|
|
Stylzz
|
|
|
Nou ja laten we m niet meteen na een paar wedstrijden afschrijven, je moet zo iemand ook de kans geven om te groeien toch. Zo lang zit ie nog niet op teamvoetballen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 10:06 schreef Stylzz het volgende:Nou ja laten we m niet meteen na een paar wedstrijden afschrijven, je moet zo iemand ook de kans geven om te groeien toch. Zo lang zit ie nog niet op teamvoetballen Hij krijgt van mij wel een kans alleen van Persie moet hem niet te belangrijk maken. Dat heeft zijn weerslag op het hele team. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Begint nu zorgelijk te worde |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Voor de laatste 5 minuten gewisseld. V Persie ziek ? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lachwekkend dat hij weer lang mocht blijven staan.
Weer een dikke onvoldoende.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat die gast zich niet schaamt met zijn vertoonde spel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hasj Moussa heeft een oogmeting nodig. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Je zal als Borges op de bank zitten.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Speelde hij mee dan . Niet gezien |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kijk eens om je heen en verdwaal niet in dromenland! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik bedoelde hadj Moussa |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Had het ook over moestdat. Niet over jouw hoor ;) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Wijze les die RvP nu 2 weken lang kan inbrengen bij deze egoïst.
Heeft t em daarna nog niet door, maandje laten banken. . |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Gewoon banken.
Heeft nog niks laten zien en is verdedigend meer dan zwak. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Toch zou het me niet verbazen als Benfica nog een keer voor hem komt als ze eenmaal definitief CL binnen hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 - 10:18 schreef netsurfer het volgende:Toch zou het me niet verbazen als Benfica nog een keer voor hem komt als ze eenmaal definitief CL binnen hebben. Ik denk dat ze de CL niet gaan halen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
In dat geval kunnen ze Stengs nemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou ik wel de eis stellen zonder medische keuring. En kijken is kopen, niet goed geld weg. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Stengs moet lekker naar de zandbak, of MLS.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alles moet weg wie maakt ons los !!!!!!!!!!!!!!! Tijd dat Stengs en Timber ook iets zeggen ......beide €€€€€€€€€€€€€ Geil. Maar hebben door blessures alleen maar €€ ontvangen . En ben benieuwd wat we er nog voor krijgen. Timber zal wel blijven en dan geld vangen en roepen bedankt Feyenoord jullie zitten in mijn hart En laat niets ovet als geste voor zijn revalidatie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of Timber dat doet is weet je niet. Heb liever dat voetballers hooguit zeggen dat ze genoten hebben van de steun van het Legioen. De rest doet er niet toe.
De wereld van het voetbal is gearresteerd door het duo Roddel & Achterklap. En 99% van de spelers op hoger niveau zijn bovenal gericht op 'another new wealthy job'. Eens in de 3 jaar. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het voetbal en met name voetballers is gek gemaakt door het vele geld dat er stroomt,dat is de laatste jaren enorm gestegen, het gaat tegenwoordig als voetballer om om mits die trein langskomt om echt te kunnen cashen, sentimenten worden er steeds moeilijker door |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als het kon kapte hij dezelfde tegenstander 5 keer uit. Elke keer weer dat speelse gedoe vergooit zoveel mogelijkheden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En zelf armgebaren en moeilijk doen hij is x geen bal krijgt haha |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Echt moe van zijn gepiel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De wereld snapt gewoon niet hoe geniaal hij is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Autisme is niet te verhelpen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ben van zn houding/overkomen totaal geen fan, maar kan altijd iets geniaals doen, zal wel waarschijnlijk met zn enorme wisselvalligheid en vooral rendement laagst geklasseerde speler worden bij ons als fans, dan is hij vast pislink als hij onze klassement bekijkt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dat heb ik nu ook hahahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Irriteert me verschrikkelijk..13 in een dozijn speler. Cashen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Robin stond t net weer recht te lullen maar het is belachelijk hoe dat circusvoetbal wordt getolereerd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vond RvP juist voor het eerst toegeven dat hij zich aantal keren irriteerde omdat Hasj niet afspeelde. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 17:08 schreef FR-Henk het volgende:Vond RvP juist voor het eerst toegeven dat hij zich aantal keren irriteerde omdat Hasj niet afspeelde. Breukje in de liefde? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Je kan niet iemand in de basis laten staan die één keer in de 5 wedstrijden een geniaal momentje heeft en voor de rest alle ballen inlevert bij de tegenstander en geen oog heeft voor zijn medespelers. Ik zie ook nog geen tekenen dat hij zich bewust is dat hij uit een ander vaatje moet tappen. Zorgwekkend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
van Persie heeft in ieder geval zich nu geuit hierover. Dus wordt daar natuurlijk aandacht aan besteedt.
Het nodeloos laten wachten van teamgenoten n en rond de 16 ergert me des te meer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die keren dat ie wel afspeelde waren de meeste passes ook kut |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond t vorig jaar al mager Ik had m op de fiets naar Portugal gebracht |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Staf ziet er nog mogelijkheden in. Bij Specsavers. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En als ie het niet doet loopt ie zich klem of komt er een waardeloos schot. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dan is ineens weer ff weergaloos |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De mentaliteit van noord afrikanen kennende. Gaat deze jongen heel moeilijk doen ( misplaatste trots) en gaat een splijtzwam vormen. Indien Robin hem vaker gaat wisselen . |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2025 - 19:56 schreef piet de paler het volgende:De mentaliteit van noord afrikanen kennende. Gaat deze jongen heel moeilijk doen ( misplaatste trots) en gaat een splijtzwam vormen. Indien Robin hem vaker gaat wisselen . Die tijd gaat komen maar ik denk niet dat ie bij RvP raar moet gaan doen. Die geeft em nu nog alle vertrouwen maar hij moet op een gegeven moment wel leren en leveren.
Want Robin laat zich door niemand piepelen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|