|
|
tomson
|
|
|
Hij loopt zelf nog das al wat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat staan we collectief voor lul |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Allejezus moet Volendam ze er zelf inschieten ofzo |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Scheids past wel bij deze pot |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Niet de drive gezien om te winnen! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Echt schandalig dit.
Bijna geen kansen gecreeerd en echt allemaal slap gespeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 april 2024 door DMD -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach. Zonde van de tijd Verder boeit t niet |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Had ie die Timber nou maar na 5 minuten gewisseld. Dan hadden we deze dramatische bal niet gehad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schandalige vertoning. Echt geen woorden voor.
Iedereen door de ondergrens. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 04 april 2024 - 20:53 schreef Alexmem het volgende:Had ie die Timber nou maar na 5 minuten gewisseld. Dan hadden we deze dramatische bal niet gehad. Die heeft echt alles ingeleverd |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Maar goed, het begint met het opstellen van Lopez en Gimenez als je t mij vraagt. Totaal verkeerd singnaal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zoveel onzuiver spel gezien en miscommunicatie tussen spelers. Cluppie dat degradeert kan raar uit de hoek komen. En dan die scheids als bonus. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Als je geen zin hebt, blijf dan in Rotterdam joh |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelukkig niet meer dan een minuut of 25 aan deze pot verprutst, wat een afgang weer zeg. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 04 april 2024 - 20:54 schreef Alexmem het volgende:Maar goed, het begint met het opstellen van Lopez en Gimenez als je t mij vraagt. Totaal verkeerd singnaal. Waar het krediet van Gimenez vandaan komt is een raadsel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Slechtste wedstrijd van het seizoen. Niets werkte. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wat een slechte wedstrijd van Feyenoord. Te bizar voor woorden gewoon en dat je niet eens in staat bent om ook naar een doelpunt te maken, schandelijk gewoon tegen nummer laatst van de eredivisie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Had er nog de tering in dat het niet opschoot vandaag, maar achteraf... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord gaat zich alleen nog maar echt opladen voor thuiswedstrijden en de bekerfinale. De rest zijn verplichte nummers |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Timber wel eerlijk. Zelf flink tekort geschoten. Niet zeuren over scheids en het veld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Slechtse Feyenoord van dit seizoen. Met afstand. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Schandalige wedstrijd. Schandalige uitslag. Schandalige 105 minuten van Giminez, die mi letterlijk en figuurlijk Ueda in de weg staat. Schandalige invalbeurt Zerrouki.
Ik verwacht dat deze schande zondag wordt weggejaagd. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
En nog vergeten te schrijven dat Volendam een vreselijke K-ploeg is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die was zelf nog niet goed genoeg voor een basisplaats bij de tegenstander. En Minteh en t veld waren ook kut plus nog een paar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kut, klote, kaolo dus 😁 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 04 april 2024 - 20:59 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord gaat zich alleen nog maar echt opladen voor thuiswedstrijden en de bekerfinale. De rest zijn verplichte nummers Is zo. Al moet je die verplichte ook wel winnen.
Ach ja, het is zo het is.
Tot zondag 😀 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mwah, ik hou het op onderschatting en lichtzinnigheid. En spaarstand voor zondag. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gewoon tweede, CL miljoenen en de beker.
Mooi seizoen toch. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Heerlijk, ik verheug me nou al op dat pondje paling vanmiddag. De tering aan die palingeters.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 april 2024 door Leuv -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Die ballen moeten er gewoon in. Er zijn teveel solisten die te weinig oog hebben voor een medespeler maar soms wordt er ook weer teveel samengespeeld. Schiet dan toch! Zerrouki mag echt ons shirt niet dragen, ik heb toen er enige interesse was luidkeels geschreeuwd hem niet aan te trekken omdat hij het niveau niet heeft en te traag is, zo jammer dat ze niet luisteren. Bovendien was de scheids van gisteren die Oostrom werkelijk de slechtste die ik de afgelopen jaren heb meegemakt. Wat een vreselijk koorknaapje zeg. Als je Gimenez geen pingel geeft voor dat gehang en getrek in de 16 dan met je snel bij Specsavers langs.
Kortom een pondje paling, snel vergeten en komend weekend alles maar rechtzetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 april 2024 door Leuv -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bijna met alle meningen eens........ Maar vindt kunstgras roepen om blessures Volendam was gewoon vies aan het schoppen De verguisde Gimenes stelde zich niet aan maar was een zuiver pingel Minteh kut Ramadan zat geen kracht in Afsluiten en op naar zondag |
|
|
|