|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar goed, hij had even terug natuurlijk een paar prima wedstrijden. Maar hier ze je dat er veel in wandeltempo gaat. En dat hij zonder bal weinig doet. Moet nog wel een paar stappen maken. Letterlijk en figuurlijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er werd gezegd de oude Hadj Moussa van Vitesse is weer te zien Alleen maar bezig met zichzelf en niet terug in de verdediging ......denk dat dit ook juist is gememoreerd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 15:31 schreef piet de paler het volgende:Er werd gezegd de oude Hadj Moussa van Vitesse is weer te zien Alleen maar bezig met zichzelf en niet terug in de verdediging ......denk dat dit ook juist is gememoreerd Zo is het ja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: In afwezigheid ja... pfff
Ff een goeie periode gehad maar ook al wedstrijden bagger |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Anis Hadj Moussa heeft in de winterse transferperiode op het punt gestaan om Feyenoord te verruilen voor Lille OSC. Met dat nieuws pakt L'Équipe uit. Door een 'gebrek aan respect' ging de transfer van tien miljoen euro echter niet door.
Lille hoopte Hadj Moussa binnen te halen als opvolger van Edon Zhegrova, die geblesseerd is geraakt en in de belangstelling staat van Napoli. De aanvaller van Feyenoord (22), in de zomer overgekomen van Patro Eisden, stond bovenaan de lijst en volgens L'Équipe wees alles erop dat de transfer in januari rond zou komen.
Hadj Moussa en zijn management bereikten immers een principe-akkoord met Lille. De Franse club, vorige week nog met 6-1 te sterk voor Feyenoord in de Champions League, zou tien miljoen euro overmaken naar Rotterdam-Zuid. Dat is naar verluidt de vastgestelde afkoopsom in het contract van Hadj Moussa.
Tot een definitieve transfer kwam het echter niet voor Hadj Moussa en dat heeft de aanvaller aan zichzelf te wijten. Na het akkoord tussen Lille en de speler volgden er vanuit het kamp van de vleugelspits een totale radiostilte. Deze werd pas verbroken na het duel van Feyenoord met Lille (6-1 verlies). Voor de Franse subtopper getuigde dit van een 'gebrek aan respect', waarna de stekker uit de transfer werd getrokken. Hadj Moussa hoeft ook niet te rekenen op zomerse interesse van Lille.
Geen toekomstige cashcow dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 februari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Onwaarschijnlijk verhaal lijkt me. Ook zo rond die pot tegen Lille. Klassieker om zogenaamde 'interesse' te lekken naar de pers. Die 10 miljoen clausule lijkt me ook onzin, dat gebeurt toch eigenlijk alleen bij wat meer gearriveerde spelers.
Maar goed, we zien wel. Misschien zit er ergens een kern van waarheid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 februari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan me die clausule ook niet voorstellen eigenlijk.
Eerst maar weer eens presteren trouwens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ook weer een speler die tot een paar maanden terug in zijn carriere zelden 90 minuten speelde. En nu ineens al maanden achter elkaar alles moet spelen, vaak 2x in de week. Tja dan wordt het vanzelf minder en/of komt er overbelasting om de hoek kijken. Maar ja, als het alternatief Osman is...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 februari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 06 februari 2025 - 12:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ook weer een speler die tot een paar maanden terug in zijn carriere zelden 90 minuten speelde. En nu ineens al maanden achter elkaar alles moet spelen, vaak 2x in de week. Tja dan wordt het vanzelf minder en/of komt er overbelasting om de hoek kijken. Maar ja, als het alternatief Osman is... Ik zou nog eerder Ivanusec minuten geven dan Osman. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeker. Ook omdat dat je eigen speler is en Osman huur. We hebben ook niet de meest technische voorste 4 nu spelen, dus het is ook op dat vlak eigenlijk wel logisch. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ivanusic is toch vanaf links en dan Paxao vanaf rechts ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Is het meest voor de hand liggend ja. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 06 februari 2025 - 12:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Onwaarschijnlijk verhaal lijkt me. Ook zo rond die pot tegen Lille. Klassieker om zogenaamde 'interesse' te lekken naar de pers. Die 10 miljoen clausule lijkt me ook onzin, dat gebeurt toch eigenlijk alleen bij wat meer gearriveerde spelers. Maar goed, we zien wel. Misschien zit er ergens een kern van waarheid. Normaal gezien onzin, L'EQUIPE denk ik wel serieuzere bron, anders had ik t ni eens gepost.
En tja, die 10 miljoen, tegenwoordig verbaast niks mij meer eigenlijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 februari 2025 - 12:50 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Normaal gezien onzin, L'EQUIPE denk ik wel serieuzere bron, anders had ik t ni eens gepost. En tja, die 10 miljoen, tegenwoordig verbaast niks mij meer eigenlijk. Zijn slechtere bronnen dan L'Equipe inderdaad. En of het nu waar is of niet, het is sowieso wel interessant om te posten natuurlijk.
Denk dat er misschien wat sluimerende interesse is/was. Dat wat meer is aangezet rondom die wedstrijd. Weinig meer dan dat. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 06 februari 2025 - 13:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zijn slechtere bronnen dan L'Equipe inderdaad. En of het nu waar is of niet, het is sowieso wel interessant om te posten natuurlijk. Denk dat er misschien wat sluimerende interesse is/was. Dat wat meer is aangezet rondom die wedstrijd. Weinig meer dan dat. Ja idd, ging mij eigenlijk over die 10 miljoen clausule..
Ach zullen zien wat hij uiteindelijk waard blijkt te zijn door prestaties bij ons. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Beweegt als een 80 jarige na de wedstrijd. Die kun je wel afstrepen tegen Milan vermoed ik |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vooral zijn zij geloof ik? Ibuprofennetje erin en gaan. Maar ik verwacht hem eerder als invaller. Osman zal wel starten denk ik. Of een versterkt middenveld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Jonge hond, de meesten lijken 92 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk en hoop dat hij ruimte gaat krijgen tegen AC. Beetje aan het einde tegen sparta kreeg hij dat, dan zeer onberekenbaar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ga hem voortaan, Hasj Moussa noemen. Oogt stoned door zijn eigen draakikolken. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hij kijkt teveel naar Salah. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo word ie inhet stadion al vanaf het begin toegezongen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: We willen Hasj, Coke en Moussa…… :)))
Natuurlijk moet die gozer dat zelf nu ook ni gaan pakken dan he |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Vind ik niet. Erg nuttig, constante dreiging. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Welke dreiging? Loopt net niet met een rollator man. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wel heel traag op beslissende momenten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Verbieden om terug te kappen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat is dus geen keuze, hij komt op snelheid niemand voorbij. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Alleen op de eerste meters. Maar hij probeert het soms niet eens. Als je naar binnen snijdt, kan een verdediger niet veel doen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jup, moet wel terugkappen uit zelfbescherming blijkt wel, komt snelheid tekort dus gebaat bij mede opkomende spelers, wel erg fijne techniek hoor smullen🤤 maar juist op snelheid lagen er in tegenstoten meer kansen tegen dit milan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij krijgt van mij n 8, was super belangrijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vond ‘m juist wat minder. Laatste stukje viel steeds niet goed, raar hakje op ‘t einde was ook riskant |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond hem mwa, maar wel voldoende. Maar dit is een speler voor een half veld. Daar zal hij veel aan moeten werken, richting komend seizoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was okee, maar soms besluiteloos. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Heeft 't in zich, en dat zag je ook aan zijn tegenstanders, om ieder moment toe te slaan. Kan in San Siro de splijtende op de diepgaande Paixao geven en die schiet 'm dan nog harder dan vanavond tegen de lat dáár in de rechterhoek. Zal de gelijkmaker zijn, Italianen komen dat niet meer te boven, 5000 Feyenoorders gek daar, ik gek in Costa del Sol. Club bij de laatste 16 CL. Het zou toch een wonder zijn? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laatste actie 2 man in het bos gestuurd, had een doelpunt moeten zijn Deze beelden hadden de wereld overgegaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja zonde dat t schot net geblokt werd. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heerlijke technische speler hoor, de meest technische van de selectie ook👍 heeft ook niet altijd zin om altijd zn mindere kanten eruit te halen idem met paixao,, zelf altijd heel gecharmeerd van buitenspelers met snelheid omdat dat op die posities nu eenmaal een enorm wapen kan zijn natuurlijk,, maar als je zoals Osman vooral het overzicht en balcontrole mist kun je er vervolgens ook niks uithalen👌 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Caransa liep daar ook ....tja |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Liep ook te hinkepinke na de wedstrijd . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gaat over 1-2 seizoenen echt renderen. Zie ook Sinistera en Igor. helaas is hij dan al weg. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Weer een counter verprutst |
|
|
|