|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Probleem is wel dat ik garandeer dat hij geen 90 minuten aankan. Als hij de enige is, ok, maar in een niet fit elftal is dat momenteel geen optie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 23:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Probleem is wel dat ik garandeer dat hij geen 90 minuten aankan. Als hij de enige is, ok, maar in een niet fit elftal is dat momenteel geen optie. Eens hoor, maar laat em dan eens starten en zet een van de overbelasten eens op de bank, kunnen dan alsnog invallen.
Beetje managen daarmee.. Zet zo'n Redmond ook gewoon eens in om anderen te ontlasten..
Nee liever de bekende namen, zelfs op belachelijke posities in een nog belachelijker systeem zetten...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 23:25 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Laat em dan eens starten en zet een van de overbelasten eens op de bank, kunnen dan alsnog invallen. Beetje managen daarmee.. Zet zo'n Redmond ook gewoon eens in om anderen te ontlasten.. Nee liever de bekende namen, zelfs op belachelijke posities in een nog belachelijker systeem zetten... Dat is wel zo ja. Het scheelt wel als spelers gewoon op hun eigen positie spelen. Nu je toch al een hoop wisselingen hebt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 23:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat is wel zo ja. Het scheelt wel als spelers gewoon op hun eigen positie spelen. Nu je toch al een hoop wisselingen hebt. Dat bedoel ik. Maak t niet onnodig moeilijker dan t al is... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik snap het enthousiasme van sommigen over deze speler niet. Alles in de 1e versnelling. Heeft nul tempo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 13:06 schreef MightyAce het volgende:Ik snap het enthousiasme van sommigen over deze speler niet. Alles in de 1e versnelling. Heeft nul tempo. ik wel kan gewoon erg goed voetballen alleen moet hem bijgebracht worden hoe zijn rendement omhoog moet bijvoorbeeld gelijk zijn actie in te zetten en niet zijn man opzoeken en wachten om uit te spelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Staat gewoon tegen twee man minstens aldoor zegt genoeg |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat gebeurt vaak als je alles uit stilstand doet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Of wanneer je de bal pas krijg als je er al staat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit was uitstekend, eerlijk is eerlijk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon lekker onvoorspelbaar. Ook voor je eigen spelers dat wel |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zo zonde dat hij vooral en alleen maar in de bal komt en snelheid mwa is,, Maja anders speelde hij ergens anders natuurlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 13:57 schreef bijft007 het volgende:Zo zonde dat hij vooral en alleen maar in de bal komt en snelheid mwa is,, Maja anders speelde hij ergens anders natuurlijk Is niet zo hoor Gaat ook diep Maar tegen een 532 is dat lastig. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hoeft geen probleem te zijn als je elders toekomst maar wat meer diepgang op weet te stellen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Spel van hem wel ingericht om bal te ontvangen en dan 1 tegen 1 hoor, wat hij goed kan overgens, maar zonder bal zie je hem nauwelijks loop actie achter defensie maken,, mist ook wel start snelheid ervoor eerlijk is eerlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Moet tactisch nog veel leren maar de bewegingen zijn er |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heerlijke technische publieks speler dat zoiezo, wel nog genoeg schaafwerk nodig en hopelijk lukt dat |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prachtspeler, blijf ik bij |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
gevaarlijkste aanvaller al kan hij zich in sommige opzichten nog sterk verbeteren , zijn techniek is heel vermakelijk om naar te kijken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik vond Hwang belangrijker, maar ok |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je hebt er wat aan. Tegen Almere. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Speelt op een andere positie maar dat neemt niet weg dat Moussa heeft gedaan waarop we hoopte . Echter in teamverband was Hwang de beste vandaag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ook tegen Salzburg alleen aan de rest niet |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Op het einde goed, maar lang weinig zichtbaar en ook weinig effectief. Maar zijn debuut vanaf het begin, dus zeker niet te zwaar aan tillen. Omdat deze wedstrijd niet intensief was, kon hij ook 90 minuten spelen, dat was ook prettig.
Dus aantal positieve dingen, maar veel nog om aan te werken, zeker als hij aanspraak wil maken op meer, ook als er anderen fit zijn.
Actie en goal was mooi natuurlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat is de realiteit denk ik. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Vind em goed, kan ook door zijn balvaardigheid een balletje vasthouden voorin, zodat de rest kan aansluiten.
Moet uiteraard ALTIJD de voorkeur krijgen boven een Nieuwkoop
En zijn acties worden steeds effectiever. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: is gewoon een heel interessante speler , moet je als trainer mee aan de gang gaan , schaven en vaker opstellen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2024 - 01:08 schreef kenny het volgende:[..] is gewoon een heel interessante speler , moet je als trainer mee aan de gang gaan , schaven en vaker opstellen Is alleen ietwat te langzaam , naar mijn mening |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Mag een gewone brommer ook zundapp, kreidler, jamaha? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Of Puch, met hoog stuur. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Had zelf ooit een tomos maar niet met een zgn monkey hang stuur |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Mooi he, die nieuwe yell tijdens Almere uit. ""Wij willen Hasj, Coke en Moussa!!"" |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik zou hem als diepste spits laten spelen, ik denk dat hij daar zwervend het beste tot zijn recht zal komen. Aan de zijkanten een beetje snelheid en het kwartje zou zomaar kunnen vallen. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Kan inderdaad, of als straks Santi/Ueda/Carranza er weer zijn er achter in een vrije rol. Staat deze week ook weer in VI dat tegenstanders zeggen dat hij bizar is om tegen te spelen, zijn technische snelheid is ongekend. Gaan we van profiteren de komende jaren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 november 2024 - 14:06 schreef Bowie het volgende:Kan inderdaad, of als straks Santi/Ueda/Carranza er weer zijn er achter in een vrije rol. Staat deze week ook weer in VI dat tegenstanders zeggen dat hij bizar is om tegen te spelen, zijn technische snelheid is ongekend. Gaan we van profiteren de komende jaren. Hoop het. Nog weinig van gezien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 november 2024 - 11:12 schreef Leuv het volgende:Ik zou hem als diepste spits laten spelen, ik denk dat hij daar zwervend het beste tot zijn recht zal komen. Aan de zijkanten een beetje snelheid en het kwartje zou zomaar kunnen vallen. Soort van Messi aan de maas rol. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Valt ook niet mee wakker te blijven tijdens wedstrijden |
|
|
|