|
|
Stylzz
|
|
|
Vraag t me af. Zo extreem wisselvallig en weinig rendement Maar wie weet |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: voor zijn eerste jaar met de wetenschap dat hij uit een laag niveau komt heeft hij het niet slecht gedaan , daarbij heeft hij een kwaliteit wat weinig spelers beheersen en dat is een man uitspelen met grootste gemak , inderdaad moet zijn rendement omhoog |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Houden aam contract en duidelijk maken dat ie nog geen special one is. Moet eerst eens leren kijken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Laat maar gaan voor een mooi bedrag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat mooie bedrag lijkt nu juist het probleem te zijn. Lijkt erop dat Benfica en Feyenoord daarover van mening verschillen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Deze jongen moet opgejaagd worden. Er was immers afgelopen aanzien amper alternatief op zijn plek. Komend seizoen buigen of barsten, en als hij idd vechten wil voor een grote transfer in 2026, heeft ook Feyenoord financieel baat. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
20 plus laten gaan.
Bijna pure winst.
Hier zou een doorverkooppercentage van 35 nog WEL wat kunnen opleveren.
Maar wat wil ie zelf?
Lekker bij zijn broeders in Marseille of zo, of nog verder ontwikkelen in De Kuip..
Als TD moet je dat ook kunnen inschatten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tot de orde roepen en recht op de man af zeggen dat ie blijft. En dan zien hoe hij hiermee omgaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veel supporters van Benfica willen m niet. Die willen geen speler die zo met hun club omgaan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die begrijp ik heel goed. Zoals eerder aangegeven is gewoon een broodvoetballer.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat een tegenvaller buiten het veld zeg. 0 besef hoe goed je het eigenlijk hebt in Rotterdam. Eikel ! 🤨 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2025 - 21:16 schreef Stylzz het volgende:Veel supporters van Benfica willen m niet. Die willen geen speler die zo met hun club omgaan Met Ausners hadden ze geen problemen . Bewandelde dezelfde route |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Was een andere situatie. Aursnes was al op leeftijd en heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij zijn pensioen wilde veilig stellen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Verdient 3 op een rij en moet zijn plaats weten in het voetbal. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Rustig jankerd.. je wordt ook wel verkocht clown. Benfica mot gewoon betalen, dus nog even wat cornertjes posten en je bent er! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Spelers van Benfica zijn de grootste hoeren die er zijn..
Dus past daar wel.
Die supporters daar blèren ook maar wat...
Zijn t inmiddels wel gewend lijkt me.
Erg genoeg.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 - 10:37 schreef CobusIII het volgende:[..] Was een andere situatie. Aursnes was al op leeftijd en heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij zijn pensioen wilde veilig stellen. Nou zijn tijd was net zo kort bij ons dus ik zie het verschil niet. Daarbij ging hij ook nog eens voor 14 miljoen de deur uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 - 16:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou zijn tijd was net zo kort bij ons dus ik zie het verschil niet. Daarbij ging hij ook nog eens voor 14 miljoen de deur uit. Aursnes heeft nooit met foto’s lopen te flirten met een andere club |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou het zijn voor mij beide passanten. Aursnes ging voor een schandalig prikkie terwijl hij op dat moment onze belangrijkste speler was en de inkt van zijn contract nog niet eens was opgedroogt . Hopelijk houden we meer over aan Moussa en kunnen ze elkaar de hand schudden binnenkort. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 - 18:08 schreef Leon FR1908 het volgende:Nou het zijn voor mij beide passanten. Aursnes ging voor een schandalig prikkie terwijl hij op dat moment onze belangrijkste speler was en de inkt van zijn contract nog niet eens was opgedroogt . Hopelijk houden we meer over aan Moussa en kunnen ze elkaar de hand schudden binnenkort. Uiteindelijk zijn alle voetballers passanten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel veel meer binding natuurlijk met spelers die ten minste +-3 seizoenen voor het eerste uitkomen
ook met jeugdspelers die in prencipe heel jeugd opleiding hebben genoten krijg je bij maar 1 of schamel 2 jaartjes bij het eerste minder of geen binding mee als supporter eigenlijk
Athans toch dat gevoel bij pakweg Hartman en milambo recent,, het voelt gewoon on af zeg maar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 - 19:13 schreef bijft007 het volgende:Wel veel meer binding natuurlijk met spelers die ten minste +-3 seizoenen voor het eerste uitkomen ook met jeugdspelers die in prencipe heel jeugd opleiding hebben genoten krijg je bij maar 1 of schamel 2 jaartjes bij het eerste minder of geen binding mee als supporter eigenlijk Athans toch dat gevoel bij pakweg Hartman en milambo recent,, het voelt gewoon on af zeg maar. Ze kunnen tegenwoordig niet wachten om weer vertrekken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bijlow zit zijn hele leven al bij Feyenoord en is 27 |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Als Bijlow 1 blessure minder had gehad, was hij natuurlijk ook al weg, maar ik begrijp je helemaal. Mousa zo snel mogelijk verkopen, geen binding, gaat misschien voor onrust zorgen. Nu cashen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jens Toornstra ging weg naar een mindere club omdat hij nog wilde voetballen . Mark Diemers wilde niet weg omdat hij dacht dat hij kon voetballen haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 - 20:45 schreef Leon FR1908 het volgende:Jens Toornstra ging weg naar een mindere club omdat hij nog wilde voetballen . Mark Diemers wilde niet weg omdat hij dacht dat hij kon voetballen haha 😂😂😂 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon verkopen. Verdedigt echt he-le-maal niks |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maakt t niet beter verdedigend. Maar goed. Zat erin |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha weet ik ook. Was maar een geintje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Al vind ik t wel een geinige gast als ik m zie. Dus misschien maar houden dan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lastige situatie.
Ik kan me ook aan hem ergeren maar hij heeft ook iets magisch. Plus wat gaat er nog meer weg aan basisklanten na Hancko? Er zijn bedragen die je niet kan weigeren, maar vanaf hoeveel? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
25 voor Hadj is wel verkopen hoor. Zeker gezien waar je m voor gehaald hebt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Voor het team proces en alles is het niet lekker allemaal als je je team verkoopt, maar zijn wel allemaal bedragen stuk voor stuk je 4 jaar terug moord voor zou doen en echt niet kan weigeren
Al moet gezegd worden andere tijden natuurlijk bij ons gaande waar aardig wat van onze basisspelers 12 tot 35 milj trabsferwaarde vertegenwoordigen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In de tussentijd zijn de prijzen voor inkoop van spelers ook omhoog geschoten. Dus het lijkt veel meer maar het vliegt er net zo hard weer uit. Beetje zoals de woningmarkt he |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2025 - 23:14 schreef bijft007 het volgende:Voor het team proces en alles is het niet lekker allemaal als je je team verkoopt, maar zijn wel allemaal bedragen stuk voor stuk je 4 jaar terug moord voor zou doen en echt niet kan weigeren Al moet gezegd worden andere tijden natuurlijk bij ons gaande waar aardig wat van onze basisspelers 12 tot 35 milj trabsferwaarde vertegenwoordigen. Ja, maar waar blijft het? Een pot met geld waar een gat in zit is t volgens mij. De restwaarde op t veld neemt af, zeker als je hierdoor minder gaat presteren volgend seizoen. Want ik ben alles behalve onder de indruk van wat ik tot nu toe heb gezien aan aankopen enw edstrijden. Als je dan ook geen CL haalt en volgend seizoen weer niet denk ik dat we gewoon weer heel ver terug gaan vallen hoor. En dat reserve potje van deze verkopen zal dan op wonderbaarlijke wijze ook wel weer leeg zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We gaan degraderen! Read breekt zijn been! Sauer blijkt een geschminkte Osman Steijn blijkt een Immers te zijn We gaan. Dooooohoood |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Arnesen moet terug! Terug naar oude Bozeniktijden! Voor maar 4 miljoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan je jezelf voorstellen dat Anthony 2 jaar terug net zoveel opleverde als Hancko Paixåo en Milambo bij elkaar en dan red je het nog niet. Doen we er nog een halve Moussa bij . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 - 07:37 schreef Stylzz het volgende:We gaan degraderen! Read breekt zijn been! Sauer blijkt een geschminkte Osman Steijn blijkt een Immers te zijn We gaan. Dooooohoood Jaaaaaaaa klote Dennis |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha, eigenlijk is het wel leuk om begin eredivisie seizoen alle eerste elftal aankopen in rijtjes te zetten ofzo met aanwinst-goed-nuttig-matig-miskoop of wat kleinere rijtjes evt haha
En na afloop seizoen evaluatie en wie het dichtst tegenaan zat, wat wel jammere is daarbij dat tr markt pas 31 aug sluit dus eigenlijk dat erna pas kan en moet doen en je al ideetje hebt bij sommige aankopen natuurlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|