|
|
Stylzz
|
|
|
Oké voor de marktwaarde. Maar ik denk dat we meer van Borges gaan zien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat snap ik maar hij heeft een heel seizoen om dat recht te zetten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo is het maat, kan ik me prima in vinden,,👌 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel bijzonder. Niet vooraf gelekt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Niemand hoeft meer te twijfelen aan mijn intenties of de trots die ik heb om voor deze club te spelen'', zegt Hadj Moussa op de clubwebsite van de Rotterdammers. ''Ik weet heel goed wat ik bij Feyenoord heb. Sinds ik hier een jaar geleden binnenkwam, heb ik al zoveel stappen gezet in mijn ontwikkeling. Van de faciliteiten, tot de staf en de spelers om me heen: alles is hier aanwezig om mezelf én elkaar naar een hoger niveau te blijven pushen. Elke dag is een nieuwe kans om iets te verbeteren. Daar doe ik alles aan. Ik ben hier nog niet klaar.''
Prima tekst ook.. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Heb aan het einde van afgelopen seizoen in de buurt van de Kuip wel gehoord dat van Persie van beide buitenspelers het liefste Moussa binnenboord zou houden. Heeft in dat proces, want de belangstelling van oa Benfica was zeer serieus, ook massage toegepast door de aanvoerdersband tegen Nice.
En dit is nice. Speler heeft iets dat je zelden meer ziet, kan wedstrijden beslissen en onder van Persie alleen maar beter, lees effectiever, worden. En ik deel de verwachting van Stylzz over Borges, met Moussa op links een extra alternatief.
Opnieuw complimenten voor de leiding. Chapeau. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2025 - 18:56 schreef RenatoBos het volgende:''Niemand hoeft meer te twijfelen aan mijn intenties of de trots die ik heb om voor deze club te spelen'', zegt Hadj Moussa op de clubwebsite van de Rotterdammers. ''Ik weet heel goed wat ik bij Feyenoord heb. Sinds ik hier een jaar geleden binnenkwam, heb ik al zoveel stappen gezet in mijn ontwikkeling. Van de faciliteiten, tot de staf en de spelers om me heen: alles is hier aanwezig om mezelf én elkaar naar een hoger niveau te blijven pushen. Elke dag is een nieuwe kans om iets te verbeteren. Daar doe ik alles aan. Ik ben hier nog niet klaar.'' Prima tekst ook.. Eens! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij had natuurlijk een, in verhouding, relatief bescheiden contractje. Heeft na zijn prestaties van afgelopen jaar wel recht op wat beters. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 - 00:18 schreef tomson het volgende:Wat een tegenvaller buiten het veld zeg. 0 besef hoe goed je het eigenlijk hebt in Rotterdam. Eikel ! 🤨 Mea culpa maximus. Sorry Hadj 😜 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als ie gewoon werkt voor zijn boterham, vind ik het best. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe zou dit nu een ECHTE topper worden ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vergelijk zijn stats met die van Igor in zijn eerste jaar. Geen garantie voor de toekomst. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In het financiële segment waarin Feyenoord zit en spelers kan aantrekken is het lastig om echte goeie, ervaren spelers binnen te halen. Geertruida bij ons geweldig bij Leipzig ruk, Jorgensen 1 jaar top, daarna triest. Chemie en spelvisie zijn m.i. al 2 bepalende factoren. Zal Hasj Moussa bv. leren overzicht te krijgen? En past hij in de visie van RvP? Wat is de visie van RvP überhaupt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 augustus 2025 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2025 - 22:56 schreef FR-Henk het volgende:In het financiële segment waarin Feyenoord zit en spelers kan aantrekken is het lastig om echte goeie, ervaren spelers binnen te halen. Geertruida bij ons geweldig bij Leipzig ruk, Jorgensen 1 jaar top, daarna triest. Chemie en spelvisie zijn m.i. al 2 bepalende factoren. Zal Hasj Moussa bv. leren overzicht te krijgen? En past hij in de visie van RvP? Wat is de visie van RvP überhaupt? Ondanks zijn gebrek aan overzicht waren zijn statistieken best goed. Zeker als je het vergelijkt met het eerste seizoen van bv paixao of een Sinistera. Hopelijk kan het nog beter |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2025 - 00:07 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Ondanks zijn gebrek aan overzicht waren zijn statistieken best goed. Zeker als je het vergelijkt met het eerste seizoen van bv paixao of een Sinistera. Hopelijk kan het nog beter Dat is zo. Hij heeft dat verrassende wat ook openingen voor z'n medespelers biedt. Van Persie heeft hem hoog zitten. Dat zegt veel. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Genot om naar te kijken, echt een aanwinst voor Feyenoord''

Bij Feyenoord hebben meerdere spelers indruk gemaakt in de oefenwedstrijd tegen VfL Wolfsburg. Anis Hadj Moussa wist ook zijn stempel te drukken op het spel van de Rotterdammers. De buitenspeler verlengde onlangs zijn contract tot medio 2030 en toonde ook dit keer zijn kwaliteiten op het veld.
"Zo uit de lucht aannemen, dat kunnen weinig spelers," begint jeugdtrainer en oud-Feyenoorder Luc Castaignos in gesprek met Feyenoord ONE. "Het ziet er heel makkelijk uit, maar hoe vaak zie je wel niet dat de bal van de voet stuitert of over de lijn gaat. Dit is gewoon heel veel kwaliteiten en heel veel balgevoel. We hadden nog een discussie: wie heeft er meer balgevoel, Mahrez of Hadj Moussa? Maar ze hebben allebei echt een geweldige linkerpoot."
Volgens Castaignos is Hadj Moussa een speler die altijd bezig is om zijn tegenstander uit te dagen. "Constant inspelen, doorbewegen. Een beetje zoals op straat je tegenstander uitdagen: kom maar, kom maar. Zijn tegenstander van vandaag gaat niet lekker slapen vanavond, die heeft een hele zware middag gehad in De Kuip."
Áli Boussaboun sluit zich volledig aan bij zijn woorden. "Het is echt een genot om naar te kijken, echt een aanwinst voor Feyenoord. Voor het publiek dat komt kijken natuurlijk ook. Je hoort het in De Kuip wat het losmaakt. Bij de eerste aanname al hoor je aan de reactie van het publiek hoe knap het is. Vervolgens de acties daarna, dat is genieten. Het enige verbeterpunt blijft toch zijn rendement, dat moet omhoog. Er moeten meer assists en doelpunten uitkomen."
Vertrouwen van Van Persie De goede wedstrijd van Hadj Moussa komt voor Feyenoord op een mooi moment, zo ziet Castaignos. "Het is een bevestiging waarom Robin van Persie zoveel vertrouwen in hem heeft. Hij laat al langere tijd zien dat het echt een speler is die Feyenoord kan dragen. Helemaal als hij zijn rendement gaat verhogen, dan komt er niet alleen een club als Benfica voor hem, maar kan hij een nog hogere stap maken." |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Net een beweging te veel. Maar wel leuk om naar te kijken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wacht ff... Castaignos jeugdtrainer ? Ik loop achter hahaha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook nog stukjes gezien vanuit sunny beach💪 vond hem technisch wel weer echt briljant Moussa hoor, toch wel blij hij niet weg mocht(waar het op neer kwam) iets beter salaris hielp
Maar eerlijk hij had nog een flut contractje voor een basisspeler van ons eerlijk gezegd dus velen hadden bij interesses andere clubs intresse getoont in verbetering en alles valt ook voor spelers online op te zoeken wat ze verdienen👍
Het enige wat je hem zo nu en dan kan verwijten iets meer rendement inderdaad maar je moet bij hem ook gewoon zn prachtige acties leren waarderen want echt zal het niet altijd met rendement gespaard gaan, gewoon het type speler, anders speelde hij al bij Barça😄
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Grappige is dat Borges in zijn korte invalbeurt meer opleverde dan Hadj Maar t zag er allemaal wel leuk uit inderdaad |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Mooi dat hij bijgetekend heeft en hopelijk zien we zijn klasse steeds meer ook effectief worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ver boven de irritatiegrens vanavond. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zöoooo ergerlijk...
Kan zöoooooveel, maar als een kip zonder kop...
Maak die klik in je hoofd eens gast!
Topper |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was wel heeul ego vandaag goeie dag, scheelde echt paar goals minder vandaag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blijft blind. Daar mag Robin eens goed aan werken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Moussa is het oogappeltje van van persie. Dat kon wel eens problematisch worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sliti en Read ook.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sauer heeft ook nog voor Robin gespeeld in de jeugd. Een hele mand vol oogappeltjes hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moussa is het gewoon nog net niet, maar als het net wel wordt is ie weergaloos. Laten we gewoon ff hopen op het laatste en dat Robin dat met hem voor elkaar krijgt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zoals gister lijkt me dat af en toe mede spelers er ook wel wat van vinden en zeggen toch mag ik hopen
Want mag hopen Moussa niet de baas is in het veld en mede spelers balen echt wel als ze de bal niet eerder meekrijgen waar ze er goed voor staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Maar klopt wel heb ik het idee dat vooral Moussa voor rvp onomstreden is wat cobus bedoeld
Zal hem vrees ik nog niet snel vervangen mocht hij zn dag in het veld niet hebben of dus extreem ego zoals zaterdag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2025 - 13:20 schreef VVout het volgende:Moussa is het gewoon nog net niet, maar als het net wel wordt is ie weergaloos. Laten we gewoon ff hopen op het laatste en dat Robin dat met hem voor elkaar krijgt. Klopt, heeft RvP gisteren zelf ook aangegeven, dat zijn effectief rendement een werkpunt is.
Hopelijk krijgt ie dat erin. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Moussa heeft een te grote status gekregen binnen dit elftal. het is een alles of niets speler. Dat hij tweede aanvoerder is, is natuurlijk belachelijk. van persie denkt dat Moussa altijd het verschil kan maken in een wedstrijd en laat hem daarom 90 minuten staan. Ik zou borges wel eens willen zien spelen. Die kan toch dacht ik ook nog op links als het moet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2025 - 13:29 schreef CobusIII het volgende:Moussa heeft een te grote status gekregen binnen dit elftal. het is een alles of niets speler. Dat hij tweede aanvoerder is, is natuurlijk belachelijk. van persie denkt dat Moussa altijd het verschil kan maken in een wedstrijd en laat hem daarom 90 minuten staan. Ik zou borges wel eens willen zien spelen. Die kan toch dacht ik ook nog op links als het moet? Had erin gekomen. Was de bedoeling Ueda te laten staan. Maar die was op. Dus daar ging de laatste wissel aan op. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zeker een moussa moet je juist extra schouderklopjes geven als supporters en staf als hij goeie actie maakt en vervolgens ook regelmatig netjes afgeeft op mede spelers
Dat andere: Hij zal echt nog wel regelmatig een mooie actie maken en binnenschieten, maar gevaar is dat hoe vaker hij bewierookt wordt hoe meer ego hij gaat zijn beetje mens eigen.
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
cashen. Zoals hij nu speelt kan je ook Slory of Borges neerzetten en van het geld een goede speler terughalen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat zegt je nu, de grote moussa bekritiseren😉, echt het idee aan het krijgen dat hij ook in zn houding dat hij zich nu a onaantasbaar voelt
Ja hij kan ook prima ballen tuurlijk maar hij moet er ook gewoon in eerste plaats voor zorgen dat hij aanspeelbaar is en zonder bal belangrijk voor je team probeert te zijn
En zeker in het team belang erg achteruit holt het idee en doorslaat om een mooie actie te maken en achteruit holt op deze manier.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Van Persie wil Moussa belangrijk maken zodat Moussa ook meer verantwoordelijkheid gaat nemen en meer een teamspeler wordt. Dat is een misvatting. Moussa pakt dat helemaal niet op. Sterker nog, hij denkt dat hij nu elke wedstrijd zelf het verschil moet maken. Moussa zit mentaal niet zo in elkaar. Het is een BV-tje. |
|
|
|