en Xanne |
|
|
|
|
mc-bjorn
|
|
|
Brain heeft gewoon gedaan wat die moest doen zolang de scheidsrechter niet tussen beiden is gekomen is het nog gewoon een gevecht ik hoop dat die kleine tuinrat huub eens tegen brain wilt vechten en wie het gevecht wint mag in de goudenkooi blijven en wie verliest gaat er uit volgens mij weet ik dan de uitslag al een wints partij voor brain |
|
|
|