|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Het is weer huilen met de pet op |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Nou Fortuna en misschien AZ kun je wel vergeten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik had m moeten brengen
Die gaat zijn basisplaats verliezen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Op basis van dat doelpunt en die afgekeurde assists . Neuh niet op basis van vandaag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Op basis van zijn mentaliteit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Berghuis heeft dat vol kunnen houden tot tie naar 020 ging . Weet niet of dat een reden is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| En eigenlijk zuigde die nog meer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja maar toen was de rest helemaal kut |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Ben blij als ik 1+ wedstrijd(en) niet naar hem hoef te kijken.
Afgezien van de goal was het weer zo nonchalant en matig. Dan ook de gebaartjes na die goal alsof hij niet al 5 wedstrijden als een dweil speelde. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2025 - 23:17 schreef DMD het volgende:Ben blij als ik 1+ wedstrijd(en) niet naar hem hoef te kijken. Afgezien van de goal was het weer zo nonchalant en matig. Dan ook de gebaartjes na die goal alsof hij niet al 5 wedstrijden als een dweil speelde. Mwah is een onderbuik gevoel . Kwa teambelang speelde hij misschien wel zijn beste wedstrijd . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik vond dat hij wel duidelijk verbetering toonde. Uiteraard nog steeds een circusartiest, maar ook wel genoeg dingen die goed gingen. Mooie goal. Creerde gevaar.
Uiteraard ook nog steeds ook diepe dalen. Zeker die kaart. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Een rode kaart op die manier pakken lijkt mij toch niet in het teambelang? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het was weer ondermaats. En dat ook nog eens met de relatief vele ruimte die hij kreeg. Geen vooruitgang waarneembaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2025 - 23:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik vond dat hij wel duidelijk verbetering toonde. Uiteraard nog steeds een circusartiest, maar ook wel genoeg dingen die goed gingen. Mooie goal. Creerde gevaar. Uiteraard ook nog steeds ook diepe dalen. Zeker die kaart. Eens,zo'n voorzet op Sauer heeft hij nog nooit gegeven . En hij had meerdere passes die je bij hem niet vaak zag. Die rode kaart was gewoon dom al vond ik het meer donker geel |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2025 - 23:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eens,zo'n voorzet op Sauer heeft hij nog nooit gegeven . En hij had meerdere passes die je bij hem niet vaak zag. Die rode kaart was gewoon dom al vond ik het meer donker geel Eens |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die smaak heeft Higler niet in de aanbieding |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2025 - 23:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eens,zo'n voorzet op Sauer heeft hij nog nooit gegeven . En hij had meerdere passes die je bij hem niet vaak zag. Die rode kaart was gewoon dom al vond ik het meer donker geel Ook typisch zo'n geval dat VAR er vanaf kan blijven. De scheids ziet het en heeft het beoordeeld. Dan is er niet sprake van een duidelijke fout.
Maar goed, dat het rood is kan ik wel mee leven. Geel had ook gekund. Want weinig intensiteit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk een andere speler. Maar je kunt er eigenlijk ook een draaimolen neerzetten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Er is niets beters voorhanden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zullen we zien. Ik denk dat t rendement niet veel zal verschillen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Levenslang schorsen mag ik hopen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Genialiteit afgewisseld met stommitei. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2025 - 00:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ook typisch zo'n geval dat VAR er vanaf kan blijven. De scheids ziet het en heeft het beoordeeld. Dan is er niet sprake van een duidelijke fout. Maar goed, dat het rood is kan ik wel mee leven. Geel had ook gekund. Want weinig intensiteit. Ja eens T |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| was geen opzet maar meer een moment van duel wat verkeerd uit pakte , blijft een geniale speler die best goed en heel vermakelijk speelde de 1e helft , dit is een speler waar je voor gaat zitten , natuurlijk moet zijn rendement omhoog maar daar zal hij hard aan werken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Dan moet ie dat laten zien en niet achterlijk achteloos een balletje gaan staan hooghouden.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Aannemen met buitenkant voet en dan 3x dat balletje hooghouden om vervolgens een wereld voorzet te geven.
Wat mij dan irriteerd is dat hij zo vrij stond met niemand om hem heen om dan nog een halve meter buitenspel te staan. Dan mis je wat vind ik. Maar wat als deze had geteld zeg 🤫 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Stond echt 5cm buitenspel Leon 😅 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Was het? Ik dacht het vrij ruim buitenspel was? Maar misschien vergis ik me. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ze hadden een vertikaal stippellijntje van zn schouder naar beneden Of ik moet dit echt verkeerd gezien hebben
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2025 - 17:06 schreef tomson het volgende:Ze hadden een vertikaal stippellijntje van zn schouder naar beneden Of ik moet dit echt verkeerd gezien hebben Is zo, was echt heel nipt.
Doodzonde, was gewoon een wereldgoal geweest. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Vrij ruim buitenspel toch. Halve meter oid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mwah. Omdat ie schuin staat lijkt t heel ruim Stelt weinig voor. Ik vind dit nipt. Als zijn voeten er nu 50 cm voor stonden was t anders vind ik he |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: In die positie op dat moment helemaal niet nodig om uberhaupt buitenspel te staan. Gewoon geen concentratie. Balletjes hooghouden bij een 1-0 stand is sowieso dom en in algemene zin arrogant en onsympathiek. Een leuke helft (als je er van houdt) op 5 wedstrijden is ver ondermaats. Daarbij die maniertjes en die handjes na een doelpunt. geen enkele zelfreflexie. Cashen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Het is omdat zijn lichaam aan het overhellen is inderdaad. Maar je ziet de schoenen van de grens. Dus ruim een schoenlengte is het wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2025 - 16:25 schreef Leon FR1908 het volgende:Aannemen met buitenkant voet en dan 3x dat balletje hooghouden om vervolgens een wereld voorzet te geven. Wat mij dan irriteerd is dat hij zo vrij stond met niemand om hem heen om dan nog een halve meter buitenspel te staan. Dan mis je wat vind ik. Maar wat als deze had geteld zeg 🤫 Was het een wereldgoal geweest absoluut maar 3x hoog staan gaan houden,why?? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Had ik t toch goed gezien, dat stippellijntje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Kan alleen bedenken dat zijn medespelers meer tijd kregen om op te stomen richting doel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Misschien zelfs 55 cm 😉 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Vind dat gemiereneuk zo onrealistisch, wanneer is de bal nu precies gespeeld? Knutsel er zelf eens mee in adobe premiere en dan kan je wel bijna een halve meter spelen, zeker als de hoek mee speelt is het moeilijk te zien wanneer de bal een 1/10 mm los is van de voet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wanneer word nou meestal de uitsluiting van het aantal wedstrijden bekend? Maandag toch wel? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Vrij snel meestal ja. Zal wel 2 wedstrijden + 1 voorwaardelijk worden. Een beetje de standaard straf. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zoiets denk ik wel, wel eens trouwens met de opmerking van de kromme met zn opmerking dat als rvp het geen rooie kaart vond mensen ineens gaan twijfelen of het wel rooie kaart was
Is gewoon frustratie tik met 0 intentie bal te raken en waar hij hem lelijk raakt, nee niet extreem hard dat moest er nog bij komen dan lag zn tegenstander er lang uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Haha eens dus, voorzet echt waanzinnig op lopende Sauer en had fantastische goal geweest, maar paar keer hooghouden, een beetje tegenstander op dat moment bij hem en we speelden tegen 10 man en terecht😉 |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 15 september 2025 - 12:48 schreef bijft007 het volgende:[..] Haha eens dus, voorzet echt waanzinnig op lopende Sauer en had fantastische goal geweest, maar paar keer hooghouden, een beetje tegenstander op dat moment bij hem en we speelden tegen 10 man en terecht😉 Higler had daar de lijntjes verkeerd getrokken want volgens mij wanneer hij de lijntjes goed trekt is het helemaal geen buitenspel. Ik vind dit trekken van lijntjes door een VAR zonder wiskundig inzicht sowieso discutabel. |
|
|
|