|
|
CobusIII
|
|
|
| Het is een momentenspeler die een wedstrijd voor je kan winnen maar waar je als team niet beter van wordt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| is zeker een momenten voetballer heeft in elke wedstrijd wel wat geniaals , toch vind hem in alles ook beter worden over de hele wedstrijd gezien , al kan en moet dat nog beter , maar goed als hij dat ook gaat beheersen gaan wij dat niet lang mee maken dan zit hij intussen bij een top club |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Om nou te zeggen dat hij meer oog heeft voor medespelers en meeverdedigen... Nee, geen substantiele verbetering. Wel beslissend, maar past niet in een collectief spelend team. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Of Deijl gaat hem meer sturen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Messi past ook niet in het collectief Henk . Daarom is het collectief overal waar Messi speelt aangepast aan hem. Het lijkt mij tactisch allemaal niet zo heel moeilijk. Als Moussa de bal heeft moet het middenveld wat meer aansluiten naar de rechterkant. De nummer 6 moet dan wat inzakken om Moussa zijn verdedigende taken op te vangen. Vooralsnog kan het elftal nog niet tippen aan de kwaliteiten van Moussa . Daarom is Moussa nu aan zijn laatste seizoen bezig .Hij is Feyenoord aan het ontstijgen . Helaas word hij door de meeste gezien als zwakste schakel ,echter is hij in werkelijkheid de sterkste schakel. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Ik vind hem de irritantste schakel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik erger me vaak ook. Maar hij heeft ook iets geniaals.
Plus goals en assists. Naast Valente, die even een dipje heeft, je belangrijkste man. Zonder twijfel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 26 januari 2026 - 13:34 schreef MMM het volgende:Ik erger me vaak ook. Maar hij heeft ook iets geniaals. Plus goals en assists. Naast Valente, die even een dipje heeft, je belangrijkste man. Zonder twijfel. Onderschat Targhalline niet hoor maatje. Probeer ook van zijn momenten te genieten want die is ook weg voordat de meeste door hebben hoe goed hij is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| En voor alles dat weggaat heeft Dennis een mooi lijstje aan vervangers klaar leggen 😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Die zijn allebei gelukkig niet door Dennis aangetrokken toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Als het slecht gaat is het Ruijl ,als het goed gaat Dennis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Hangt ervan aan wie je t vraagt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ben het wel met jou eens dat er ook goede aankopen zijn gedaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is een beetje als coachen van jeugd. Voor iedere kritiek moeten bijna tien complimenten staan wil dat ene kritiekpunt vergeten worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 26 januari 2026 - 12:38 schreef Leon FR1908 het volgende:Messi past ook niet in het collectief Henk . Daarom is het collectief overal waar Messi speelt aangepast aan hem. Het lijkt mij tactisch allemaal niet zo heel moeilijk. Als Moussa de bal heeft moet het middenveld wat meer aansluiten naar de rechterkant. De nummer 6 moet dan wat inzakken om Moussa zijn verdedigende taken op te vangen. Vooralsnog kan het elftal nog niet tippen aan de kwaliteiten van Moussa . Daarom is Moussa nu aan zijn laatste seizoen bezig .Hij is Feyenoord aan het ontstijgen . Helaas word hij door de meeste gezien als zwakste schakel ,echter is hij in werkelijkheid de sterkste schakel. Op baltechniek is Moussa de beste ja. Zwakste schakel is ie allerminst. Slot keek juist naar het collectief en de discipline van elk daarin. Zowel in aanvallend als verdedigend opzicht. Daarin verzaakt Moussa wel regelmatig, of het is okee voor RvP. Maar wel met resultaat dat balverlies van Moussa dodelijk kan zijn, omdat meerdere teamgenoten (te) ver zijn doorgeschoven.
Messi had overigens wel oog voor zijn medespelers, die natuurlijk kwalitatief veel verder waren. En Messi speelde altijd voruit. Moussa gaat vaak de mannetjes voorbij, en naar binnen toe, met als resultaat dat een verdediging altijd weer kan hergroeperen en zijn medespelers alweer afgedekt staan.
Maar waar: Moussa is een streling voor het oog. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De Messi die ik ken deed niet veel meer dan wandelen bij een omschakeling en liet het over aan de rest . Nu is Moussa in de verste verte geen Messi uiteraard maar vind het wel kwa type wel zo'n soort speler.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 26 januari 2026 - 16:46 schreef Leon FR1908 het volgende:De Messi die ik ken deed niet veel meer dan wandelen bij een omschakeling en liet het over aan de rest . Nu is Moussa in de verste verte geen Messi uiteraard maar vind het wel kwa type wel zo'n soort speler. Messi versnelde pas als hij de bal had, haha. Zo herinner ik me dat ook. Mannetjes passeren, maar altijd wel met een plan en altijd vooruit. En dan vaak ook een slimme pass. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 26 januari 2026 - 16:50 schreef FR-Henk het volgende:[..] Messi versnelde pas als hij de bal had, haha. Zo herinner ik me dat ook. Mannetjes passeren, maar altijd wel met een plan en altijd vooruit. En dan vaak ook een slimme pass. Ja het verschil daarin is vooral dat Moussa op de vleugel opereert en in feite hetzelfde doet. Voor Messi het voordeel dat hij het vanaf 10 deed. Maar ik zie overeenkomsten dat als ze de bal niet meer hebben |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Te vaak niet beslissend dan wel. Tegen PSV, Aston Villa, Stuttgart, Celtic, Ajax...geen beslissende Moussa.
De 100 potentiële assists die niet gegeven zijn vind ik echt een heel groot iets. Gewoon veel te weinig rendement voor een 'sterspeler' in je team. 6 goals en 4 assistjes WAUWWWW! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mag zeker wel wat meer bij . Zondag dan maar haha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 26 januari 2026 - 16:50 schreef FR-Henk het volgende:[..] Messi versnelde pas als hij de bal had, haha. Zo herinner ik me dat ook. Mannetjes passeren, maar altijd wel met een plan en altijd vooruit. En dan vaak ook een slimme pass. Verspeelde de bal ook veel minder, had gewoon kauwgom aan zijn schoen en een zintuig om zijn spelers aan te spelen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 26 januari 2026 - 19:30 schreef VVout het volgende:[..] Verspeelde de bal ook veel minder, had gewoon kauwgom aan zijn schoen en een zintuig om zijn spelers aan te spelen. Ik heb niet vaak een hele wedstrijd van Messi op club niveau gezien. Alleen samenvattingen, dat moet je eens doen met beelden van Moussa €€€€€€€€€€€€€€€€€€ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 26 januari 2026 - 19:33 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik heb niet vaak een hele wedstrijd van Messi op club niveau gezien. Alleen samenvattingen, dat moet je eens doen met beelden van Moussa €€€€€€€€€€€€€€€€€€ Kom niet met die naam hè, maar noem Messi zijn talent waar ik me bij Moesdat aan erger dat het daar mis gaat. |
|
|
|
|
FRnr1
|
|
|
| Ik zou Moussa wel eens in de spits willen zien |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Als valse nummer 9 bedoel je? Zoals Messi vaak gespeeld heeft? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ja dat zou ik ook weleens willen zien ,met van Persie in de spits haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze laat alles lopen. Doet verdedigend niks. Enorme dissident en t interesseert m ook geen reet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz