|
|
MMM
|
|
|
FC Volendam - Feyenoord (donderdag 4 april 2024, 18:45 uur)
Datum & tijdstip: Donderdag 4 april 2024, 18:45 uur Locatie: Kras Stadion, Volendam Scheidsrechter: Ingmar Oostrom |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Denk een vrij makkelijke 0-3. En dan op de terugweg naar huis op de Ring 020 gilt de hele bus: tot zondag!!!! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
1-2 want waarom zou je makkelijk doen? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wellenreuther gewoon in de basis laten staan aub! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vind m met de week minder worden Dus van mij hoeft t niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tegen Utrecht was hij niet zo goed in iedergeval |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Begrijp ik hieruit dat Bijlow weer wedstrijdfit is ? Heb ik even gemist dan ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Nee hoor, niks gemist. Bylow vandaag voor het eerst keeperstraining gedaan. Volgens Slot wordt vraag Bylow of Wellenreuther pas actueel ná bekerfinale. Gaf hierbij ook aan dat ie innerlijk op deze vraag nog geen antwoord heeft. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja ga er maar vanuit dat ze hem weer 'klaar' stomen voor, of de klassieker of de bekerfinale. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 april 2024 - 20:56 schreef Bowie het volgende:Nee hoor, niks gemist. Bylow vandaag voor het eerst keeperstraining gedaan. Volgens Slot wordt vraag Bylow of Wellenreuther pas actueel ná bekerfinale. Gaf hierbij ook aan dat ie innerlijk op deze vraag nog geen antwoord heeft. Das een duidelijk antwoord van Slot. Blijft voorlopig een vraagteken dus. Dit is trouwens echt weer zo'n keuze waar Slot het nooit goed kan doen. Je kan nooit iedereen tevreden houden want de meningen zijn behoorlijk verdeeld hierover.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gewoon het seizoen uitdoen met Wellenreuther nu lijkt me...
Tenzij Wellenreuther echt mocht gaan falen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Timber en Giménez op scherp. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zou nu de " nieuwe" helden willen zien De geroemde Milambo, en Sauer............... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Moet niet raar opkijken wanneer die niet spelen. Zeker gezien resultaat gisteren Twente |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik hoop het Stylzz, maar Slot kennende gaat ie voor de sterkste 11. En Milambo is geblesseerd Piet. Mooi overig nieuws trouwens. Allereerst is onze eerste Japanse held Ono nu al op 1908, krijgt mooi eerbetoon zondag, ook een opsteker voor Ueda. En belangrijker nog, in een artikel in VI wordt duidelijk dat de club zich komende transferperiode écht gaat versterken, niet alleen is er voldoende geld voor aankopen maar ook het salarisgebouw wordt verder opgetild. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik zou ook beide niet opstellen. Maar Slot kennende staan ze gewoon in de basiself. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 04 april 2024 - 13:59 schreef Bowie het volgende:Ik hoop het Stylzz, maar Slot kennende gaat ie voor de sterkste 11. En Milambo is geblesseerd Piet. Mooi overig nieuws trouwens. Allereerst is onze eerste Japanse held Ono nu al op 1908, krijgt mooi eerbetoon zondag, ook een opsteker voor Ueda. En belangrijker nog, in een artikel in VI wordt duidelijk dat de club zich komende transferperiode écht gaat versterken, niet alleen is er voldoende geld voor aankopen maar ook het salarisgebouw wordt verder opgetild. Eindelijk Vagner Love halen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dank u Ga je ook nog Guidetti roepen ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 april 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja, wel logische vervanger nu want wat anders heb je niet,, of hancko links maar dan heb je iemand centraal die daar nog nooit gestaan heeft waarschijnlijk |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Oja Nieuwkoop op links kan ook , onze nieuwe alleskunnert |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stengs basis had ik niet verwacht. Die had ik ook gespaard, of even in laten vallen, samen met Timber en Santi |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vandaag basis, zondag weer bank denk ik. Dan Nieuwkoop op rechts en Hancko links |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Brrr. Met 10-11 vanaf de start. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Santi 2 keer zonder overtuiging |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Haal die Timber er maar af :-S |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We vragen weer om een tegengoal met die halfbakken passjes |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Niemand wil de bal wanneer Paixão opkomt, hoe dan |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Droog kunstgras zo te zien. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Santi wilde m maar al te graag. Kabouter wilde heel graag weer van 30 meter schieten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spelers raken de bal nu al vijf keer beroerd |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Yup. Stengs Timber Lopez Santi. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
‘Raakt de bal ook’
Twee benen naar voren 😅 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Onkunde wordt weer beloond |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Is weer die 020 commentator die zo door de mand viel aantal weken terug |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ja en hij speelt m naar voren met z’n bovenlijf. Niet met de benen. |
|
|
|